Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Men vil det ikke kreve mer av maskinen når den må kjøre både Origin og en nettleser? Krefter vi kunne ha brukt på å kjøre spillet mer smooth.

 

Origin krever neppe mer enn hva Steam krever, og det må jo være oppe for og spille mange andre spill. Og en nettleser har eg nesten alltid oppe uansett om eg spiller eller ei, så for min del så er ikkje det noe problem. harhar.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klarer ikke PCn din å kjøre med en nettleser i bakgrunnen, er BF3 en unnskyldning til å oppgradere/kjøpe ny. Nå, stopp denne sytingen med nettleser server browseren. Så lenge det gir deg tilgang til BF3 bør du være allerede være EXCITED

Endret av The_Tom
Lenke til kommentar

Destruction er nerfet i forhold til det som opprinnelig var planen for BF3 ja, ikke i forhold til BC2. Det kommer til å bli mer omfattende destruction i BF3 enn BC2. Det har blitt sagt flere steder, senest i den lengre versjonen av caspian border traileren som ble postet 1-2 sider tilbake.

Det spørs hva du legger i mer omfattende. På videoen sier de "new levels of destruction" istedet for "more" i forhold til BC2. De nevner microdestruction - esker, kasser, gjerder - og macrodestruction - der du kan ødelegge fasadevegger, og der materialet som ramler ned kan drepe den som befinner seg bak eller under.

 

Fra ca 4:10

Endret av hightow
Lenke til kommentar

Var selv i alpha, og like serverbrowseren der mye bedre enn IG serverbrowser. Man fikk opp en pen og ryddig liste, og en oversikt over hvilke av vennene dine som spiller sånn att man kan joine dem. Da man velger en server så lastes spillet i bakgrunnen og man får instant action! Fungerer utmerket! :)

Lenke til kommentar

Har ingenting imot om de lager en ingame nettleser, slik som Steam. Men er vel lite sannsynlig for at jeg skal bytte server ofte, så sånn sett gjør det ingenting om at man kan kunn gå inn via nettleseren. Var jo veldig ryddig system også.

 

Er vel bare i starten det blir en smule uvant ;p

Lenke til kommentar

Telenor hadde noe sånt en gang.. :O

Btw, nytt moster er kjøpt! :D

 

Med de komponentene du har i signaturen? :)

Har ihvertfall akkurat samme CPU og GPU selv, fungerte strålende i alphaen new_woot.gif

 

Jepp! :D Høres bra ut! Har lenge vært usikker på kortet men det skal nok gå bra.. Skal nok oppgradere til Crossfire etter jul !

 

Edit: Kjøpte et ASUS RADEON HD6970 2GB DC

Endret av evenandreas
Lenke til kommentar

http://bf3blog.com/battlefield-3-rocket-launchers/

 

På følgende blogg så er det mange forskjellige våpen som er blitt bekreftet av DICE, blant annet finner man flere tingester som går under kategorien "rocket launchers". Er det noen som vet noe om hvor balanserte slike typer våpen blir? Nå tenker jeg spesielt VS. helikopter, tanks og jets.

tja mot kjøretøy så var det da ikke ubalansert i bc2, riktignok ikke javelin der, men en rpg7+tracer blir om trent det samme..

 

vedrørende AA launchere, så antar jeg at det blir no ala BF2. man har countermeasures i fly/heli og for fly så må man ha riktig vinkel for at raketten skal ha håp om å treffe. (eller var det BF:V?)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...