Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Omg.. det er en simulering! Skulle det vært dønn ekte skulle du ha dødd kun 1 gang i spillet så måtte du kjøpe det på nytt! Eller værre, du får ikke lov fordi du har dødd! Eller hva med om du kobler en chip i hjertet så du dør IRL? Et spill har en grense uansett på hvor nærme det kommer tittelen "ekte". Kunne vært i framtia for min del. Digger spillet uansett. At en fireswitch sitter på feil side eller er ambidextrous, det bryr meg langt oppi der sola aldri skinner. Får da søren meg finnes grenser på småpjukling! Strikk dere en genser med masse detaljer, høres ut som kvinnfolk uansett.. RAGE!!! :):mad:

 

Men ja, den sig versionen der er venstrehendt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Omg.. det er en simulering! Skulle det vært dønn ekte skulle du ha dødd kun 1 gang i spillet så måtte du kjøpe det på nytt! Eller værre, du får ikke lov fordi du har dødd! Eller hva med om du kobler en chip i hjertet så du dør IRL? Et spill har en grense uansett på hvor nærme det kommer tittelen "ekte". Kunne vært i framtia for min del. Digger spillet uansett. At en fireswitch sitter på feil side eller er ambidextrous, det bryr meg langt oppi der sola aldri skinner. Får da søren meg finnes grenser på småpjukling! Strikk dere en genser med masse detaljer, høres ut som kvinnfolk uansett.. RAGE!!! :):mad:

 

Men ja, den sig versionen der er venstrehendt..

Hoho, ser for meg 2 lag med snipere som kamper i hver sin base og sende kulene over haugene i midten med bulletdrop og satser på å treffe noen på den andre siden i blinde. :!:

Lenke til kommentar

Omg.. det er en simulering! Skulle det vært dønn ekte skulle du ha dødd kun 1 gang i spillet så måtte du kjøpe det på nytt! Eller værre, du får ikke lov fordi du har dødd! Eller hva med om du kobler en chip i hjertet så du dør IRL? Et spill har en grense uansett på hvor nærme det kommer tittelen "ekte". RAGE!!!

 

Forresten ser noen av ripene litt uekte ut...

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1370747&st=20&gopid=18226876entry18226876

A may gad....

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Det har nok noe med balansering å gjøre. Er veldig, veldig kjipt å bli skutt på når du holder på å heise opp ett flagg som tar i virkeligheten alt fra 30 sekund til 5 minutt.

 

PS: Siden du skulle ha det så himla realistisk så ville jeg bare skrive at det faktisk tar god tid å heise opp ett flagg IRL. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...