Merko Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Bruker den "fancy" skjermen til så mangt. Xfire ingame, skjekke hvordan Cpu/ram fungerer under press samt skjekke skjermkortet med Gpu-z da det trengs. Mange som sikkert klarer seg uten det, men jeg syns det er temlig greit og ha da jeg har blitt vandt til det! Bare håpe de legger med støtte for G19 tastaturet i BF3, slik de gjorde i BC2. Sånn at vi kan se litt informasjon osv. Ellers er det jo haugevis av "apps" man kan bruke på tastaturet Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Bruker den "fancy" skjermen til så mangt. Xfire ingame, skjekke hvordan Cpu/ram fungerer under press samt skjekke skjermkortet med Gpu-z da det trengs. Mange som sikkert klarer seg uten det, men jeg syns det er temlig greit og ha da jeg har blitt vandt til det! Bare håpe de legger med støtte for G19 tastaturet i BF3, slik de gjorde i BC2. Sånn at vi kan se litt informasjon osv. Ellers er det jo haugevis av "apps" man kan bruke på tastaturet Stemmer det! Håper jeg og Greit med ping, kd ++ står der. Finnes jo sider med 3-gen apps til tastaturet da! Skjekk ut google. masse knask der bla. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Skjekk ut google. masse knask der bla. Jepp, har laget en del selv til eget bruk Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) edit. ajajaj... Endret 2. september 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 I jizzed! Av idiotskapet, håper jeg? Pre-order-våpen er så utrolig dumt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 SNIP Ser egentlig ikke hvorfor server-browser skal gi raskere loadetider etc.. ? Har som sagt ikke testet det, men høres jo utrolig slitsomt ut. :S Det skal sies at BC2 var MYE raskere i loadingen enn BF2. Bruker ca 6-7 sekunder hos meg. Man slipper logo-videoene og å logge inn på profilen. Og server-browseren i nettleseren er mer responsiv. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 I jizzed! Av idiotskapet, håper jeg? Pre-order-våpen er så utrolig dumt. Nei. Betaler gjerne litt ekstra for å få litt flere våpen, pluss at det er sånn det gjøres i dag. 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 I jizzed! Av idiotskapet, håper jeg? Pre-order-våpen er så utrolig dumt. Nei. Betaler gjerne litt ekstra for å få litt flere våpen, pluss at det er sånn det gjøres i dag. "Det er sånn det gjøres idag" er et idiotisk utsagn. Men det ser ut til at dette er våpen som blir tilgjengelig for alle etter en liten stund, så det er greit. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Type 88 LMG, var det våpenet jeg brukte mest i BC2. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Jo mer vi godtar som forbrukere, jo mer vil utgiverene prøve seg på. Hvis vi betaler for våpenpakker idag, hva prøver de seg på i morgen? Utgivere vil alltid prøve å karre til seg så mye penger som mulig. Og det er nå greit nok det. Men som forbrukere må vi passe på å holde dem igjen, og ikke å godta latterlige tilbud som våpenpakker og små meningsløse DLC-er. Jeg husker det var en tid små kartpakker til spill var gratis. Nå er det tydeligvis helt stuerent å betale 100 kroner for et par tre til fire kart. Jeg kan forstå at både utgivere og utviklere ønsker å tjene langsiktige penger på produktene sine. Jeg kan gladelig betale 200 kroner for en ekspansjonspakke som jeg jo også gjorde for Special Forces-ekspansjonen til Battlefield 2. Men å betale et betydelig beløp for noen kart som ikke utvider gameplayet et spor virker meningsløst. Det kan umulig være så kostbart å holde et lite team på et par tre personer som kan utvikle noen nye kart over et par måneder. Dessuten er små DLC-er med på å segregere spillmiljøet. Edit: Skulle stå ekspansjonen, ikke modifikasjonen. Endret 2. september 2011 av Snorre 3 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Greit for meg at jeg får mer fordi jeg gamblet med forhåndsbestilling Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 MW3-livestreamen er latterig... BF3 ftw Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 MW3-livestreamen er latterig... BF3 ftw Live stream? MP videoen klarte jeg ikke ta seriøst... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) MW3-livestreamen er latterig... BF3 ftw Live stream? MP videoen klarte jeg ikke ta seriøst... Snakker om streamen her: http://www.livestream.com/callofdutyxp Gameplayet ser helt likt ut som de forrige spillene. Edit: Ser ut som om de har flere gamemodes, noen virker faktisk litt artig, og gir mer taktisk preg. (Ikke at det hjelper mot CoD-kids) Endret 2. september 2011 av Slettet+8974354 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 MW3-livestreamen er latterig... BF3 ftw Live stream? MP videoen klarte jeg ikke ta seriøst... Hvilken video tenker du på? Kan du linke? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Greit for meg at jeg får mer fordi jeg gamblet med forhåndsbestilling Gamblet? På hvilken måte? Selv om du forhåndsbestiller kan du vente til jula 2012 før du henter spillet, om det er det du vil. Du kan like fremt avbestille. Ingen kan nekte deg det. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 MW3-livestreamen er latterig... BF3 ftw Live stream? MP videoen klarte jeg ikke ta seriøst... Hvilken video tenker du på? Kan du linke? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 MW3-livestreamen er latterig... BF3 ftw Live stream? MP videoen klarte jeg ikke ta seriøst... Haha, så den nå. Den dogtag greia på ca 1 min! Wtf!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå