Garney Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Seriøst, hva er problemet til Lefdal? De sier de har kansellert orderen når det er helt tydelig at de ikke har gjort det ... argh Lenke til kommentar
Gorgonopsid Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Det er jo ulike flytyper også da. Men da er det vel ikke "kun om"? Endret 12. september 2011 av Gorgonopsid Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Det jeg sikta til var att en smarting oppi her sa att flyene kun hadde en plass, så jeg nevnte att det er ulike flytyper. Hva du snakker om skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
Gorgonopsid Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Ved nærmere ettertanke aner jeg ikke jeg heller hva jeg snakker om. 2 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Det jeg sikta til var att en smarting oppi her sa att flyene kun hadde en plass, så jeg nevnte att det er ulike flytyper. Hva du snakker om skjønner jeg ikke. Det er flere flytyper ja, men alle har ett sete. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Så "nærme" release, og ingen betadato enda... de setter oss på pinebenken!!! Endret 12. september 2011 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Det jeg sikta til var att en smarting oppi her sa att flyene kun hadde en plass, så jeg nevnte att det er ulike flytyper. Hva du snakker om skjønner jeg ikke. Det er flere flytyper ja, men alle har ett sete. Jeg lurte på om de kom til å ha toseter som i BF2, Super Hornet har jo 2seter versjon,men ettersom SU35 ikke har det, så tviler jeg sterkt på at de tvinger en side til å bruke 2 spillere på å bemanne ett fly... Ingen TV missiles fra fly da :/ Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Så "nærme" release, og ingen betadato enda... de setter oss på pinebenken!!! Vi satser på at ALLE får være med i "open beta", altså retail versjonen Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Det er jo ulike flytyper også da. Ja, men på caspian border var det vell 2 f-18 super hornet og su-35bm flanker-e. Den han spawner på er f-18 super hornet. Super hornet har vi sett gameplay fra, men den vi så var det kun en dott (plass). Men det er da gøy hvis du kan fly to sammen også Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Så "nærme" release, og ingen betadato enda... de setter oss på pinebenken!!! Vi satser på at ALLE får være med i "open beta", altså retail versjonen Den skal være åpen for alle ja. Det som ikke er kjent er om EA/DICE har satt en maks cap på antall spillere men det tviler jeg på så sent i testingen. Betaen slippes fremdeles en gang mellom nå og utgangen av september. De som forhåndsbestilte BF3:LE på Origin eller MoH: LE og tier1 edition får 48 timers forsprang til betaen. Det spekuleres i et par datoer for betaen av forskjellige årsaker, alt fra hvilken dag det er i uka og månesyklusen på jupiter står i kvadrant med karlsvogna. De datoene er 16. september, 22. september og 27. september. En ting som er "helt" sikkert (etter min mening hvertfall) er at det ikke skjer noe før Tokyo Game Show er ferdig nå torsdag/fredag denne uken. Svært liten kjangs for at noe skjer før den tid, hva skal man med gameshows når alle sitter inne å spiller betaen? er vel nesten 50/50 på 16. eller 27. med noen som vil ha det til at det blir 22. september. uansett: ingenting er offisiellt enda. Betaen kommer når den kommer. Det som er viktigst er at spillet lanseres nå i oktober. Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Det er jo ulike flytyper også da. Ja, men på caspian border var det vell 2 f-18 super hornet og su-35bm flanker-e. Den han spawner på er f-18 super hornet. Super hornet har vi sett gameplay fra, men den vi så var det kun en dott (plass). Men det er da gøy hvis du kan fly to sammen også Det stemmer at det bare er en plass i det flyet vi så. __________________ FIGHTER JETS __________________ F/A-18E Super Hornet SU-35BM Flanker-E __________________ ATTACK JETS __________________ A-10 Thunderbolt SU-39 her er de flyene som er kjent at skal være med (hentet herfra: http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/1389267-battlefield-3-what-we-know.html) Men for å spesifisere hva tyskeren sa i videoen (jeg har ikke hørt 100% etter) så sier han enten "flugzeug" (fly/flymaskin) eller "fahrzeug" (kjøretøy). så om han faktisk snakker om fly eller tanks eller bil eller båt eller helikopter skal ikke jeg si for sikkert, ikke at jeg så hele videoen heller. Det sparer jeg til morgenkaffen på jobb anyhoo. nå er det natta. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Håper det kommer den 16 jeg har ferie frem til 26. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Håper det kommer den 16 jeg har ferie frem til 26. 27 er vel like bra da? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Jeg blir "syk" i oktober. Skal si til fastlegen: Hei du, jeg har store problemer med søvnen pga Battlefield 3 som holder meg våken, kan jeg please få noen dager sykemelding? Endret 13. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Håper det kommer den 16 jeg har ferie frem til 26. 27 er vel like bra da? Nei.. for da er jeg på jobb! Mulig du leste feil... hehe Endret 12. september 2011 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Frgr Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Betaen kommer 20 september. er så godt som spikret fra EA sin side Dette er tatt fra et domene eid av EA: http://www.astravision.com.au/ trykk ctrl+a, så ser dere tekst under selve bildet. Trykk på teksten så kommer dere inn på en "fil" som heter quick med binære koder inni. Ta så dette ut i en binary-code translator, og så les hva som kommer frem. Sist jeg sjekka var det "20/09/11 /paris/". Er flere forum som spekulerer i dette artige stuntet fra EA, og om det faktiskt er legit, men er flere som har sjekket kilder osv og påstår at det er ekte vare. Just a little heads up 3 Lenke til kommentar
Frgr Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Også kan man jo i tilleg lure på hva subreality egentlig er? Kanskje vi ser en "mod" fra project-reality crewet? Akuratt som DICE plukket opp store deler av desert combat teamet? spennende saker altså Lenke til kommentar
gholie Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Er ikkje relatert til BF3 beta, er ein live action fan film. Lenke til kommentar
danielekkje Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Er det nokon som såg Battlefield 3 konsoll videoen på Battlefield EGM? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Wave basert BF? Det var ikke så ille faktisk ^^ Funka helt okei, knot med kontrollerne første sekundene, men ellers ok. La ut et bilde tidligere her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå