Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thitorkin: La meg gjette, du så videoen i lite format? Ting har en tendens til å se bedre ut da.

Se det i 1080 i fullformat, så ser du at det ikke er SÅ bra at det ser ekte ut. Og ikke så langt unna MP footage vi allerede har sett...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Thitorkin: La meg gjette, du så videoen i lite format? Ting har en tendens til å se bedre ut da.

Se det i 1080 i fullformat, så ser du at det ikke er SÅ bra at det ser ekte ut. Og ikke så langt unna MP footage vi allerede har sett...

Sitter med en laptop på 100kb linje så har ikke muligheten, men ja, kanskje...

Lenke til kommentar

Noen som har kjøpt cd-keys fra cdkeyhouse før? Er det svindel eller ekte?

Kjøpte en kopi av RIFT. Den virket men innen en uke ble kontoen bannet for Fraudulent Key. Måtte ringe for å få låst opp etter å ha kjøpt ny RIFT direkte fra Trionworlds og venter nå egentlig kun på kreditt på siten ettersom de kun bytter key eller gir kreditt på siten. Sendte nettopp inn svar på at jeg ønsket kreditt og ikke ny nøkkel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Hurra, de har med skikkelige mortars. Har savnet det siden Battlefield Vietnam. Kanskje de inkluderte det for å øke realismen. No more magic mortars? Ammunisjonen kan muligens skiftes ut mellom Gass, Røyk og HE og napalm kanskje?

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Noe nytt om beta-dato eller spillrelease-dato?

går rykter om at betaen er den 27 for de med 48 timers forsprang og 29 for alle andre.

og 27.10 for ugivelsen av bf3 i norge

:p

edit: spesifiserte infoen litt.

Endret av Destro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...