Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man skal være 101% pirkete så sier faktisk setningen at du bare er sikret beta tilgang om beta er tilgjengelig innen 12 mnd. av MoH release. De er derfor ikke pålagt å gi MoH kjøpere betatilgang om det går mer enn 12 mnd (ikke at jeg tror de røvkjører MoH kjøperene på den måten uansett(å bare gi 48hour head start var galt nok)-men det er det avtalen sier).

 

 

Inget nytt enda? pokker, jeg hadde håpet å kunne spille Beta ettersom min faste BC2 partner er opptatt med Space Marine i dag..

Lenke til kommentar

Siden jeg har kun mulighet å forhåndsbestille fra internasjonale firmaer som amazon og play.com etc, lurer jeg litt på hva som er best.

 

 

Play har noe som heter "With Play.com Exclusive "Dog Tags" Download" og som høres helt tilbakestående ut med ingame dogtags (?), og amazon tilbyr "With Amazon.co.uk exclusive Specact Kit pre-order bonus" som bare er andre uniformer.

Noen andre alternativ som har physical warfare pack?

Nedlasting er uaktuelt :/

Lenke til kommentar
BF3 supports multithreading, yes. That means hyper or multicore.

 

Hmm, alle som har kjøpt i5 2500 istedet for i7 2600 har dummet seg litt ut? :ph34r:

 

De som ikke hadde skjønt av BF3 kom til å støtte alt av dagens teknologi har dummet seg ut i første omgang. Jeg vista fra da de sa BF3 skulle bli releaset at det kom til å støtte Multi-GPU og multithreading.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan får man tilgang til BETA vha forhåndsbestilling? Er det noe som kun gjelder kjøp av spesifikke utgaver og/eller kjøp fra spesifikke forhandlere, eller gjelder det for alle som har forhåndsbestilt?

Eneste stedet som tilbyr dette er origin:

http://store.origin.com/store/eaemea/no_NO/html/pbPage.battlefield3_NO/

 

Men hvis du klarer å vente hele 48timer, så kjøp spillet et annet sted billigere. Alle får tilgang til BETA, må bare vente i 48timer etter den er ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...