Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud jeg ler :!:

Clean(his face) LOL wuut

 

Man kan virkelig ha det gøy med detta spillet når det kommer viss man er fullt norsk party som gamer mot randoms i UK osv!

 

Viss det er noen i partyet som er litt vill i munnen med ord osv så begynner jeg også, og da blir det latterkveld og vi snakker mer en vi skyter fiendene våres :p

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Ja? Hva med stridsvognene? Skulle jo vært masse flere folk inni dem med tanke på kjøring, panserhodet med 80mm, .50 på taket, en som lader 80-120mm ++. Spillet er langt ifra realistisk, men det bryr meg langt oppi :) Synes også at recon-riflene er dønn stabile uansett om du scoper mens du løper eller står. Hallo, hvor urealistisk er det å ikke kunne legge seg ned? Eller det å ikke kunne pisse på seg i frykt! Eller hva med.. nei gidder ikke ramse opp mer :)

Lenke til kommentar

Ja? Hva med stridsvognene? Skulle jo vært masse flere folk inni dem med tanke på kjøring, panserhodet med 80mm, .50 på taket, en som lader 80-120mm ++. Spillet er langt ifra realistisk, men det bryr meg langt oppi :) Synes også at recon-riflene er dønn stabile uansett om du scoper mens du løper eller står. Hallo, hvor urealistisk er det å ikke kunne legge seg ned? Eller det å ikke kunne pisse på seg i frykt! Eller hva med.. nei gidder ikke ramse opp mer :)

 

 

Du KAN legge deg ned på BF3, men ser hva du vil frem til.

Uansett så lager ikkje DICE BF3 for og få det realistisk, så denne diskusjonen er helt på trynet :p

Lenke til kommentar

Dette har sikkert blitt diskutert allerede, men jeg spør: Hva syns dere om at man MÅ ha Origin for å spille BF3, uansett hvor man har kjøpt det? Jeg får nesten lyst til å kansellere PC versjonen og heller kjøpe PS3 versjonen...

 

Det eneste som irriterer med dette er at man må kjøre Origin for å kjøre spill fra EA, og Steam for spill kjøpt der.

Men ser ikke på Origin+BF3 som noe værre enn å måtte kjøre Steam for spill kjøpt der.

Så ikke noe problem, men er jo et unødvendig ledd. Blir det mer integrert med BattleLog og vennelistene der så blir det ganske greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...