Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den har vel med seg 2 x Hellfire irl - mener å ha hørt at man kan customize flyene etter hva man liker å gjøre. En A10 er vel ikke noe air vs air fly egentlig, så det er jo mulig at den er laget for å kun ta ut bakke mål i spillet og er ganske godt pansret? Uansett så håper jeg den har det brølet fra gatlingen :D

 

Edit: Med tanke på fly og hvor pen grafikken er så er det nesten synd at BF3 ikke støtter Track IR5

Endret av Cri
Lenke til kommentar

A10 er jo laget for air-ground. En av grunnen til at motorene står relativt høyt på kroppen. Tro den blir godt egnet for å ta ut tanks i BF3

 

Jeg mente, hvor mye skade gjør Avengeren mot f.eks. T90. Vet godt at den har Raketter som tar dem lett (Mavericks f.eks...) Hadde vært stilig om man kunne velge mellom rene kinetic penetrator ammo som DPU til Anti-tank og HEAT med mer splash damage.

Lenke til kommentar

A10 er jo laget for air-ground. En av grunnen til at motorene står relativt høyt på kroppen. Tro den blir godt egnet for å ta ut tanks i BF3

 

Jeg mente, hvor mye skade gjør Avengeren mot f.eks. T90. Vet godt at den har Raketter som tar dem lett (Mavericks f.eks...) Hadde vært stilig om man kunne velge mellom rene kinetic penetrator ammo som DPU til Anti-tank og HEAT med mer splash damage.

 

PRoblemet til tanks er jo at de har mindre armor på toppen, det er derfor f.eks Javelin har blitt så populært da den peneterer tanksen på steder med lite armor og treffer nesten vinkelrett på taket. Den beste beskyttelsen til tanks idag er jo vinklene på veggene og ikke hvor tykk veggene er. Og når noe kommer ovenfra blir vinkelen større og mer ammo treffer riktig iforhold til en rakett som blir skutt ifra bakken.

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...