Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

EOD Bot

- Can be placed on the ground

 

- Player switches to camera view on EOD Bot

 

- Capable of Arming/Defusing MCOMS

 

- Can repair vehicles or torch players/vehicles

 

Radio Beacon

 

- Acts as a spawn point

 

- Model looks like a little radio

 

- Can be placed anywhere

 

Micro UAV

 

- Is thrown onto the ground

 

- Play switches to UAV Camera

 

- can push the EOD Bot around

 

- Used for spotting enemies

 

- No Weapons but to be added?

 

Radar Beacon

 

- Can be placed on the ground

 

- Scans area for enemies

 

- Only available to Recon Class

 

Smoke Grenades

 

- Could be used to cover a choke point entirely

 

- Should be used to hide a wave of EOD Bots attacking.

 

Radio beacon... Hvor har vi sett det før tro?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ER det nokon som kan komma med forslag til ein bra gaming pc(stasjonær)med tastatur og skjerm+ ka den koste? prisen bør helst vere under 10 000 eller nokon rundt det tallet. Har LYST TIL Å SPILLE Batllefield 3 på maks og eg veit at requirements ikkje har blitt offisielt endå, men nokon som kan tippa hadde vert bra :)

 

 

Kom tilbake når det er få dager til spillet slippes. Fordi da har flere nettsteder testet spillet med forskjellige skjermkort, og da vet man hva man trenger for å kjøre bf3 med den grafikken man har lyst til.

Det er vel ingen ting som heter å spille bf3 på max. Har man flerskjermoppsett og setter på MAX AA/AF kommer alt til å slite. Iallefall mest trolig

 

 

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt sikker. Det betyr kanskje at recons blir mindre mobile og det oppforder vel egentlig bare til mer camping...

 

Jo, det er jo et poeng. Jeg for min del synes at recons i BC2 ble en dårlig bastard av sniper og spotter, når motion mines var en del av arsenalet, mens man samtidig i starten kun hadde sniperrifler tilgjengelig som våpen. Først når man fikk unlocka G3 kunne reconen virkelig være først i angrepsbølgen og peise på med motion mines og rydde unna litt fiender. Dessuten så det passe teit ut med ghillie suit på en stormer.

Lenke til kommentar

Jo, det er jo et poeng. Jeg for min del synes at recons i BC2 ble en dårlig bastard av sniper og spotter, når motion mines var en del av arsenalet, mens man samtidig i starten kun hadde sniperrifler tilgjengelig som våpen. Først når man fikk unlocka G3 kunne reconen virkelig være først i angrepsbølgen og peise på med motion mines og rydde unna litt fiender. Dessuten så det passe teit ut med ghillie suit på en stormer.

 

Greit nok at man gjerne sitter i ei busk dei første timane, men man trenger slett ikkje vente på g3. Du har SVU, VSS, t88, hagler, thompson. 4x eller rds på bolt action rifler er det mange som er flinke med i nærkamp.

 

Enig i at det ser litt teit ut når man kommer durande rundt et hjørnet som en slags nærkamp-hekk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

ER det nokon som kan komma med forslag til ein bra gaming pc(stasjonær)med tastatur og skjerm+ ka den koste? prisen bør helst vere under 10 000 eller nokon rundt det tallet. Har LYST TIL Å SPILLE Batllefield 3 på maks og eg veit at requirements ikkje har blitt offisielt endå, men nokon som kan tippa hadde vert bra :)

 

 

Kom tilbake når det er få dager til spillet slippes. Fordi da har flere nettsteder testet spillet med forskjellige skjermkort, og da vet man hva man trenger for å kjøre bf3 med den grafikken man har lyst til.

Det er vel ingen ting som heter å spille bf3 på max. Har man flerskjermoppsett og setter på MAX AA/AF kommer alt til å slite. Iallefall mest trolig

Ok skal gjera det. takk for svar!!

Endret av danielekkje
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...