hightow Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Refresh my memory... hva er egentlig problemet? Lenke til kommentar
Big h3aD Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 BF3 supports multithreading, yes. That means hyper or multicore. Hmm, alle som har kjøpt i5 2500 istedet for i7 2600 har dummet seg litt ut? De som ikke hadde skjønt av BF3 kom til å støtte alt av dagens teknologi har dummet seg ut i første omgang. Jeg vista fra da de sa BF3 skulle bli releaset at det kom til å støtte Multi-GPU og multithreading. Skal pusse opp min 2 år gamle PC til BF3 og hadde tenkt å kjøpe en i5, noen som har lyst å gi meg noen tips på prossessor? Har ikke lest meg opp på iX teknologien, så om en i7 ligger milevis forran en i5 vil jeg ikke drite meg så lodrett ut når jeg først kjøper nye deler Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 den teaseren der så helt utrolig bra ut! vanvittig imponerende lyd, effekter og lys, confirmed for GOTY. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) BF3 supports multithreading, yes. That means hyper or multicore. Hmm, alle som har kjøpt i5 2500 istedet for i7 2600 har dummet seg litt ut? De som ikke hadde skjønt av BF3 kom til å støtte alt av dagens teknologi har dummet seg ut i første omgang. Jeg vista fra da de sa BF3 skulle bli releaset at det kom til å støtte Multi-GPU og multithreading. Jeg vil nå heller påstå du har dummet deg ut om du har kjøpt en i7-2600k for BF3. Du har da nemlig betalt 6-700 kr ekstra for bedre ytelse på CPU-siden når spillet vil være langt tyngre på GPU-siden, om du er heldig vil dette overføres til kanskje 2% bedre minimum framerates. Hvorfor ikke da heller kjøpe kraftigere skjermkort? i7-2600k gjenstår å være et nisjeprodukt for 3D-modellering eller annet tungt trådet arbeid, for spill vil det være penger rett ut av vinduet i lomma på et firma som tjener langt mer enn de burde. Skal pusse opp min 2 år gamle PC til BF3 og hadde tenkt å kjøpe en i5, noen som har lyst å gi meg noen tips på prossessor? Har ikke lest meg opp på iX teknologien, så om en i7 ligger milevis forran en i5 vil jeg ikke drite meg så lodrett ut når jeg først kjøper nye deler Kjøp i5-2500k, og legg heller mer penger i skjermkort eller SSD. Endret 9. september 2011 av arni90 1 Lenke til kommentar
Hassassin Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Noen som har kjøpt cd-keys fra cdkeyhouse før? Er det svindel eller ekte? Lenke til kommentar
Big h3aD Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 BF3 supports multithreading, yes. That means hyper or multicore. Hmm, alle som har kjøpt i5 2500 istedet for i7 2600 har dummet seg litt ut? De som ikke hadde skjønt av BF3 kom til å støtte alt av dagens teknologi har dummet seg ut i første omgang. Jeg vista fra da de sa BF3 skulle bli releaset at det kom til å støtte Multi-GPU og multithreading. Jeg vil nå heller påstå du har dummet deg ut om du har kjøpt en i7-2600k for BF3. Du har da nemlig betalt 6-700 kr ekstra for bedre ytelse på CPU-siden når spillet vil være langt tyngre på GPU-siden, om du er heldig vil dette overføres til kanskje 2% bedre minimum framerates. Hvorfor ikke da heller kjøpe kraftigere skjermkort? i7-2600k gjenstår å være et nisjeprodukt for 3D-modellering eller annet tungt trådet arbeid, for spill vil det være penger rett ut av vinduet i lomma på et firma som tjener langt mer enn de burde. Skal pusse opp min 2 år gamle PC til BF3 og hadde tenkt å kjøpe en i5, noen som har lyst å gi meg noen tips på prossessor? Har ikke lest meg opp på iX teknologien, så om en i7 ligger milevis forran en i5 vil jeg ikke drite meg så lodrett ut når jeg først kjøper nye deler Kjøp i5-2500k, og legg heller mer penger i skjermkort eller SSD. Det var den jeg hadde i tankene fra før av, blir nok den Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 BF3 supports multithreading, yes. That means hyper or multicore. Hmm, alle som har kjøpt i5 2500 istedet for i7 2600 har dummet seg litt ut? De som ikke hadde skjønt av BF3 kom til å støtte alt av dagens teknologi har dummet seg ut i første omgang. Jeg vista fra da de sa BF3 skulle bli releaset at det kom til å støtte Multi-GPU og multithreading. Jeg vil nå heller påstå du har dummet deg ut om du har kjøpt en i7-2600k for BF3. Du har da nemlig betalt 6-700 kr ekstra for bedre ytelse på CPU-siden når spillet vil være langt tyngre på GPU-siden, om du er heldig vil dette overføres til kanskje 2% bedre minimum framerates. Hvorfor ikke da heller kjøpe kraftigere skjermkort? i7-2600k gjenstår å være et nisjeprodukt for 3D-modellering eller annet tungt trådet arbeid, for spill vil det være penger rett ut av vinduet i lomma på et firma som tjener langt mer enn de burde. Skal pusse opp min 2 år gamle PC til BF3 og hadde tenkt å kjøpe en i5, noen som har lyst å gi meg noen tips på prossessor? Har ikke lest meg opp på iX teknologien, så om en i7 ligger milevis forran en i5 vil jeg ikke drite meg så lodrett ut når jeg først kjøper nye deler Kjøp i5-2500k, og legg heller mer penger i skjermkort eller SSD. Eller kjøp 2600k, bedre skjermkort og SSD og blås i hvor mye det koster. 3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Det er ekte, men fortsatt "svindel". De kjøper opp cd-keys fra third world countries og selger CD kodene. Er ikke direkte svindel, men en grå måte og drive fortetninger på. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Eller kjøp 2600k, bedre skjermkort og SSD og blås i hvor mye det koster. /facepalm 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Forøvrig vil jeg si at det er sjeldent omtrent alt jeg hører om ett spill er positivt. Så gjennom den lista over twitter kommentarer og det var jo allt utelukkende positivt! Og så så den traileren fet ut ogs. Håpet på en god SP stiger, selv om det i utgangspunktet ikke er viktig for meg. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Den korte snutten inneholdt ekstremt mye informasjon. Hjelpe hverandre over en høy mur f.eks. Håper det er noe som er implentert på andre maps. Virker litt kult og man får mer team følelse. Backstab animasjon med Dogtag knabbing er også vist. Lenke til kommentar
.eXeppI# Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Har hørt rykter om at betaen starter den 27 september for de som har MoH: LE og de som har forhåndsbestilt fra Origin, mens den blir åpnet for alle den 29. Link: http://www.gamereactor.no/nyheter/125771/Dato+for+Battlefield+3-betaen%3F/ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Den korte snutten inneholdt ekstremt mye informasjon. Hjelpe hverandre over en høy mur f.eks. Håper det er noe som er implentert på andre maps. Virker litt kult og man får mer team følelse. Backstab animasjon med Dogtag knabbing er også vist. Spørsmålet er om det er scriptede elementer... Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Oh yeah! Mortar reloadingen så jo faen meg helt ekte ut! o.O Blir alltid helt blåst bort av Single Player, og så har ikke multiplayeren i nærheten av like god grafikkk Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Mortar reloadingen så jo faen meg helt ekte ut! o.O Blir alltid helt blåst bort av Single Player, og så har ikke multiplayeren i nærheten av like god grafikkk Scusi? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Det er ekte, men fortsatt "svindel". De kjøper opp cd-keys fra third world countries og selger CD kodene. Er ikke direkte svindel, men en grå måte og drive fortetninger på. Harryhandel Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Mortar reloadingen så jo faen meg helt ekte ut! o.O Blir alltid helt blåst bort av Single Player, og så har ikke multiplayeren i nærheten av like god grafikkk HAhaha what? Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Har hørt rykter om at betaen starter den 27 september for de som har MoH: LE og de som har forhåndsbestilt fra Origin, mens den blir åpnet for alle den 29. Link: http://www.gamereactor.no/nyheter/125771/Dato+for+Battlefield+3-betaen%3F/ 27. er bursdagen min, så det hadde jo vert en fin gave, men jeg håper selvfølgelig den kommer før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå