Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha. Inn på steam for å åpne origin, i don't think so.

 

Vel, nå åpner vel helt sikker Origin seg automatisk når eg starter spillet? Det gjør ihvertfall Steam.

 

Skulle helst hatt BF3 i Steam-biblioteket mitt, men så lenge det funker og minsker piratvirksomhet, så bryr jeg meg lite.

 

Add non-steam game?

 

Hater når folk sier dette. Det er IKKE det samme å ha et steam på steam og adde ett non-steam spill.

 

Ingen som skjønner dette?

 

Aldri prøvd det før, så nei, det skjønner eg ikkje. :)

Lenke til kommentar

Haha. Inn på steam for å åpne origin, i don't think so.

 

Vel, nå åpner vel helt sikker Origin seg automatisk når eg starter spillet? Det gjør ihvertfall Steam.

 

Skulle helst hatt BF3 i Steam-biblioteket mitt, men så lenge det funker og minsker piratvirksomhet, så bryr jeg meg lite.

 

Add non-steam game?

 

Hater når folk sier dette. Det er IKKE det samme å ha et steam på steam og adde ett non-steam spill.

 

Ingen som skjønner dette?

 

Aldri prøvd det før, så nei, det skjønner eg ikkje. :)

Du har aldri prøvd GHB, men likevel anbefaler du det? :S

og ja, non-steam spill i steam, er synonymt med GHB

 

Greia med å ha et spill som er kjøpt på steam er at du kan bare formatere i hytt og gevær uten å tenke på produktnøkkler, CD og alt det der. Dessuten har du alle spillene samlet og er du keen på å spille, kan du lete igjenom lista di.

Lenke til kommentar

Til folk som har spilt tidligere BF-spill, og hvis noen her har spilt BF 3 mp, hvor mye taktikk og samarbeid er det i multiplayer?

 

Er det som CoD der en mann kan drepe et helt team?

 

Eller trenger man virkelig samarbeid?

Er jo veldig begrensa hva man fikk prøve i Alphaen. Var kunn et kart med 16v16. Men uten samarbeid kommer man absolutt ikke langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...