hugRmunR Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har sett 60mm mortar er bekreftet flere steder. Blir spennende å se hvordan den kommer til å fungere Antar det blir noe ala Joint Ops ^^ Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Man får vel helt sikkert kjøpt alle pack'ene etter hvert? Physical waephare kommr grattis etterhvert husker jg å ha lest Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 ^Tviler mtp. de kaller våpnene pre-order exclusive. Mener å ha lest at det var specact pakken som kom i salg. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) De som pre-order får de fra dag én. Alle andre får de f.eks to måneder seinere. De har ikke sagt når, bare at alle får de i etterkant. Endret 7. september 2011 av Coffey Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 At de kommer senere gratis til alle er bekreftet flere ganger. Å gi noen våpen/fordeler som ikke kan skaffes på annet vis i ett spill som dette ville være å skyte seg saftig i foten. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 "Battlefield 3 Limited Edition: Physical Warfare Pack Available Exclusively For Pre-Order" "TYPE 88 LIGHT MACHINE GUN Exclusive weapon" Så at det er preorder exclusive er bare bullshit? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 BC1 Gold Edition kom jo med alle lvl50-våpnene ferdig unlocka (altså de våpnene som for vanlig dødelige ble unlocka først når man nådde level 50). Var vel eneste MG3 som var dugandes av de, så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 "Battlefield 3 Limited Edition: Physical Warfare Pack Available Exclusively For Pre-Order" "TYPE 88 LIGHT MACHINE GUN Exclusive weapon" Så at det er preorder exclusive er bare bullshit? Ja. Meget mulig at promo materialet ble laget før det ble klart at det var "Exclusive on launch" men det er bekreftet at de blir tilgjengelige for alle, bare litt senere. Om de da mener at de kjører en spesifikk dato eller bare mener at folk må unlocke dem i tur og orden er for meg ukjent. Hovedpoenget med PWP er at du får dem som day 1 unlocks. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 "Battlefield 3 Limited Edition: Physical Warfare Pack Available Exclusively For Pre-Order" "TYPE 88 LIGHT MACHINE GUN Exclusive weapon" Så at det er preorder exclusive er bare bullshit? Dette står under "This pack is available as a pre-order bonus at select retailers and at Origin for the PC digital download version of Battlefield 3: Limited Edition. At a later date, we will unlock all of these items to all players of Battlefield 3 at no extra charge." 2 Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det står at Type 88 er ekslusivt, det er ikke dermed sagt at den som får våpenet i hendene er udødelig. Det gjør ingenting at det er kun de som forhåndsbestiller som får det, så lenge våpenet kan bli matchet av andre våpen. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Type88 har hvertfall vært særdeles underlegen andre LMG'er i andre Battlefield-spill. Tror jeg knapt har brukt den. MG3 all the way, beibi. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Rushe med MG3 på BC2 funker sykt bra. Sykt høy rate of fire, bra accuracy og grei damage gjør at den tar de fleste på kloss hold som langt unna. F2000 er og bra på dette. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 På avstand sier jeg som skyteinstruktøren min sa i Forsvaret når jeg skulle skyte med MG3: "Korte serier! Så korte som mulig! Ellers er du tom for ammunisjon på ca to sekunder!" (Fun fact; Det er faktisk klin umulig med 1-skudds-burst på MG3 fordi ROF er så høy. Virkelige eksperter klarer to-skudds-burster en gang i blant) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Merker jo det ingame også. Blir vel noe helvetes spray på MG3'en om man durer av for full faen. Er vel nesten ikke et LMG våpen du står å sprayer med på avstand heller amirite? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 I 3-5 skudds burster er det et veldig fint suppressive våpen, for å si det sånn. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Vil ikke si MG er LMG heller da. Den er jo 7.62. GPMG er vel mer beskrivende (samme med M60 og PKM). De andre er jo mindre kaliber. Men ja, de er ikke bygget for å holde avtrekkeren inne...verken i spill eller virkeligheten (ikke om man vil treffe noe). Skjønt de jeg spiller med sier jeg trykker så fort på MG3'en at det høres ut som full auto Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det er flawen med spill. Du kan lagre macro'er eller sitte og tappe satans fort på museknappen så havner skuddet på nesten samme sted hele tiden. Spesielt lett med MG3 og F2000 i BC2. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Forsåvidt et poeng at MG3 er general purpose. Det gjelder vel alle MGer generelt at de er ment som suppressive fire-våpen, og ikke faktisk skal drepe noe. Uansett blir det vel en kombinasjon av assault og recon jeg kommer til å spille rent personlig, enten med assaultrifler eller sniperrifler, har aldri helt fått til hverken engi eller medic i Battlefield Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Engineer er desidert den mest slagkraftige klassen i BC2 i alle fall. Hvis det er kjøretøy på mappet så er det den klassen jeg ender opp med å spille 99% av tiden. Ellers er det medic... om jeg ikke må spawne recon for å gjøre en counter-sniper jobb.. Assault har jeg en kompis som tar seg av 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Et ideelt stormelag består av 2 assault, en engi og en medic, føler jeg. Spesielt hvis det er samspilte folk som kjenner rollen, og man har teamspeak. Da kan man virkelig dominere slagmarken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå