Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MW3-livestreamen er latterig...

 

BF3 ftw

 

Live stream?

MP videoen klarte jeg ikke ta seriøst...

Hvilken video tenker du på? Kan du linke? :)

 

 

 

Haha jeg skrev Battlefield 3 !!!

på linken din når er jeg den mest rangerte personen på videoen XP , LIke min kommentar for og pisse på graven til Activision !

Lenke til kommentar

Jo mer vi godtar som forbrukere, jo mer vil utgiverene prøve seg på. Hvis vi betaler for våpenpakker idag, hva prøver de seg på i morgen? Utgivere vil alltid prøve å karre til seg så mye penger som mulig. Og det er nå greit nok det. Men som forbrukere må vi passe på å holde dem igjen, og ikke å godta latterlige tilbud som våpenpakker og små meningsløse DLC-er. Jeg husker det var en tid små kartpakker til spill var gratis. Nå er det tydeligvis helt stuerent å betale 100 kroner for et par tre til fire kart. Jeg kan forstå at både utgivere og utviklere ønsker å tjene langsiktige penger på produktene sine. Jeg kan gladelig betale 200 kroner for en ekspansjonspakke som jeg jo også gjorde for Special Forces-ekspansjonen til Battlefield 2. Men å betale et betydelig beløp for noen kart som ikke utvider gameplayet et spor virker meningsløst. Det kan umulig være så kostbart å holde et lite team på et par tre personer som kan utvikle noen nye kart over et par måneder. Dessuten er små DLC-er med på å segregere spillmiljøet.

 

Edit: Skulle stå ekspansjonen, ikke modifikasjonen.

 

Støttes. Husker da kart og tilleg til 1942 ble sluppet med patchene og var gratis for alle. Og Flashpoint der de valgte samme linje og la til ekstra ting etterhvert.

Lenke til kommentar

I jizzed!

Av idiotskapet, håper jeg? Pre-order-våpen er så utrolig dumt.

 

Nei. Betaler gjerne litt ekstra for å få litt flere våpen, pluss at det er sånn det gjøres i dag.

"Det er sånn det gjøres idag" er et idiotisk utsagn. Men det ser ut til at dette er våpen som blir tilgjengelig for alle etter en liten stund, så det er greit.

 

Hvorfor er det et idiotiskt utsagn? Det er jo bare sånn det er den dag i dag. Før var expanisons gratis og fulgte med i patcher, men det gjør det desverre ikke i dag.

 

Men igjen, jeg ser ikke problemet med å betale litt ekstra cash for å få noe ekstra til bf 3. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eneste problemet jeg ser med "micro transaction" er at mange kjøper, mens det er mange som ikke kjøper. Da kan det jo godt være at de som kjøper har et godt 'overtak' over de som ikke kjøper. Men så lenge våpenene som man bli kjøpt, og de som man har fra før av er balansert godt, så går det vel greit.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det et idiotiskt utsagn? Det er jo bare sånn det er den dag i dag. Før var expanisons gratis og fulgte med i patcher, men det gjør det desverre ikke i dag.

 

Men igjen, jeg ser ikke problemet med å betale litt ekstra cash for å få noe ekstra til bf 3. :)

Les innlegget til Snorre på forrige side. Forklarer nettopp hva jeg selv mener.

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Nesten som jeg bare hadde lyst til å trolle å si at jeg fikk BETA nå, slik at alle sjekket emailen sin. :tease:

 

Men altså; ingen nye nyheter om BF3?

 

Nope, leste litt på forumet til EA, og der mente noen at de ville bli sendt ut mail om BETA invite til MOH og Origin pre-order den 1.september, MEN vi er jo goft forbi det nå :p

 

Jeg tipper vi vil få mer info i uka som kommer, enten at vi får mail om at NÅ har BETA startet ELLER at de gir ut info om at den starter uka etter (som er høyst usansynlig mtp hva de ar gjort tidligere med alfa/beta)

Lenke til kommentar

MW3-livestreamen er latterig...

 

BF3 ftw

 

Live stream?

MP videoen klarte jeg ikke ta seriøst...

Hvilken video tenker du på? Kan du linke? :)

 

 

Så hovedbudskapet i MW3 MP traileren er:

 

Drep folk med support ting som du ikke styrer selv - skill based ja? :innocent:

Bli drept av sniper 3/4 ganger?

Endret av MrLee
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...