Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

http://bf3blog.com/battlefield-3-rocket-launchers/

 

På følgende blogg så er det mange forskjellige våpen som er blitt bekreftet av DICE, blant annet finner man flere tingester som går under kategorien "rocket launchers". Er det noen som vet noe om hvor balanserte slike typer våpen blir? Nå tenker jeg spesielt VS. helikopter, tanks og jets.

tja mot kjøretøy så var det da ikke ubalansert i bc2, riktignok ikke javelin der, men en rpg7+tracer blir om trent det samme..

 

vedrørende AA launchere, så antar jeg at det blir no ala BF2. man har countermeasures i fly/heli og for fly så må man ha riktig vinkel for at raketten skal ha håp om å treffe. (eller var det BF:V?)

Satser på det, blir litt surt om det skal bli totalt umulig å bruke helikopter/jagerfly :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://bf3blog.com/battlefield-3-rocket-launchers/

 

På følgende blogg så er det mange forskjellige våpen som er blitt bekreftet av DICE, blant annet finner man flere tingester som går under kategorien "rocket launchers". Er det noen som vet noe om hvor balanserte slike typer våpen blir? Nå tenker jeg spesielt VS. helikopter, tanks og jets.

 

Mye bullshit info om våpen der. AEK, standard rifla til Russerne? Kun sett to bilder av den i bruk, og det var av spesialsoldater. AK-74M er standard rifla.

Lenke til kommentar

Holder meg til gode G15v2 og Razer Deathadder jeg. Er noen år tough, noen med anbefalinger til ny mus og nytt tastatur?

 

Lurer på om man kan få blackout som jet-pilot :dribble:

 

Har brukt Deathadder i 3 år, meget fornøyd, måtte dessverre investere i ny gamingmus ettersom Deathadder'n fikk en stygg tendens til å dobbeltklikke til enhver tid, haha :) Kjøpte nettopp Imperator og den ser ut til å funke fint, men det tar litt tid å bli vant med sensen.

Lenke til kommentar

Mus og tastatur er så personlig at det er vanskelig å anbefale noe. Selv bruker jeg Razer Naga nå, super fornøyd. Som tastatur valgte jeg å teste ut Steelseries Merc. Var på tilbud på Komplett for 50 kroner. "WASD" delen av tastaturet føles ikke så spesiell. Har ikke lagt merke til noe forskjell på hvor sliten jeg blir. Ellers er det bra layout og du trenger ikke venne deg til det. Du glir rett inn i tastene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...