Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Battlefield 3 Limited Edition: Physical Warfare Pack Available Exclusively For Pre-Order"

"TYPE 88 LIGHT MACHINE GUN

Exclusive weapon"

Så at det er preorder exclusive er bare bullshit?

Ja. Meget mulig at promo materialet ble laget før det ble klart at det var "Exclusive on launch" men det er bekreftet at de blir tilgjengelige for alle, bare litt senere. Om de da mener at de kjører en spesifikk dato eller bare mener at folk må unlocke dem i tur og orden er for meg ukjent. Hovedpoenget med PWP er at du får dem som day 1 unlocks.

Lenke til kommentar

"Battlefield 3 Limited Edition: Physical Warfare Pack Available Exclusively For Pre-Order"

"TYPE 88 LIGHT MACHINE GUN

Exclusive weapon"

Så at det er preorder exclusive er bare bullshit?

Dette står under

"This pack is available as a pre-order bonus at select retailers and at Origin for the PC digital download version of Battlefield 3: Limited Edition. At a later date, we will unlock all of these items to all players of Battlefield 3 at no extra charge."

• Liker 2
Lenke til kommentar

På avstand sier jeg som skyteinstruktøren min sa i Forsvaret når jeg skulle skyte med MG3: "Korte serier! Så korte som mulig! Ellers er du tom for ammunisjon på ca to sekunder!"

(Fun fact; Det er faktisk klin umulig med 1-skudds-burst på MG3 fordi ROF er så høy. Virkelige eksperter klarer to-skudds-burster en gang i blant)

Lenke til kommentar

Vil ikke si MG er LMG heller da. Den er jo 7.62. GPMG er vel mer beskrivende (samme med M60 og PKM). De andre er jo mindre kaliber. Men ja, de er ikke bygget for å holde avtrekkeren inne...verken i spill eller virkeligheten (ikke om man vil treffe noe).

Skjønt de jeg spiller med sier jeg trykker så fort på MG3'en at det høres ut som full auto :ph34r:

Lenke til kommentar

Forsåvidt et poeng at MG3 er general purpose. Det gjelder vel alle MGer generelt at de er ment som suppressive fire-våpen, og ikke faktisk skal drepe noe.

Uansett blir det vel en kombinasjon av assault og recon jeg kommer til å spille rent personlig, enten med assaultrifler eller sniperrifler, har aldri helt fått til hverken engi eller medic i Battlefield ;)

Lenke til kommentar

Engineer er desidert den mest slagkraftige klassen i BC2 i alle fall. Hvis det er kjøretøy på mappet så er det den klassen jeg ender opp med å spille 99% av tiden.

Ellers er det medic... om jeg ikke må spawne recon for å gjøre en counter-sniper jobb..

Assault har jeg en kompis som tar seg av :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...