Daxen Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Skal teste ut ytelsen i beta før jeg kjøper nye komponenter, 2-3 uker før release. Ingen andre som tenker rasjonelt her? Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Battlefield 3 er billig på pc på elkjop 349kr for limited og vanlig versjon. 400 for xbox og ps3. http://www.elkjop.no/search?remove_All=true&WFSimpleSearch_NameOrID=Battlefield+3+%28PC%29 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Skal teste ut ytelsen i beta før jeg kjøper nye komponenter, 2-3 uker før release. Ingen andre som tenker rasjonelt her? Nei, sånt driver vi ikke med Endret 7. september 2011 av hightow 1 Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Skal teste ut ytelsen i beta før jeg kjøper nye komponenter, 2-3 uker før release. Ingen andre som tenker rasjonelt her? Spillet er vel heller ikkje helt optimalisert under betaen vil eg tro. men du får vel kanskje en liten pekepinn ja Endret 7. september 2011 av Mr. Myhre Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hadde ingen stasjonær fra før og på et tidspunkt må jeg ha det, så kan jo like godt kose meg med betaen også. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Har fortsatt min bestilling på 249 kr fra elkjøp <3 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Og jeg hos lefdal:). 333 kr for ps3 versjonen:) Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Skal teste ut ytelsen i beta før jeg kjøper nye komponenter, 2-3 uker før release. Ingen andre som tenker rasjonelt her? Det jeg også planlegger. Tenker mitt GTX285 begynner å bli litt gammelt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 1,25 millioner pre orders så langt... Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 kjøpte Asus HD 6950 2GB i går fra mpx. Regner med at det holder for å kjøre på high på en skjerm, 1920x1080... nå er det om å gjøre å bestille Battlefield 3, Arkham City, Revelations... Lenke til kommentar
hightow Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 1,25 millioner pre orders så langt... Får håpe de har lært av tidligere releaser, og ikke har hentet inspirasjon fra Canal+ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Kan omtrent garantere at serverene bryter sammen første dag. Det er rett og slett ikke lønnsomt å beefe opp serverparken for 1-2 dagers peak. Da er det billigere å ta imot litt hat fra brukerene de første dagene til ting roer seg litt... Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 En av grunnene til å ha Beta er jo for å teste serverne, Så hvis de bryter sammen i betaen, får vi ta det positivt og håpe de øker kapasiteten skikkelig til spillet blir lansert. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Kan omtrent garantere at serverene bryter sammen første dag. Det er rett og slett ikke lønnsomt å beefe opp serverparken for 1-2 dagers peak. Da er det billigere å ta imot litt hat fra brukerene de første dagene til ting roer seg litt... Greit at spelet har singleplayer også, då. Tenker å spare den til "Failed to connect to EA online" og liknande. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 her er det kost/nytte kalkulasjoner kommer inn og jeg tipper de vurderer det som mer kostnadseffektivt å ha litt nerdrage i noen dager...dessverre Lenke til kommentar
hightow Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Sånn sett er det bra den slipper først i USA, så får de gjort unna det verste til det kommer hit. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Blir nok like ille her skal du se. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Kan omtrent garantere at serverene bryter sammen første dag. Det er rett og slett ikke lønnsomt å beefe opp serverparken for 1-2 dagers peak. Da er det billigere å ta imot litt hat fra brukerene de første dagene til ting roer seg litt... Greit at spelet har singleplayer også, då. Tenker å spare den til "Failed to connect to EA online" og liknande. This. Singleplayer de første dagene, og så kan man prøve seg online. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Kan omtrent garantere at serverene bryter sammen første dag. Det er rett og slett ikke lønnsomt å beefe opp serverparken for 1-2 dagers peak. Da er det billigere å ta imot litt hat fra brukerene de første dagene til ting roer seg litt... Greit at spelet har singleplayer også, då. Tenker å spare den til "Failed to connect to EA online" og liknande. This. Singleplayer de første dagene, og så kan man prøve seg online. Tror jeg heller hopper rett på MP for å sørge for at jeg får kikkertsikte og slikt før alle andre har en masse gadget og jeg blir regellrett slaktet Har jeg kikkertsikte blir jeg uslåelig, og er safe'a Har bestilt headset og lydkort. Blir digg å få ordentlig lyd. Det var vel på tide å erstatte det gamle Icemat Siberia headsettet. Endret 8. september 2011 av Heradon Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hvorfor kjøpe et lydkort og et headsett med innebygget lydkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå