Heradon Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Hvorfor kjøpe et lydkort og et headsett med innebygget lydkort? Jeg har et 7.1 anlegg fra før av. Men må bruke headset på kveldingen for ikke vekke dama. Tror ikke hu vil bli så jævlig glad for at det dundrer i huset hvor bilder og slikt rister, når jeg skal ta av med jetfly o.l. Endret 8. september 2011 av Heradon Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Det lydkortet er fantastisk... Angrer nok litt på at jeg solgte det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Vurderer å kjøpe ett greit lydkortet selv. Har ett Siberia V2 headsett med ett slikt 7.1 adapter i dag da. Med tid og stunder ser jeg for meg å lempe det gode gamle Z-5500 systemet inn på det kommende datarommet, etthvert som jeg får ett skikkelig lydsystem i stuen. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Nåja, AH-1Z blir betegnet som både SuperCobra, Zulu Cobra, King Cobra og Viper SuperCobra fra "offisielt" hold, så direkte feil er det nok ikke. - Det er jo tross alt en SuperCobra med H-1 oppgradering. Det er nok feil sjønner du. AH-1Z Viper er den eneste offisielle betegnelsen. Den blir kalt Zulu eller bare Cobra av marines. Betegnelsen på SuperCobra er AH-1W, som er en oppgradering av AH-1J SeaCobra, som igjen er en oppgradering av AH-1 Cobra, som ble innført i 1967. Finn noe ofisiell dokumentasjon da - Det finnes masse mer eller mindre offisielt materiale som kaller den AH-1Z Viper der ute, men det finnes like mye som kaller den AH-1Z SupCobra. - Det nærmeste jeg har kommet er egentlig at denne pressereleasen som kaller den viper http://www.helis.com/news/2006/h1zycomp.htm Men siden den finnes i flere konfigurasjoner og blir kalt en salig blanding så får vi jo bare se, er jo ikke umulig at den heter viper når spillet er sluppet? Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Tips for kjøp på www.origin.com om ingen har skrevet om det før. Dersom du går inn og kjøper det fra norsk ip koster spillet 449kr. Dersom du istedet for benytter en engelsk ip, koster spillet £39.99 = 354kr Sjekket amerikansk pris som er ca 335kr, men der stod produktet som English (Americas), mens i norge og england stod det English (Europe) så det kan se ut til å være regions basert. Bestillte det via paypal for £39.99, gikk fint. Dukket opp i Origin programmet på maskinen min som "UNRELEASED". Så da er det bare til å vente. Fatter meg ikke på prispolitikken... Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 http://yfrog.com/kiaydp hmmm? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 http://yfrog.com/kiaydp hmmm? Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 TheEnd postet link på facebook. http://www.facebook.com/TheEnd004500 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 http://yfrog.com/kiaydp hmmm? er jo kjempe vanskelig å forfalske! 3 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Ja selvfølgelig er det lett å forfalske! Men hvem vet, kanskje det er the real deal.. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Rigenn helf er server side-innstilling Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Friends and family beta startet igår/overigår mener jeg å ha lest, så godt mulig det er sant Endret 8. september 2011 av Belfez Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) edit Endret 8. september 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Kommentar fra en bruker på TheEnd @Facebook "Beta offer is contingent on Beta availability within 12 months of Medal of Honor release." So we are getting the beta in 2 days. I'm awesome. If this is wrong don't look at me look at DICE for not telling when its coming out. (one of my friends made this VERY valid point, just thought it would be helpful) Høres jo faktisk litt fornuftig ut? Jeg vet ikke jeg ihvertfall. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Nå er PC'n her! Litt problematisk å sette den sammen for første gang, men mangler bare skjermkortet, hardiskene og alt av kabler, så er jeg ferdig! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Det er ikke lenge før nå *gnir seg i hendene* edit:grattis Karmany kjøpslisten i spoiler? Endret 8. september 2011 av Cri Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Den kommer altså ganske perfekt timet med flyttingen min da med andre ord....balls Lenke til kommentar
Destro Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Kommentar fra en bruker på TheEnd @Facebook "Beta offer is contingent on Beta availability within 12 months of Medal of Honor release." So we are getting the beta in 2 days. I'm awesome. If this is wrong don't look at me look at DICE for not telling when its coming out. (one of my friends made this VERY valid point, just thought it would be helpful) Høres jo faktisk litt fornuftig ut? Jeg vet ikke jeg ihvertfall. En liten feil i regnestykket "Beta offer is contingent on Beta availability within 12 months of Medal of Honor release." Release date(s) NA October 12, 2010 så innen October 12, 2011 så har betaen kommet. Endret 9. september 2011 av Destro Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Den kommer altså ganske perfekt timet med flyttingen min da med andre ord....balls Ufalks du har da Lurer på om fastlegen godtar "muse(bf3) arm" som grunnlag for sykemelding Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Kommentar fra en bruker på TheEnd @Facebook "Beta offer is contingent on Beta availability within 12 months of Medal of Honor release." So we are getting the beta in 2 days. I'm awesome. If this is wrong don't look at me look at DICE for not telling when its coming out. (one of my friends made this VERY valid point, just thought it would be helpful) Høres jo faktisk litt fornuftig ut? Jeg vet ikke jeg ihvertfall. En liten feil i regnestykket "Beta offer is contingent on Beta availability within 12 months of Medal of Honor release." Release date(s) NA October 12, 2010 så innen October 12, 2011 så har betaen kommet. "Beta offer is contingent on Beta Availability witin 12 months Ergo, er ikke beta'en klar innen 12 mnd, gjelder heller ikke tilbudet... Det er ingenting i den avtalen som tvinger dem til å ha beta klar innen 12 mnd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå