Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har g19 og G700, får det ikke bedre enn det! Skal kjøpe meg Ironclad musematte av razer nå snart :D blir så sjuuuukt. Ladd for bf3! Kjøpt meg 40" også, blir kanskje et ekstra skjermkort, får se hvordan bf funker fra før! Men ja, ladd!

 

I forhold til å bruke penger så er vel G110/G510 like gode å skrive på, bare uten den fancy skjermen.

Lenke til kommentar

Eg venter spent på at nokon postar om musematta dei har strikka spesielt til BF3.

 

Branded utstyr og slikt har eg egentlig aldri forstått meg på. Men innlegget over var kanskje noe sarkastisk i tonen? :p

 

Det finnes selvsagt noe utstyr hvor man betaler mer for merke enn for pengene (hostapplehost:P), men disse kommersielle merkene som f.eks. Razer har også noen veldig gode tilbud som ikke bare er et merke. Men det hele kommer vel ned til hva som gir den "feelgood" følelsen. Har et G110 tastatur jeg har blitt vandt til, og som alle andre er det alltid rart å bruke et annet tastatur. Samme med MX518 musa jeg nå må erstatte. Blir vel en G400 denne gang, men det er jo ikke akkurat en stor overgang.

 

Men å spille Battlefield 3 på uvandt oppsett blir jo som å pisse på et strømgjerde i motvind :p

Lenke til kommentar

Hmm, tror nesten jeg må ta i et tak snart, og få fikset G5'en (2007ed) musa mi. Faller stadig vekk ut, og er så slitt at jeg nok sannsyneligvis må frem med loddebolten, men det er nå uansett verdt det. Finnes ikke noen bedre mus. Lett og et bra antall knapper. Kanskje, men bare kanskje at jeg savner to knapper for å hoppe frem/tilbake i eks spotify. (er vel G500 elns som har dette)

 

For å få rett stemning så trengs riktig musikk til hver situasjon! :p

 

 

Lenke til kommentar

Jeg er enig med MrLee. Spillet startet utrolig raskt i alpha, og den nettbaserte serverbrowseren fungerte utmerket. Nå spilte jeg aldri fullversjonen av Bad Company 2. Men jeg husker med grøss tilbake på hvor treigt Battlefield 2 lastet, hvor håpløs serverbrowseren var, og ikke minst hvor laaaaang tid det tok å laste inn et brett. Var jo en øvelse i tålmodighet på olympisk nivå. Så serverbrowseren i nettleser var egentlig veldig greit. Ikke minst gir det deg mulighet til å sjekke tilgjengelighet/kapasitet på server uten å faktisk starte opp spill-klienten. Og det teller i mine øyne langt mer i positiv retning, enn det litt alt-tabbing trekker ned.

 

 

 

Ser egentlig ikke hvorfor server-browser skal gi raskere loadetider etc.. ? Har som sagt ikke testet det, men høres jo utrolig slitsomt ut. :S

 

Det skal sies at BC2 var MYE raskere i loadingen enn BF2. Bruker ca 6-7 sekunder hos meg.

 

 

Lenke til kommentar

Har brukt Deathadder i 3 år, meget fornøyd,

 

Jeg sitter på gjerde til å kjøpe ny pc, blant annet til BF3. Trenger man mer enn 5 knapper på en mus?

 

Jeg trenger 7

 

Razer Naga. Jeg "trenger" 12 ekstra knapper :tease: (Mens jeg spilte WoW ihvertfall). Om du trenger flere knapper kommer an på hva du er vant med. Hovedsaklig trenger du bare 3 knapper for FPS.

Lenke til kommentar

nja.

 

mouse1- fire

mouse2 - scope/zoom

mouse3 - brukes ikke hos meg da det lett hender at jeg bytter våpen med den da. (trykke ned på musehjulet)

scroll - bytt våpen

mouse 4 - knife

mouse 5 - granat. - Dog er jeg litt i tvil om jeg liker denne da jeg lett kommer borti knappen ved heftige kamper.

 

Bruker Logitech G9 forøvrig.

 

on the fly adjustment av sensitivity er også gull, spess om jeg klarer å plukke opp en sniper rifle.

Lenke til kommentar

Har brukt Deathadder i 3 år, meget fornøyd,

 

Jeg sitter på gjerde til å kjøpe ny pc, blant annet til BF3. Trenger man mer enn 5 knapper på en mus?

 

Jeg trenger 7

 

Razer Naga. Jeg "trenger" 12 ekstra knapper :tease: (Mens jeg spilte WoW ihvertfall). Om du trenger flere knapper kommer an på hva du er vant med. Hovedsaklig trenger du bare 3 knapper for FPS.

 

Nei jeg trenger 7 i FPS

Endret av Rudde93
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har g19 og G700, får det ikke bedre enn det! Skal kjøpe meg Ironclad musematte av razer nå snart :D blir så sjuuuukt. Ladd for bf3! Kjøpt meg 40" også, blir kanskje et ekstra skjermkort, får se hvordan bf funker fra før! Men ja, ladd!

 

I forhold til å bruke penger så er vel G110/G510 like gode å skrive på, bare uten den fancy skjermen.

 

Bruker den "fancy" skjermen til så mangt. Xfire ingame, skjekke hvordan Cpu/ram fungerer under press samt skjekke skjermkortet med Gpu-z da det trengs. Mange som sikkert klarer seg uten det, men jeg syns det er temlig greit og ha da jeg har blitt vandt til det!

Lenke til kommentar

Har brukt Deathadder i 3 år, meget fornøyd,

 

Jeg sitter på gjerde til å kjøpe ny pc, blant annet til BF3. Trenger man mer enn 5 knapper på en mus?

 

Jeg trenger 7

 

Razer Naga. Jeg "trenger" 12 ekstra knapper :tease: (Mens jeg spilte WoW ihvertfall). Om du trenger flere knapper kommer an på hva du er vant med. Hovedsaklig trenger du bare 3 knapper for FPS.

 

Nei jeg trenger 7 i FPS

 

Hence the fact "hovedsaklig".

Lenke til kommentar

Har brukt Deathadder i 3 år, meget fornøyd,

 

Jeg sitter på gjerde til å kjøpe ny pc, blant annet til BF3. Trenger man mer enn 5 knapper på en mus?

 

Ikke i min mening, holder lenge med 5, de to ekstra knappene kan gjøre ting mye enklere, men når det kommer til f.eks Naga, så tror jeg ikke at den egner seg så godt til FPS spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...