Skrujernet Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Skulle helst hatt BF3 i Steam-biblioteket mitt, men så lenge det funker og minsker piratvirksomhet, så bryr jeg meg lite. Add non-steam game? Hater når folk sier dette. Det er IKKE det samme å ha et steam på steam og adde ett non-steam spill. Ingen som skjønner dette? 1 Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Haha. Inn på steam for å åpne origin, i don't think so. Vel, nå åpner vel helt sikker Origin seg automatisk når eg starter spillet? Det gjør ihvertfall Steam. Skulle helst hatt BF3 i Steam-biblioteket mitt, men så lenge det funker og minsker piratvirksomhet, så bryr jeg meg lite. Add non-steam game? Hater når folk sier dette. Det er IKKE det samme å ha et steam på steam og adde ett non-steam spill. Ingen som skjønner dette? Aldri prøvd det før, så nei, det skjønner eg ikkje. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Haha. Inn på steam for å åpne origin, i don't think so. Vel, nå åpner vel helt sikker Origin seg automatisk når eg starter spillet? Det gjør ihvertfall Steam. Skulle helst hatt BF3 i Steam-biblioteket mitt, men så lenge det funker og minsker piratvirksomhet, så bryr jeg meg lite. Add non-steam game? Hater når folk sier dette. Det er IKKE det samme å ha et steam på steam og adde ett non-steam spill. Ingen som skjønner dette? Aldri prøvd det før, så nei, det skjønner eg ikkje. Du har aldri prøvd GHB, men likevel anbefaler du det? :S og ja, non-steam spill i steam, er synonymt med GHB Greia med å ha et spill som er kjøpt på steam er at du kan bare formatere i hytt og gevær uten å tenke på produktnøkkler, CD og alt det der. Dessuten har du alle spillene samlet og er du keen på å spille, kan du lete igjenom lista di. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 For ikke å snakke om at det er enklere for venner å se hva du spiller. Når du adder non steam game kommer det bare opp "non steam game" for venner når du starter spillet, selv om du renamer det i din liste. Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hmm, det er feil så vidt jeg vet. Kommer "Non steam game: Metro 2033" f.eks. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Error har rett, jeg har Starcraft II på Steam, komemr opp at jeg spiller Starcraft II på Steam. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Du har aldri prøvd GHB, men likevel anbefaler du det? :S Annbefaler? Nå overdriver du fælt her Var bare noe eg nevnte, da eg har sett den funksjonen i Steam, noe annbefaling var det da ikkje. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Får panikk hver gang noen spiller Minecraft på steam.... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Får panikk hver gang noen spiller Minecraft på steam.... Why ? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Fordi jeg tror hver eneste gang at Minecraft har blitt lagt ut på Steam. 1 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 er det ingen som har hørt eller sett noe til den Betaen enda? :S Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 September. Er fortsatt bare August. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 jeg vet jo det da. Men jeg vil ha dato. du vet, slik julaften har, palmesøndag, bursdagen din. 1 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Nei, ingen offisiell dato ennå på beta. Når den kommer, så slapp av, den vil bli behørig offentliggjort og spredd. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 @The_Tom Forumet her vil bli spammet når Beta er oppe, så det er bare å følge med Lenke til kommentar
pxK Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 jeg vet jo det da. Men jeg vil ha dato. du vet, slik julaften har, palmesøndag, bursdagen din. Midten av september eller i slutten. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 jeg vet jo det da. Men jeg vil ha dato. du vet, slik julaften har, palmesøndag, bursdagen din. Midten av september eller i slutten. God til å synse du. Jeg tror mer på at de ikke kommer en dato, den blir bare magisk lagt ut. Akkurat som bc2. http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/1420077-ah-ha-thats-there-no-beta-date.html Lenke til kommentar
pxK Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 jeg vet jo det da. Men jeg vil ha dato. du vet, slik julaften har, palmesøndag, bursdagen din. Midten av september eller i slutten. God til å synse du. Jeg tror mer på at de ikke kommer en dato, den blir bare magisk lagt ut. Akkurat som bc2. http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/1420077-ah-ha-thats-there-no-beta-date.html Jeg regnet bare med det på grunn av alpha'n. Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Til folk som har spilt tidligere BF-spill, og hvis noen her har spilt BF 3 mp, hvor mye taktikk og samarbeid er det i multiplayer? Er det som CoD der en mann kan drepe et helt team? Eller trenger man virkelig samarbeid? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Til folk som har spilt tidligere BF-spill, og hvis noen her har spilt BF 3 mp, hvor mye taktikk og samarbeid er det i multiplayer? Er det som CoD der en mann kan drepe et helt team? Eller trenger man virkelig samarbeid? Er jo veldig begrensa hva man fikk prøve i Alphaen. Var kunn et kart med 16v16. Men uten samarbeid kommer man absolutt ikke langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå