Borbra Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg sette min finger på at den kommer ut i morgen, da de fleste alfa/beta/demo og utgivelser de siste årene fra EA har landet på en torsdag, så at closed beta begynner i morgen, er kansje ikke så urimelig, og dermed vil åpen beta starte på lørdag men som sakt er dette bare spekulasjoner. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg vil tro de det gjelder vil få en mail med link til nedlasting av betaen kanskje én dag før den åpner, sik at de får tid til å laste den ned. (Tenker de med tidlig inngang til Beta). Men spørs om de er så snille da Bad Company 2 ble vel sluppet uten forvarsel. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Yup, samme ble alfa. Litt ergelig at de ikke sier ifra på forhånd, men ja ja. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Sånn skal endelig forhåndsbestille nå, hvor er det best? Må vel nesten også kjøpe ny gpu(eller en til, men veit ikke om det fortsatt selges 5850's) men det må vente litt. Endret 7. september 2011 av NoiSe_NOR Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Sånn skal endelig forhåndsbestille nå, hvor er det best? Må vel nesten kjøpe ny gpu(eller en til, men veit ikke om det fortsatt selges 5850's :-/) også, men det må vente litt. Sist jeg sjekket, kan man skaffe det for 300 kr hos Gamestop. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hvordan blir det for meg som kjøpte MoH på Xbox? Fikk eg også den betakoden til PC i coveret? 2 Dager er ikke veldig viktig for min del siden eg jobber de neste dagene men greit å vite. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Sånn skal endelig forhåndsbestille nå, hvor er det best? Må vel nesten kjøpe ny gpu(eller en til, men veit ikke om det fortsatt selges 5850's :-/) også, men det må vente litt. Sist jeg sjekket, kan man skaffe det for 300 kr hos Gamestop. Er ikke noen gamestop i nærheten :/ Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Sånn skal endelig forhåndsbestille nå, hvor er det best? Må vel nesten kjøpe ny gpu(eller en til, men veit ikke om det fortsatt selges 5850's :-/) også, men det må vente litt. Sist jeg sjekket, kan man skaffe det for 300 kr hos Gamestop. Er ikke noen gamestop i nærheten :/ Hmm, du kan kjøpe det via Origin da. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Får man BF3 for 300kr på gamestop!? Må man ha kupong eller ett eller annet?? Lenke til kommentar
norgi Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hmm, du kan kjøpe det via Origin da. Må en ikke installere noe skikkelig mye bloatware da, har jeg ihvertfall hørt? Men det må en vel likevel om man vil spille? sry er ikke helt oppdatert Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hmm, du kan kjøpe det via Origin da. Må en ikke installere noe skikkelig mye bloatware da, har jeg ihvertfall hørt? Men det må en vel likevel om man vil spille? sry er ikke helt oppdatert Du må installere og kjøre Origin i bakgrunn uansett hvor du kjøper det fra. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Får man BF3 for 300kr på gamestop!? Må man ha kupong eller ett eller annet?? http://www.gamestop.no/pc.asp Nei, du trenger ingenting, bare forhåndsbestille. Har selv gjort dette. Men dette gjelder kun PC-versjonen. Skal du for en eller annen rar grunn ha det på konsoll, får du 100 kr i store kredit. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Nåja, AH-1Z blir betegnet som både SuperCobra, Zulu Cobra, King Cobra og Viper SuperCobra fra "offisielt" hold, så direkte feil er det nok ikke. - Det er jo tross alt en SuperCobra med H-1 oppgradering. Mulig at "Viper" modellen er en egen konfig av 1Z uten at jeg har søkt så mye etter akkurat det... Det er nok feil sjønner du. AH-1Z Viper er den eneste offisielle betegnelsen. Den blir kalt Zulu eller bare Cobra av marines. Stemmer visst dette.. Får se om de endrer det til slutt da. Sikkert ikke... Het jo Super Cobra i BF2 og. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Får man BF3 for 300kr på gamestop!? Må man ha kupong eller ett eller annet?? Som Deosl sier, spillet selges til 400, men 100 kroner trekkes hvis du forhåndsbestiller, varer til dagen før spillet kommer ut. Lenke til kommentar
siindre Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Jeg er og ganske sikker på at betaen kommer på en torsdag. Men tviler på det blir i morgen. Er lov å håpe på closed beta på tirsdag og open på torsdag i neste uke, men tviler på det også. Tipper betaen blir 22.9 Endret 7. september 2011 av siindre Lenke til kommentar
.eXeppI# Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Har bursdag den 23, skal ha nytt skjermkort har jeg bestemt meg for 1 Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Nåja, AH-1Z blir betegnet som både SuperCobra, Zulu Cobra, King Cobra og Viper SuperCobra fra "offisielt" hold, så direkte feil er det nok ikke. - Det er jo tross alt en SuperCobra med H-1 oppgradering. Mulig at "Viper" modellen er en egen konfig av 1Z uten at jeg har søkt så mye etter akkurat det... Det er nok feil sjønner du. AH-1Z Viper er den eneste offisielle betegnelsen. Den blir kalt Zulu eller bare Cobra av marines. Stemmer visst dette.. Får se om de endrer det til slutt da. Sikkert ikke... Het jo Super Cobra i BF2 og. Jepp, håper på viper da, men da blir det jo litt ubalansert iom. at den har sidewinder Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Åpen beta får ikke komme før Laurdag.. Da har iallefall maskinen min kommet! Sendt i dag fra dustiiiin! Din ordre er på vei! Endret 7. september 2011 av evenandreas Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Kan godt komme fredag. Fikk min maskin i dag, så skal bygges i morgen eller fredag. Endret 7. september 2011 av UNSCCapone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå