Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Dette har sikkert blitt diskutert allerede, men jeg spør: Hva syns dere om at man MÅ ha Origin for å spille BF3, uansett hvor man har kjøpt det? Jeg får nesten lyst til å kansellere PC versjonen og heller kjøpe PS3 versjonen...

Jeg liker det ikke, har kjøpt det fra origin, men kommer det på steam kjøper jeg en gang til.

 

Origin er ikke noe problem for min del, det funker way bedre enn Steam imo...

Ikke enig, steam har vært her i flere år. Origin er forsatt beta, og jeg har heller ikke noen gode erfaring med EADM aka Origin.

Endret av Faddn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har sikkert blitt diskutert allerede, men jeg spør: Hva syns dere om at man MÅ ha Origin for å spille BF3, uansett hvor man har kjøpt det? Jeg får nesten lyst til å kansellere PC versjonen og heller kjøpe PS3 versjonen...

Liker det ikke, men blir nok til at jeg svelger stoltheten siden det er BF3. Hadde det vært en tittel jeg ikke så SÅ veldig frem til, ville jeg droppa det.

Lenke til kommentar

Syns det er godt med noe nytt eg, så har absolutt ingenting imot at vi må bruke Origin.

Som flere nevner her, så er Origin fortsatt i beta, det vil si at det vi har sett av Origin ikkje er det ferdige produktet.

Vi måtte bruke Steam for mange spill på PC før, så hvorfor ikkje bruke Origin, er jo det samme prinsippet.

Lenke til kommentar

Tenk hvis hver av spillutgiverne krevde sin egen spillklient installert for å spille? Det hadde fort blitt kaos.

Må en starte spill fra inne i Steam (dvs. en må starte Steam først), eller kan en starte spillet direkte (som starter Steam i bakgrunnen)?

 

Dessuten ser jeg ikke problemet. Etter 27/28.oktober skal en jo bare spille ett spill likevel! :w00t:

Endret av hightow
Lenke til kommentar

Tenk hvis hver av spillutgiverne krevde sin egen spillklient installert for å spille? Det hadde fort blitt kaos.

Må en starte spill fra inne i Steam (dvs. en må starte Steam først), eller kan en starte spillet direkte (som starter Steam i bakgrunnen)?

 

Du kan starte spillet direkte så starter Steam automatisk...

Det gjorde Origin også da, via BL.

Så er ikke så mye stress, men noen ekstra CPU-sykler.

Lenke til kommentar

Terrain Tessellation Confirmed For Battlefield 3

 

Dice has today confirmed that terrain tessellation will be in the final version of Battlefield 3.

The tessellation was missing from the alpha trial of the game however Dice’s Johan Andersson has confirmed that it will be present in the beta.

“our terrain tessellation wasnt in in AlphaTrial, but will be in for Beta/Final. mostly visible on large terrain levels”

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Terrain Tessellation Confirmed For Battlefield 3

 

Dice has today confirmed that terrain tessellation will be in the final version of Battlefield 3.

The tessellation was missing from the alpha trial of the game however Dice’s Johan Andersson has confirmed that it will be present in the beta.

“our terrain tessellation wasnt in in AlphaTrial, but will be in for Beta/Final. mostly visible on large terrain levels”

 

Sex.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...