Eaan Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hvorfor er det ingen som spiller ARMA om dere er ute etter en simulator? 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Vi gjør det... Syns også flaggheising er å ta den for langt 1 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Haha jeg kødda da! Ingen som tar en late night joke eller ? 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Flaggheising en late night er greit nok... 2 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Hadde sett for meg jeg tar ned flagget med godt norsk grep rundt tauet mens dere covre meg med skuddild. Et episk og kult bilde ville jeg tro Endret 27. august 2011 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Flaggheising en late night er greit nok... Hadde sett for meg jeg tar ned flagget med godt norsk grep rundt tauet We shall speak no more of this. 2 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Haha Mortensol! Det er jo "bare" et tau ser du Endret 27. august 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 "Han heiser flagget!" "Gi han dekkild"! "Vi kommer, vi kommer!!" "We got him covered" "Clean this place (his face) and move up" LOL! Herregud, da sier jeg meg fornøyd. 2 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Herregud jeg ler :!: Clean(his face) LOL wuut Man kan virkelig ha det gøy med detta spillet når det kommer viss man er fullt norsk party som gamer mot randoms i UK osv! Viss det er noen i partyet som er litt vill i munnen med ord osv så begynner jeg også, og da blir det latterkveld og vi snakker mer en vi skyter fiendene våres Endret 27. august 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Flagg heising? Neppe, blir skutt ned med engang ^^ Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Urealistisk at man ikke kan skyte ned flagget i samme slengen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Syns man kunne tatt flagget med seg og campet bak en busk langt ute i gokk jeg da men Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Ja? Hva med stridsvognene? Skulle jo vært masse flere folk inni dem med tanke på kjøring, panserhodet med 80mm, .50 på taket, en som lader 80-120mm ++. Spillet er langt ifra realistisk, men det bryr meg langt oppi Synes også at recon-riflene er dønn stabile uansett om du scoper mens du løper eller står. Hallo, hvor urealistisk er det å ikke kunne legge seg ned? Eller det å ikke kunne pisse på seg i frykt! Eller hva med.. nei gidder ikke ramse opp mer Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Ja? Hva med stridsvognene? Skulle jo vært masse flere folk inni dem med tanke på kjøring, panserhodet med 80mm, .50 på taket, en som lader 80-120mm ++. Spillet er langt ifra realistisk, men det bryr meg langt oppi Synes også at recon-riflene er dønn stabile uansett om du scoper mens du løper eller står. Hallo, hvor urealistisk er det å ikke kunne legge seg ned? Eller det å ikke kunne pisse på seg i frykt! Eller hva med.. nei gidder ikke ramse opp mer Du KAN legge deg ned på BF3, men ser hva du vil frem til. Uansett så lager ikkje DICE BF3 for og få det realistisk, så denne diskusjonen er helt på trynet Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Det er akkurat det jeg sier da Mr. Myhre Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Dette har sikkert blitt diskutert allerede, men jeg spør: Hva syns dere om at man MÅ ha Origin for å spille BF3, uansett hvor man har kjøpt det? Jeg får nesten lyst til å kansellere PC versjonen og heller kjøpe PS3 versjonen... Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Origin er ikke noe problem for min del, det funker way bedre enn Steam imo... 2 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Dette har sikkert blitt diskutert allerede, men jeg spør: Hva syns dere om at man MÅ ha Origin for å spille BF3, uansett hvor man har kjøpt det? Jeg får nesten lyst til å kansellere PC versjonen og heller kjøpe PS3 versjonen... Irriterende, men skal kjøpe det. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Har allerede Steam, Games for Windows Live, Rockstar Social Club, og så må jeg har Origin også? Tullete. På PS3 versjonen trenger man bare en EA konto. Hva EA tenker ved å tvinge Origin på folk vet ikke jeg, men mistenker det har noe med penger og anti-piratkopiering å gjøre. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Dette har sikkert blitt diskutert allerede, men jeg spør: Hva syns dere om at man MÅ ha Origin for å spille BF3, uansett hvor man har kjøpt det? Jeg får nesten lyst til å kansellere PC versjonen og heller kjøpe PS3 versjonen... Det eneste som irriterer med dette er at man må kjøre Origin for å kjøre spill fra EA, og Steam for spill kjøpt der. Men ser ikke på Origin+BF3 som noe værre enn å måtte kjøre Steam for spill kjøpt der. Så ikke noe problem, men er jo et unødvendig ledd. Blir det mer integrert med BattleLog og vennelistene der så blir det ganske greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå