Kakeshoma Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Anbefaler deg Ace Edge 3200, Noiz... Jeg trenger nytt headset, men venter til jeg ser hvordan Razer Tiamat gjør det. Slår det HS1 tar jeg et. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Ang musematte, jeg har Razer Vespula, og den er helt rå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Har Mx 518 og den er såå råå at jeg ikke trenger noen musematte. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Ang musematte, jeg har Razer Vespula, og den er helt rå! Har akkurat bestilt meg Razer Goliathus Alpha Speed, håper den fungerer bra Svær burde den være ihvertfall, 444mm x 355mm Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Jeg har Wow Cataclysm musematte og synes den er rå og god i bruk. Den fulgte med Collectors Edition av Cata . Den og MX 518 for meg er en drøm. Og jeg er jammen klar for BF3! Endret 5. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg har brukt Razer diamondback og Corepad (glass) siden 2005/2006, og er fremdeles storfornøyd Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg har dessverre måttet finne andre bruksområder for min TG2011 musematte, min Razer Imperator ser ikke ut til å fungere som den skal på nevnte underlag -.- Lenke til kommentar
hightow Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Steelseries 5L + Logitech Click! Optical Mouse. Slå den Lenke til kommentar
MRSHOOTABBYz Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Qpad 5k - Hands down! Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Microsoft Intellimouse 3.0 all the way! 2 Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Razer Diamondback med Papp som musematte! Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) .. Razer Copperhead, GAMMEL, men god som gull enda. Endret 5. september 2011 av Mr. Myhre Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Papp? Minner meg om en kompis som har brukt ett stykke papp med en søppelpose utenpå som musematte i noen år! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Har Mx 518 og den er såå råå at jeg ikke trenger noen musematte. Virkelig? Jeg har også Mx518, men den er som et rådyr på glattis uten musematte. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Papp? Minner meg om en kompis som har brukt ett stykke papp med en søppelpose utenpå som musematte i noen år! Vaneligvis bruker jeg ikke musematte. Men så har jeg kjøpt nytt bord som er lakkert hvit. Noe musa ikke likte Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Min MX 518 varte knappt noen mnd. med relativ moderat bruk. Må ha vært ett mandags produkt. Skal selvfølgelig byttes inn igjen i en tilsvarende. MX 518 er bare legendarisk. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Til gaming er det kun 1 mus som teller: Zowie EC1. Basert på Intelli 3 designet, men en videreføring av teknologien inni den. 1 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Bruker Intelli 3 og den er deeeilig! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Til gaming er det bare EN mus som gjelder: Damas mus Dama bruker joystick.... Endret 5. september 2011 av Nizzen 7 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Var vel noen som sa at det ble brukt GTX 580 SLI under Caspain Border testingen. Er egentlig bare bra vis BF3 faktisk trenger så mye kraft. Nja, det er bra hvis det ser pent ut, men håper nå kodingen er såpass at det faktisk kan se pent ut på dagens teknologi. Lite vits med bra grafikk hvis ingen kan se den. Vi husker vel alle systemkravmarerittet Crysis... Og hva er/var galt med Crysis? At spillets levetid forlenges ved at man ikke kan maxe spilelt før teknologien er til stede er vel bare utelukkende positivt? Jeg mener ikke det er bra med spill som ser bra ut og som har potensiale til å se bedre ut med tiden. Men jeg er ikke enig i at det er udelt positivt at et spill har høye systemkrav, slik enkelte her ser ut til å mene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå