Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som prøvde casp. border sa jo at helikopter ble vanskeligere å håndtere etterhvert som de fikk skade? (eller er det bare jeg som har drømt det?)

 

 

At de enkelt ble disabled ved skudd i rotorhodet tror jeg hadde blitt svært ubalansert. Man hadde snart fått folk som ble eksperter på å gjennomføre skuddene og så hadde helikopter blitt det mest ubrukelige i hele spillet.

 

Var jeg som nevnte dette tidligere. Fløy rundt og prøvde å ta ned en APC, men han traff meg mye bedre så mistet krafta til rotorene, klarte ikke å komme meg oppover, samt at halerotoren sviktet og jeg begynte å snurre. Ganske fett egentlig, fikk en skikkelig "Å faen" feeling.

 

 

Inntrykket mitt var at de tåler mye mer enn feks BF2. Der skal det ikke mye til før man er dau, men ikke for mye slik at de blir flyvende tanks. Hastigheten oppleves som tregt for oss som er vandt med BF2, men det er en vane sak bare.

Lenke til kommentar

Hvordan er HP på f.eks tankser og et helikopter?

 

Kan man skyte ned et helikopter med rifla si?

 

Blir lite teit hvis man kan det, eller? :p

 

Tanksen regner jeg med tåler alt av kuler.

 

Blir kult hvis et helikopter faktisk blir noe man blir nødt til og gjemme seg fra, og ikke bare "hmm et helikopter, jaja.. får bare tømme to magasiner så er'n dævv" :p

 

Regner med at Dice sikter etter litt realisme.

 

Sunn fornuft hadde gitt deg svarene på det du spørr om ;)

Lenke til kommentar

Da vet jeg ikke hvilke servere du spillte på i BF2 for det var nesten mer teamwork der enn i BC2 utifra det jeg har opplevd. og ja, du skal være sykt god sniper for å få like mye poeng som en squad som hjelper hverandre med heals, revives, resupplys, repairs, spots, kill assists, supress bonus, spawn o.s.v..

 

Om du får fullt med lone wolf folk avhenger jo helt på miljøet på den serveren du spiller på.

Endret av MrLee
  • Liker 3
Lenke til kommentar

I hvilken grad bygger dette på elementer fra Bad Company 2? Jeg likte det mye bedre enn BF2, så håper dette (BF3) ikke blir like "statisk" som BF2, tenker særlig på ødeleggelser, men også det ekstremt geniale teamplayet i BC2.

 

 

Som vil si? I BF2 opplevde jeg at det eneste folk gjorde var å gå LW som sniper, men jeg foretrekker å gå i squads som i BC2 og hjelpe hverandre. Vil det lønne seg og være medic og engineer her også?

 

Har vi spilt samme spill i det heletatt?

 

ang bekymringene din om at BF3 blir like 'statisk som BF2':

Nei, det blir ikke samme fysikk som verken BF2 eller BC2. Blir en mellomting. Ergo BC2 hadde ALT for mye destruksjon, og mapdesigner ble dermed dårlig balansert. BF2 hadde bra map design på mye, og destruksjonen var ikke nødvendig for å ha det morro. IMO

 

geniale teamplayet i BC2

Har du i det heletatt prøvd deg på teamplay i BC2? Den geniale teamplaydelen funker ikke, det er vanskelig å spørre og ammo fra folk, samme med medkit. Spottingen hadde nesten ingen effekt.

Requeste Backup er umulig. Si 'takk' etter å ha fått medkit eller ammokit funker ikke. Foretrekker Teamplayet i farmville fremfor det geniale teamplayet til bc2.

 

Vil det lønne seg og være medic og engineer her også?

Kjører du Hardware, eller infanterist? Hva som lønner seg avhenger av hvor du er mest. Vanskelig å si om våpen er ubalansert (alpha players maybe?). Selvfølgelig kryr BC2 av folk med RL og gruser alt av vegger,tak, busker, trær og tankser når de får sjangsen, men håper dette blir borte i BF3.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Battlefield SP preview (PS3)

 

Har ikke lest den selv enda, men den inneholder sikkert noe interessant.

 

Operation Guillotine is set at night in Tehran about halfway through the single-player campaign, and it's been selected for this preview because, Bach says, it offers a nice counterpoint to the sun-drenched tank battles we've seen so far.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

For å si det slik, det er INGEN teamplayelementer i BC2 som ikke var der i BF2 også, bare at BF2 hadde bedre kommunikasjonsmuligheter.

OK! Vi har nok spilt samme spill alle sammen, men jeg har visst hatt en litt annerledes opplevelse enn dere i både BC og BF.

 

Tror kanskje det jeg satte pris på i BC var hvor enkelt det var lagt opp, BF2 ble liksom litt for "seriøst" uten at jeg kan si jeg syns det var veldig realistisk. Jeg hadde sjeldent problemer med å få ammo eller first aid fra folk i BC, og det var enkelt å "sende" laget sitt videre selv om man ikke spiller med mic til enhver tid.

 

Kan også være jeg likte BC2 bedre fordi jeg spilte det på xbox og BF2 på PC, men skal vel egentlig være motsatt i FPS.

 

Uansett mitt intrykk av BF2 var sniper campers som stoppa deg uansett hva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...