mathiasxx9494 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Begynner vi å nærme oss det som kalles off-topic nå , eller går dette også under BF3 topic? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Dere falt ut av topic for fem sider siden. HAr ikke lest noe som har interessert en light gamer som bare vil ha litt info om BF3 på lenge. Endret 6. september 2011 av Barista Bob Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Begynner vi å nærme oss det som kalles off-topic nå , eller går dette også under BF3 topic? Har vel gått i skjermkort og datamus en stund nå ja... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hovedpoenget er at det er skjerm(kort) og mus TIL BF3 Men ja, det har jo vært litt tørke for nyheter nå som alle venter på beta.. Vi kommer fort on topic når mer info fra/om beta kommer Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Kan dere ikke lage en egen tråd for hardware til bf3 så vi kan diskutere bf3 her? 3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Vi diskuterer hardware speccs og hardware vi skal bruke. Det har like mye med diskusjon om battlefield som om vi skulle diskutert lyddempere og effekten av det. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Noen som har nevnt våpen etc i BF3? Har lyst til å få den listen hvis noen har den. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Noen som har nevnt våpen etc i BF3? Har lyst til å få den listen hvis noen har den. Dette ser ut til å være det du søker. 1 Lenke til kommentar
August. Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Kan dere ikke lage en egen tråd for hardware til bf3 så vi kan diskutere bf3 her? En separat tråd for de konsoll og pc kunne jo fungert, slik som vi hadde med BC2. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Noen som har nevnt våpen etc i BF3? Har lyst til å få den listen hvis noen har den. Dette ser ut til å være det du søker. ja. Skuffende at MG3 ikke kom med denne gang. Men vi har i alle fall G3 enda... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) En skriver i kommentarfeltet lenger nede at MG3 er bekreftet av Dice. Hva jeg skal tro aner jeg ikke. Liker at det er mange våpen i fra BF2 Lurer på om MG3 ikke er med grunnet at det blir faset ut av nyere våpen. Noen som vet noe om dette? Endret 6. september 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 ok? jeg ser ikke lita fra jobb, men jeg scannet gjennom den tidligere så jeg husker. Men om det stemmer så er det jo gull! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Noen som har nevnt våpen etc i BF3? Har lyst til å få den listen hvis noen har den. Dette ser ut til å være det du søker. 9 ulike helikoptre, det er ikke dårlig. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) "Yes dice confirmed the mg3 and the mg4" skriver en i kommentarfeltet. Merkelig at dette ikke er nevnt i Battleblog'en, hvis det er tilfellet. Herlig at vi får AH-1 helikopteret tilbake. Endret 6. september 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) 9?!? Visste bare om 6? super cobra, venom og de russiske tilsvarende? edit: fått sett siden nå og de har en update på de 3 siste at de IKKE er med i vanilla BF3 (men muligens back to karkand(Blackhawk)) Hadde vært overkill med både super cobra og apache i samme spill... Endret 6. september 2011 av MrLee Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Tror man må ta den listen med en stor klype salt, i traileren til Caspian Border ser vi blant annet at det er SCAR-H som blir brukt og ikke SCAR-L, hvor H versjonen er en assault rifle. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Stusset på det jeg også. Blir vel bare og teset ut alle sammen, og finne favoritten. AH-1 fra Battlefield 2 er jo fantastisk. "Little Bird" helikopteret blir vel litt stusselig opp i mot kamphelikopterene, men sikkert morro Men som sagt over, så bør vel kanskje denne listen tas med en klype salt. Endret 6. september 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Bf3blog.com bør tas med flere klyper salt... 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Enig med siste taler. Velger å kun forholde meg til offisielle nyhetssider. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det er fortsatt ikke en dårlig nettside. Mye interessant lesestoff der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå