Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg sikta til var att en smarting oppi her sa att flyene kun hadde en plass, så jeg nevnte att det er ulike flytyper. Hva du snakker om skjønner jeg ikke.

Det er flere flytyper ja, men alle har ett sete.

 

Jeg lurte på om de kom til å ha toseter som i BF2, Super Hornet har jo 2seter versjon,men ettersom SU35 ikke har det, så tviler jeg sterkt på at de tvinger en side til å bruke 2 spillere på å bemanne ett fly...

 

Ingen TV missiles fra fly da :/

Lenke til kommentar

Det er jo ulike flytyper også da. ;)

Ja, men på caspian border var det vell 2 f-18 super hornet og su-35bm flanker-e. Den han spawner på er f-18 super hornet. Super hornet har vi sett gameplay fra, men den vi så var det kun en dott (plass). Men det er da gøy hvis du kan fly to sammen også :)

Lenke til kommentar

Så "nærme" release, og ingen betadato enda... de setter oss på pinebenken!!!

 

Vi satser på at ALLE får være med i "open beta", altså retail versjonen :p

 

Den skal være åpen for alle ja. Det som ikke er kjent er om EA/DICE har satt en maks cap på antall spillere men det tviler jeg på så sent i testingen.

 

Betaen slippes fremdeles en gang mellom nå og utgangen av september.

De som forhåndsbestilte BF3:LE på Origin eller MoH: LE og tier1 edition får 48 timers forsprang til betaen.

 

Det spekuleres i et par datoer for betaen av forskjellige årsaker, alt fra hvilken dag det er i uka og månesyklusen på jupiter står i kvadrant med karlsvogna. De datoene er 16. september, 22. september og 27. september.

 

En ting som er "helt" sikkert (etter min mening hvertfall) er at det ikke skjer noe før Tokyo Game Show er ferdig nå torsdag/fredag denne uken. Svært liten kjangs for at noe skjer før den tid, hva skal man med gameshows når alle sitter inne å spiller betaen? ;)

 

er vel nesten 50/50 på 16. eller 27. med noen som vil ha det til at det blir 22. september.

uansett: ingenting er offisiellt enda. Betaen kommer når den kommer. Det som er viktigst er at spillet lanseres nå i oktober.

Lenke til kommentar

Det er jo ulike flytyper også da. ;)

Ja, men på caspian border var det vell 2 f-18 super hornet og su-35bm flanker-e. Den han spawner på er f-18 super hornet. Super hornet har vi sett gameplay fra, men den vi så var det kun en dott (plass). Men det er da gøy hvis du kan fly to sammen også :)

 

 

Det stemmer at det bare er en plass i det flyet vi så.

 

__________________
FIGHTER JETS
__________________
F/A-18E Super Hornet
SU-35BM Flanker-E

__________________
ATTACK JETS
__________________
A-10 Thunderbolt
SU-39

her er de flyene som er kjent at skal være med (hentet herfra: http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/1389267-battlefield-3-what-we-know.html)

 

Men for å spesifisere hva tyskeren sa i videoen (jeg har ikke hørt 100% etter) så sier han enten "flugzeug" (fly/flymaskin) eller "fahrzeug" (kjøretøy). så om han faktisk snakker om fly eller tanks eller bil eller båt eller helikopter skal ikke jeg si for sikkert, ikke at jeg så hele videoen heller. Det sparer jeg til morgenkaffen på jobb :D

 

anyhoo. nå er det natta.

Lenke til kommentar

Betaen kommer 20 september. er så godt som spikret fra EA sin side :) Dette er tatt fra et domene eid av EA:

http://www.astravision.com.au/

 

trykk ctrl+a, så ser dere tekst under selve bildet. Trykk på teksten så kommer dere inn på en "fil" som heter quick med binære koder inni. Ta så dette ut i en binary-code translator, og så les hva som kommer frem.

 

Sist jeg sjekka var det "20/09/11 /paris/". Er flere forum som spekulerer i dette artige stuntet fra EA, og om det faktiskt er legit, men er flere som har sjekket kilder osv og påstår at det er ekte vare. Just a little heads up :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...