siindre Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Alan Kertz konfirmerte at det var M83A3 illum granater i videon. *sikle* Stilig gif Daxen Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Not sure if legit fake. http://www.physicalwarfare.com/ Noen fra Norge som troller oss? http://www.networksolutions.com/whois-search/physicalwarfare.com Endret 9. september 2011 av Daxen Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Norsk troll er ikke akkurat utenkelig Endret 9. september 2011 av Deosl 1 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hehe, nei, vi har vel mange hardbanka trollere og datanerder her i lille norge også! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 http://is100.imagesocket.com/images/2011/09/09/2332025-rxjp.gif[/im] nomnomnom! Glemte å lagre denne... Noen som gjorde det som kan laste opp et annet sted? Evt via diskusjon? Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Like this? Endret 9. september 2011 av Daxen Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Grafikken er så deilig at det ser virkelig ut! Lenke til kommentar
Merrin79 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Liker virkelig ikke at man må installere Origin (ala Steam) for dette.. Ikke jeg heller, men det er ingen vei rundt dette, så vi får bare bite i det sure eplet Blir vel en vanesak etter en stund. Jeg liker ikke sure epler Men akk ja. Det er nok slik det ender opp.. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Like this? Takker og bukker. Tror jeg blir nødt til å ta turen innom Battlefield Store når det kommer Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Satan den var nice, men vær litt obs. Skjorta jeg fikk på gamescom var ikke allverdens beste kvalitet å ha på seg, så tror den ender opp på veggen i ei plakatramme elns. Får bestille den der og gjøre det samme Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Etter å ha lest innleggene fra siste teaser, er det 1 ting jeg ikke fatter BETA starter den 16 Amerikanere har det med å sette datoene slik: mm.dd.yy Dette betyr dermed at til FREDAG er det fult kjør :D Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 og hvor sikker er du? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Fuuuuuck yeah! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Etter å ha lest innleggene fra siste teaser, er det 1 ting jeg ikke fatter BETA starter den 16 Amerikanere har det med å sette datoene slik: mm.dd.yy Dette betyr dermed at til FREDAG er det fult kjør :D Så du er altså sikker på at de ikke slipper del 2 av traileren til Operation Guillotine den 16, slik som de gjorde med de første trailerene? 4 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Filmen av Operation Guillotine fortsetter på fredag Det inntil DICE sier rett ut når betaen starter. Endret 10. september 2011 av Kakeshoma 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Er det bare for pc? Lenke til kommentar
.eXeppI# Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Syns Dice har vært litt sløve, det er ikke så lenge til spillet kommer ut, og de har ikke sagt hvilken dato beaten kommer, hvis betaen kommer den 27.09 får de ikke så god til på å fikse feil osv tror jeg. Endret 10. september 2011 av kevin1994 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Så du er altså sikker på at de ikke slipper del 2 av traileren til Operation Guillotine den 16, slik som de gjorde med de første trailerene? hmmmm, det er jo en mulighet for at de gjør det Syns Dice har vært litt sløve, det er ikke så lenge til spillet kommer ut, og de har ikke sagt hvilken dato beaten kommer, hvis betaen kommer den 27.09 får de ikke så god til på å fikse feil osv tror jeg. nettopp, de burde få fingeren ut ganske raskt, hvis ikke blir den en trøblete start for de den 25/27 oktober. Jeg som håpte de hadde lært noe fra BFBC2, der hadde de god tid mellom beta og release men alikavel klarte de å kødde til mtp servere og slikt Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Det er alltid overbelastede servere i begynnelsen, og det er de fullt klar over. Og så roer det seg litt ned etterhvert. For å takle presset de første dagene trenger de en vanvittig serverkapasitet... Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Derfor man starter med SP. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå