Kakeshoma Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 EOD Bot- Can be placed on the ground - Player switches to camera view on EOD Bot - Capable of Arming/Defusing MCOMS - Can repair vehicles or torch players/vehicles Radio Beacon - Acts as a spawn point - Model looks like a little radio - Can be placed anywhere Micro UAV - Is thrown onto the ground - Play switches to UAV Camera - can push the EOD Bot around - Used for spotting enemies - No Weapons but to be added? Radar Beacon - Can be placed on the ground - Scans area for enemies - Only available to Recon Class Smoke Grenades - Could be used to cover a choke point entirely - Should be used to hide a wave of EOD Bots attacking. Radio beacon... Hvor har vi sett det før tro? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Samme med radar beacon. Er "tatt" fra CoD. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Evt. så er det en videreutvilking av tunnelåpningene NVA hadde i Battlefield Vietnam som også fungerte som mobile spawnpoints. 3 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Radar beacon hadde man da vitterlig i BC2 også. Men da het det "motion detection mine". Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Evt. så er det en videreutvilking av tunnelåpningene NVA hadde i Battlefield Vietnam som også fungerte som mobile spawnpoints. Ooo, nice one Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Radar beacon hadde man da vitterlig i BC2 også. Men da het det "motion detection mine". Jo men nå er de plasserbare og ikke kastbare og de kan ødelegges av Fi. De utløses heller ikke om man sniker seg forbi i prone eller crouch. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Fin utvikling det, vel? Fortreffelig synes jeg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg er ikke helt sikker. Det betyr kanskje at recons blir mindre mobile og det oppforder vel egentlig bare til mer camping... Lenke til kommentar
danielekkje Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 ER det nokon som kan komma med forslag til ein bra gaming pc(stasjonær)med tastatur og skjerm+ ka den koste? prisen bør helst vere under 10 000 eller nokon rundt det tallet. Har LYST TIL Å SPILLE Batllefield 3 på maks og eg veit at requirements ikkje har blitt offisielt endå, men nokon som kan tippa hadde vert bra Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 ER det nokon som kan komma med forslag til ein bra gaming pc(stasjonær)med tastatur og skjerm+ ka den koste? prisen bør helst vere under 10 000 eller nokon rundt det tallet. Har LYST TIL Å SPILLE Batllefield 3 på maks og eg veit at requirements ikkje har blitt offisielt endå, men nokon som kan tippa hadde vert bra Kom tilbake når det er få dager til spillet slippes. Fordi da har flere nettsteder testet spillet med forskjellige skjermkort, og da vet man hva man trenger for å kjøre bf3 med den grafikken man har lyst til. Det er vel ingen ting som heter å spille bf3 på max. Har man flerskjermoppsett og setter på MAX AA/AF kommer alt til å slite. Iallefall mest trolig Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg er ikke helt sikker. Det betyr kanskje at recons blir mindre mobile og det oppforder vel egentlig bare til mer camping... Jo, det er jo et poeng. Jeg for min del synes at recons i BC2 ble en dårlig bastard av sniper og spotter, når motion mines var en del av arsenalet, mens man samtidig i starten kun hadde sniperrifler tilgjengelig som våpen. Først når man fikk unlocka G3 kunne reconen virkelig være først i angrepsbølgen og peise på med motion mines og rydde unna litt fiender. Dessuten så det passe teit ut med ghillie suit på en stormer. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Enig. Jeg sprang rundt med thompson som recon i starten, men jeg ser poenget for dem som ikke hadde tilgang til den. Kanskje derfor de ikke får det denne gang Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg hatet Thompsonen i BC2. Jeg elsker den i WW2-spill, men i BC2 var den helt usaklig. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jo, det er jo et poeng. Jeg for min del synes at recons i BC2 ble en dårlig bastard av sniper og spotter, når motion mines var en del av arsenalet, mens man samtidig i starten kun hadde sniperrifler tilgjengelig som våpen. Først når man fikk unlocka G3 kunne reconen virkelig være først i angrepsbølgen og peise på med motion mines og rydde unna litt fiender. Dessuten så det passe teit ut med ghillie suit på en stormer. Greit nok at man gjerne sitter i ei busk dei første timane, men man trenger slett ikkje vente på g3. Du har SVU, VSS, t88, hagler, thompson. 4x eller rds på bolt action rifler er det mange som er flinke med i nærkamp. Enig i at det ser litt teit ut når man kommer durande rundt et hjørnet som en slags nærkamp-hekk. 3 Lenke til kommentar
danielekkje Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) ER det nokon som kan komma med forslag til ein bra gaming pc(stasjonær)med tastatur og skjerm+ ka den koste? prisen bør helst vere under 10 000 eller nokon rundt det tallet. Har LYST TIL Å SPILLE Batllefield 3 på maks og eg veit at requirements ikkje har blitt offisielt endå, men nokon som kan tippa hadde vert bra Kom tilbake når det er få dager til spillet slippes. Fordi da har flere nettsteder testet spillet med forskjellige skjermkort, og da vet man hva man trenger for å kjøre bf3 med den grafikken man har lyst til. Det er vel ingen ting som heter å spille bf3 på max. Har man flerskjermoppsett og setter på MAX AA/AF kommer alt til å slite. Iallefall mest trolig Ok skal gjera det. takk for svar!! Endret 4. september 2011 av danielekkje Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 ...når man kommer durande rundt et hjørnet som en slags nærkamp-hekk. :!: Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hahah, nærkamp-hekk ja! "What the heck?" 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ajajaja, nei... Da satser vi vel på annonsering av dato i morgen da? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Nei, jeg må få PC'n hjem først. Kan vi ikke vente til neste uke? Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Neste uke? Morsom du :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå