Thitorkin Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 0:17 Mortar reloading så helt ekte ut. Synd Multiplayer ikke har i nærheten av like god grafikk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Det lille klippet der var jaggu meg helt villt ja Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Synd Multiplayer ikke har i nærheten av like god grafikk. Scusi? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Thitorkin: La meg gjette, du så videoen i lite format? Ting har en tendens til å se bedre ut da. Se det i 1080 i fullformat, så ser du at det ikke er SÅ bra at det ser ekte ut. Og ikke så langt unna MP footage vi allerede har sett... Endret 9. september 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 FY FA..N! Syke teaseren!Dette MÅ bare bli bra. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Thitorkin: La meg gjette, du så videoen i lite format? Ting har en tendens til å se bedre ut da. Se det i 1080 i fullformat, så ser du at det ikke er SÅ bra at det ser ekte ut. Og ikke så langt unna MP footage vi allerede har sett... Sitter med en laptop på 100kb linje så har ikke muligheten, men ja, kanskje... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Tillater å sitere meg selv fra Youtube: I just had a thought. It would be pretty ironic if the Berlin wall was one of the few objects in the game that was non-destructible. ^^[/Quote] Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Noen som har kjøpt cd-keys fra cdkeyhouse før? Er det svindel eller ekte? Kjøpte en kopi av RIFT. Den virket men innen en uke ble kontoen bannet for Fraudulent Key. Måtte ringe for å få låst opp etter å ha kjøpt ny RIFT direkte fra Trionworlds og venter nå egentlig kun på kreditt på siten ettersom de kun bytter key eller gir kreditt på siten. Sendte nettopp inn svar på at jeg ønsket kreditt og ikke ny nøkkel. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Mortar reloadingen så jo faen meg helt ekte ut! o.O Synes granaten ser altfor liten ut Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Mortar reloadingen så jo faen meg helt ekte ut! o.O Synes granaten ser altfor liten ut M83A3 til venstre Og for alt vi vet kan det være smoke, flare eller infrarød ammunisjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Hurra, de har med skikkelige mortars. Har savnet det siden Battlefield Vietnam. Kanskje de inkluderte det for å øke realismen. No more magic mortars? Ammunisjonen kan muligens skiftes ut mellom Gass, Røyk og HE og napalm kanskje? Endret 9. september 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Som den store nerden jeg er måtte jeg selvfølgelig sjekke ut det der. Ser ut unektelig ut som en M83A3 ja. Finner i hvert fall ingen andre granater til M224 som likner. M83A3 er 363mm lang, og jeg synes den på klippet ser for kort ut. Men h'anyway: Pent klipp Lenke til kommentar
eveant Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Noe nytt om beta-dato eller spillrelease-dato? Lenke til kommentar
Destro Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Noe nytt om beta-dato eller spillrelease-dato? går rykter om at betaen er den 27 for de med 48 timers forsprang og 29 for alle andre. og 27.10 for ugivelsen av bf3 i norge edit: spesifiserte infoen litt. Endret 9. september 2011 av Destro Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 På battlefield.com står detvden kommer ut 25 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) edit. Endret 9. september 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 På battlefield.com står detvden kommer ut 25 USA Lenke til kommentar
oyfug Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 hva er system specs for BF3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå