Karmany. Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Riktig. Det står bare att om den kommer, så er vi sikret plass i open beta.. evt noen dager før. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hvis man skal være 101% pirkete så sier faktisk setningen at du bare er sikret beta tilgang om beta er tilgjengelig innen 12 mnd. av MoH release. De er derfor ikke pålagt å gi MoH kjøpere betatilgang om det går mer enn 12 mnd (ikke at jeg tror de røvkjører MoH kjøperene på den måten uansett(å bare gi 48hour head start var galt nok)-men det er det avtalen sier). Inget nytt enda? pokker, jeg hadde håpet å kunne spille Beta ettersom min faste BC2 partner er opptatt med Space Marine i dag.. Lenke til kommentar
Destro Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Men igjen så har de bekreftet at betaen vil bli startet iløpet av september. så maks 21 dager med venting. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Men igjen så har de bekreftet at betaen vil bli startet iløpet av september. så maks 21 dager med venting. Du... teaser..meg..veldig. 21 dager høres altfor mye ut :!: Lenke til kommentar
hightow Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Noen rykter om beta og litt om platoons: http://battlefieldo.com/bf3-beta-platoons/ Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Siden jeg har kun mulighet å forhåndsbestille fra internasjonale firmaer som amazon og play.com etc, lurer jeg litt på hva som er best. Play har noe som heter "With Play.com Exclusive "Dog Tags" Download" og som høres helt tilbakestående ut med ingame dogtags (?), og amazon tilbyr "With Amazon.co.uk exclusive Specact Kit pre-order bonus" som bare er andre uniformer. Noen andre alternativ som har physical warfare pack? Nedlasting er uaktuelt :/ Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Når man forhåndsbestiller på gamestop, er det sånn at man betaler 50kr nå, så 300kr senere? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Fortsatt 27.10 spillet kommer? Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 @SvennAndre Gamestop har physical warfare pack her i Norge. @N1ko du betaler 50 kr når du forhåndsbestiller, og deretter 250 kr når du henter spillet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg får være litt egoistisk av meg, håper betaen kommer i slutten av mnd!! 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Lotz of stuffz: http://planetbattlefield.gamespy.com/fullstory.php?id=165383 Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 BF3 supports multithreading, yes. That means hyper or multicore. Hmm, alle som har kjøpt i5 2500 istedet for i7 2600 har dummet seg litt ut? 1 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hvordan får man tilgang til BETA vha forhåndsbestilling? Er det noe som kun gjelder kjøp av spesifikke utgaver og/eller kjøp fra spesifikke forhandlere, eller gjelder det for alle som har forhåndsbestilt? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 BF3 supports multithreading, yes. That means hyper or multicore. Hmm, alle som har kjøpt i5 2500 istedet for i7 2600 har dummet seg litt ut? De som ikke hadde skjønt av BF3 kom til å støtte alt av dagens teknologi har dummet seg ut i første omgang. Jeg vista fra da de sa BF3 skulle bli releaset at det kom til å støtte Multi-GPU og multithreading. 2 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Multithreading er en ting, men kommer det til å utnytte 8 tråder? for det er der forskjellen ligger, om man får noe ekstra utav 8 tråder på 4 kjerner kontra 4 tråder på 4 kjerner... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 De har jo sagt at PC versjonen skal være en PC versjon. Godt mulig den bare kommer til å støtte DX11 pluss at den er x64 optimalisert. Om de virkelig skal pushe ut alle kreftene fra pcen vil jeg tro de utnytter alt av teknologier som privatpersoner har tilgang til. Lenke til kommentar
Merrin79 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Liker virkelig ikke at man må installere Origin (ala Steam) for dette.. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hexacore HT CPU FTW! Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hvordan får man tilgang til BETA vha forhåndsbestilling? Er det noe som kun gjelder kjøp av spesifikke utgaver og/eller kjøp fra spesifikke forhandlere, eller gjelder det for alle som har forhåndsbestilt? Eneste stedet som tilbyr dette er origin: http://store.origin.com/store/eaemea/no_NO/html/pbPage.battlefield3_NO/ Men hvis du klarer å vente hele 48timer, så kjøp spillet et annet sted billigere. Alle får tilgang til BETA, må bare vente i 48timer etter den er ute. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Liker virkelig ikke at man må installere Origin (ala Steam) for dette.. Ikke jeg heller, men det er ingen vei rundt dette, så vi får bare bite i det sure eplet Blir vel en vanesak etter en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå