Faddn Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Dette har sikkert blitt diskutert allerede, men jeg spør: Hva syns dere om at man MÅ ha Origin for å spille BF3, uansett hvor man har kjøpt det? Jeg får nesten lyst til å kansellere PC versjonen og heller kjøpe PS3 versjonen... Jeg liker det ikke, har kjøpt det fra origin, men kommer det på steam kjøper jeg en gang til. Origin er ikke noe problem for min del, det funker way bedre enn Steam imo... Ikke enig, steam har vært her i flere år. Origin er forsatt beta, og jeg har heller ikke noen gode erfaring med EADM aka Origin. Endret 27. august 2011 av Faddn Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Dette har sikkert blitt diskutert allerede, men jeg spør: Hva syns dere om at man MÅ ha Origin for å spille BF3, uansett hvor man har kjøpt det? Jeg får nesten lyst til å kansellere PC versjonen og heller kjøpe PS3 versjonen... Liker det ikke, men blir nok til at jeg svelger stoltheten siden det er BF3. Hadde det vært en tittel jeg ikke så SÅ veldig frem til, ville jeg droppa det. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Syns det er godt med noe nytt eg, så har absolutt ingenting imot at vi må bruke Origin. Som flere nevner her, så er Origin fortsatt i beta, det vil si at det vi har sett av Origin ikkje er det ferdige produktet. Vi måtte bruke Steam for mange spill på PC før, så hvorfor ikkje bruke Origin, er jo det samme prinsippet. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Tenk hvis hver av spillutgiverne krevde sin egen spillklient installert for å spille? Det hadde fort blitt kaos. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Origin er ikke noe problem for min del, det funker way bedre enn Steam imo... Det funket ihvertfall lovende godt i alphaen Blir neppe verre ved lansering (sett at serverene tar fullstundig kveld hehe) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Drit i at dere må legge inn Origin på pcen deres, spill spillet dere har ventet på i mange mange år som kommer 27 oktober! 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 To ting som irriterer meg med origins. 1. Navnet. 2. Enda en klient å holde styr på. 1 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Tenk hvis hver av spillutgiverne krevde sin egen spillklient installert for å spille? Det hadde fort blitt kaos. Må en starte spill fra inne i Steam (dvs. en må starte Steam først), eller kan en starte spillet direkte (som starter Steam i bakgrunnen)? Dessuten ser jeg ikke problemet. Etter 27/28.oktober skal en jo bare spille ett spill likevel! Endret 27. august 2011 av hightow Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Tenk hvis hver av spillutgiverne krevde sin egen spillklient installert for å spille? Det hadde fort blitt kaos. Må en starte spill fra inne i Steam (dvs. en må starte Steam først), eller kan en starte spillet direkte (som starter Steam i bakgrunnen)? Du kan starte spillet direkte så starter Steam automatisk... Det gjorde Origin også da, via BL. Så er ikke så mye stress, men noen ekstra CPU-sykler. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Terrain Tessellation Confirmed For Battlefield 3 Dice has today confirmed that terrain tessellation will be in the final version of Battlefield 3. The tessellation was missing from the alpha trial of the game however Dice’s Johan Andersson has confirmed that it will be present in the beta. “our terrain tessellation wasnt in in AlphaTrial, but will be in for Beta/Final. mostly visible on large terrain levels” Endret 27. august 2011 av Mala Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Terrain Tessellation Confirmed For Battlefield 3 Dice has today confirmed that terrain tessellation will be in the final version of Battlefield 3. The tessellation was missing from the alpha trial of the game however Dice’s Johan Andersson has confirmed that it will be present in the beta. “our terrain tessellation wasnt in in AlphaTrial, but will be in for Beta/Final. mostly visible on large terrain levels” Sex. 2 Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Sex. Passende beskrivelse! Dette er en utrolig herlig effekt! Dette spillet blir bare bedre og bedre! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Og med det øker suget etter nytt skjermkort enda mer Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Og med det bestemte jeg meg angående oppgradering. Venter! Tesselation FTW! Får heller kjøre det OK noen måneder med 2x 4850 og q9450, og spe på med ny maskin når LGA2011 kommer + neste GFX familie. Endret 27. august 2011 av SvennAndre Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 AMD kommer med ny HD 7000 serie i høst. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 AMD kommer med ny HD 7000 serie i høst. Powercolor sier Q1 2012... Får nå se. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Skulle helst hatt BF3 i Steam-biblioteket mitt, men så lenge det funker og minsker piratvirksomhet, så bryr jeg meg lite. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Skulle helst hatt BF3 i Steam-biblioteket mitt, men så lenge det funker og minsker piratvirksomhet, så bryr jeg meg lite. Add non-steam game? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Add non-steam game? LOL Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Haha. Inn på steam for å åpne origin, i don't think so. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå