Noiz Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Anbefaler deg Ace Edge 3200, Noiz... Jeg trenger nytt headset, men venter til jeg ser hvordan Razer Tiamat gjør det. Slår det HS1 tar jeg et. Takk for svar, blei Razer Naga epic, siden eg veit eg skal spille SWTOR, og eg binder alltid alt som er. + ledning er ikkje på min gode side om dagen Gleder meg til Tiamat, har Astro A40 og Megalodon no, men må jo vurdere Tiamat også Endret 5. september 2011 av Noiz Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg spiller FPS med touchpaden på laptopen. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg spiller FPS med touchpaden på laptopen. Kondolerer.. 3 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Hvilket "grep" spiller folket med da? Claw? Palm? Fingertip? Endret 5. september 2011 av chairgame Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg spiller FPS med touchpaden på laptopen. Kondolerer.. ...sarkasme. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hvilket "grep" spiller folket med da? Claw? Palm? Fingertip? en hybrid av claw/palm (I got big magic sticks) 1 Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) .Safe med 580 Sli Endret 5. september 2011 av Hanihagen Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hvilket "grep" spiller folket med da? Claw? Palm? Fingertip? Claw all the way! Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Hvilket "grep" spiller folket med da? Claw? Palm? Fingertip? spiller med en mix av claw og palm grep på en logitech g700 mus. Endret 6. september 2011 av Nerdrage Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Palm på en g9. "Claw" virker veldig belastende? virker som man kosntant bruker muskler på å holde håndflata over musa? Lenke til kommentar
audible Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 claw grip er jeg helt sikker på vil gi senfølger 20 år ned i gata Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har G5, og med den kjører helt fult og helt "palm". Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) noen som trur det går fint å kjøre bf3 med Radeon 5850 kortet? altså ikke fullt, bare dra det på bra grafikk uten fps lagg Endret 6. september 2011 av furiUZ Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Blir nok ikke bra grafikk. Lenke til kommentar
.eXeppI# Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hvilket skjermkort er best av XFX Radeon HD 6950 2GB GDDR5 "Dual Fan" og MSI GeForce GTX 570 1280MB PhysX ? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 570 er nok et par hakk vassere en 6950. 6970 kan nok kanskje måle seg med 570, i hvert fall 560 TI. Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Palm på en g9. "Claw" virker veldig belastende? virker som man kosntant bruker muskler på å holde håndflata over musa? har slik fancy dyrt kontor møbel i eik eller noe, der jeg kan ha musa på en skuff jeg trekker ut. skuffa har en kant som stikker opp foran. så jeg hviler bakerste del av håndflata på denne kanten når jeg har claw grep. hadde det ikke vært for denne kanten hadde jeg sikert hatt støttebandasje for lenge siden. når jeg sitter og tester ut grep nå. finner jeg ut at jeg faktisk også bruker en del fingertip grep pga av støtten fra denne skuffekanten. mye mer nøyaktig å bruke finmotorik når man sniper ol. edit: ser på bilderbeskrivele av disse grepa at jeg ikke bruker claw likevel....men bare fingertip og palm....... Endret 6. september 2011 av Nerdrage Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Sitter til vanlig med henda 30cm pluss inn på pulten så har aldri hatt problemer med "musesyke" eller andre arm problemer. Bruker selv claw/fingertupp grep slik at jeg får raskere trykk. Lenke til kommentar
audible Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Så lenge man får hvile for hele underarmen unngår man musesyken greit og enkelt. Andre stilling går kanskje 5-10 år og så begynner man å få problemer med betennelsestilstander. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå