Christoffero89 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Lefdal gjorde om min uten at jeg trengte å vise til en ordrebekreftelsen. Fik til og med mail på at dte var fikset:). Håper du la fram saken skikkelig. Og ikkke angrep de med en gang. Det har helt klart skjedd en feil og jeg informerte ledfal om at dette trolig gjaldt alle På kvitteringe påp den nye limited edition tår det kjøper kjøpte fe il nå rettet dog men sikkert noe de måtte skrive for å få det fikset kjapt Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Lefdal gjorde om min uten at jeg trengte å vise til en ordrebekreftelsen. Fik til og med mail på at dte var fikset:). Håper du la fram saken skikkelig. Og ikkke angrep de med en gang. Det har helt klart skjedd en feil og jeg informerte ledfal om at dette trolig gjaldt alle På kvitteringe påp den nye limited edition tår det kjøper kjøpte fe il nå rettet dog men sikkert noe de måtte skrive for å få det fikset kjapt Jeg la den frem skikkelig men jeg dro inn forbrukerkjøpsloven og snakket om forbrukerrådet. Men så mye dritt jeg har vært gjennom med netthandel følte jeg at det var nødvendig. Lenke til kommentar
Garney Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Fy faen sende mail til elkjøp om at de hadde endret fra limited edition til vanlig, så påsto han faen meg at jeg løy og at jeg muligens hadde kjøpt feil produkt, så jeg sende inn ordrebekreftelsene i pdf format. Fy faen maken til kundeservice. Letteste er nok bare å avbestille og så bestille på nytt. Og ikke hos elkjøp. Skal aldri bestille noe fra dem igjen etter katastrofen rundt BFBC2. Haha, husker jeg fikk BFBC2 ca. 1 måned etter release. Og da fikk jeg heller ikke Limited Edition som jeg hadde bestilt. Holder meg nå til Lefdal, selv om de er ganske like. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Lefdal gjorde om min uten at jeg trengte å vise til en ordrebekreftelsen. Fik til og med mail på at dte var fikset:). Håper du la fram saken skikkelig. Og ikkke angrep de med en gang. Det har helt klart skjedd en feil og jeg informerte ledfal om at dette trolig gjaldt alle På kvitteringe påp den nye limited edition tår det kjøper kjøpte fe il nå rettet dog men sikkert noe de måtte skrive for å få det fikset kjapt Jeg la den frem skikkelig men jeg dro inn forbrukerkjøpsloven og snakket om forbrukerrådet. Men så mye dritt jeg har vært gjennom med netthandel følte jeg at det var nødvendig. Det var veldig unødvendig å gjøre før de har slått seg vrange. Hadde ikke blitt så blid om jeg fikk det i fjeset uten viidre;). Håper de løser dette:) Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Lefdal gjorde om min uten at jeg trengte å vise til en ordrebekreftelsen. Fik til og med mail på at dte var fikset:). Håper du la fram saken skikkelig. Og ikkke angrep de med en gang. Det har helt klart skjedd en feil og jeg informerte ledfal om at dette trolig gjaldt alle På kvitteringe påp den nye limited edition tår det kjøper kjøpte fe il nå rettet dog men sikkert noe de måtte skrive for å få det fikset kjapt Jeg la den frem skikkelig men jeg dro inn forbrukerkjøpsloven og snakket om forbrukerrådet. Men så mye dritt jeg har vært gjennom med netthandel følte jeg at det var nødvendig. Det var veldig unødvendig å gjøre før de har slått seg vrange. Hadde ikke blitt så blid om jeg fikk det i fjeset uten viidre;). Håper de løser dette:) Jeg gjorde det fordi jeg ikke gidder å måtte gjøre det i nesten mail jeg sender og da vil det ta lenger tid hvis de bruker 1 uke på å svare på en mail ville det minst tatt meg en uke lenger en nødvendig. Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Kom over en youtube video fra august der de spawna rett inn i flyet. Noe som er kjempe bra hvis det er et kø system. Det hadde jeg ikke fått med meg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Da fikk jeg endelig fingen ut og la inn bestilling på spillet til xbox og PC Lenke til kommentar
Gorgonopsid Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Kom over en youtube video fra august der de spawna rett inn i flyet. Noe som er kjempe bra hvis det er et kø system. Det hadde jeg ikke fått med meg Link? Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) En liten preview. Kan ikke se at det er så mye ny info der men grei lesning uansett http://egamer.co.za/2011/09/preview-battlefield-3/ Og bare for å advare: De nevner en beta dato der.. 16. september for de som har forhåndsbestilg eller kjøpt MoH: LE eller T1 edition. Det finnes fremdeles ingen bekreftet dato for betaen, hverkan fra DICE eller EA. Endret 12. september 2011 av Surreality Lenke til kommentar
oyfug Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 hvor lenge er betaen oppe? Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) hvor lenge er betaen oppe? Det er det ingen som vet enda. Jeg leste en tweet fra en av dice/ea gutta at det ikke var bestemt enda. legger til tweeten her når jeg finner den igjen så var det meg og twatter da.. http://twitter.com/#!/Battlefield tweet nr. 2 i skrivende stund @Battlefield Battlefield @charliec26 No official length has been announced as of yet ^CT http://twitter.com/#!/Battlefield/status/113250891481616384 Endret 12. september 2011 av Surreality Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Det er vel fortsatt ikke lov med bilde i siggen her på forumet Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Kom over en youtube video fra august der de spawna rett inn i flyet. Noe som er kjempe bra hvis det er et kø system. Det hadde jeg ikke fått med meg Link? http://www.youtube.com/watch?v=i9R-7tlUmLE Ca 1:27 Endret 12. september 2011 av Faddn 1 Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) herre så råttent bf3 må være på ipad Endret 12. september 2011 av jajamensen 4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Wave basert BF? :!: Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 hvor lenge er betaen oppe? Dos semanas ? Lenke til kommentar
JoMs Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 tweet nr. 2 i skrivende stund @Battlefield Battlefield @charliec26 No official length has been announced as of yet ^CT hvis noen vet hvordan jeg får linka en tweet automagisk så er det bare å si ifra Høyreklikk på der det står f.eks "1 hour ago" og velg kopier lenke. Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Kom over en youtube video fra august der de spawna rett inn i flyet. Noe som er kjempe bra hvis det er et kø system. Det hadde jeg ikke fått med meg Link? http://www.youtube.com/watch?v=i9R-7tlUmLE Ca 1:27 Det er kun hvis en i troppen din allerede er i kjøretøyet tweet nr. 2 i skrivende stund @Battlefield Battlefield @charliec26 No official length has been announced as of yet ^CT hvis noen vet hvordan jeg får linka en tweet automagisk så er det bare å si ifra Høyreklikk på der det står f.eks "1 hour ago" og velg kopier lenke. Takk Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Det er kun hvis en i troppen din allerede er i kjøretøyet Vi har jo sett på Caspian board gameplay, og der ser vi kun en dott på fly, altså en plass. Men for all del, kan gått hende det ikke stemmer. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Det er jo ulike flytyper også da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå