Leo_Khenir Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Battleblog #8: Build your weapon of choice Correct me if I'm wrong, men gønnern på de to demobildene er vel en Sig S-552? Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) *slett* Endret 26. august 2011 av Thitorkin Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Battleblog #8: Build your weapon of choice Correct me if I'm wrong, men gønnern på de to demobildene er vel en Sig S-552? BF-3 våpen SIG SG 551 har til og med taktisk lommelykt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Pene de der. Det nederste er jo ekte da (du vet det sikkert, men siden du nevnte den lommelykten...) Men man kan ha lommelykt i BF3 og, gøy å blende folk. Endret 26. august 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Mange links skyttere i DICE eller? Ble det sagt noen gang at det bare var engineers som fikk flashlight? Mener å ha hørt det en eller annen plass? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Mange links skyttere i DICE eller? Hvorfor skulle det være det? Er jo hylseutkast på den "riktige" siden? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 men select fire kontrollene er på feil. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) But how many dinosaours is it in bf3? Endret 26. august 2011 av NinjaChriis 3 Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 men select fire kontrollene er på feil. på mange våpen er vel den på begge sider 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Men da er modellen DICE folka har laget uansett feil, hvis man ser på bildet av det ekte våpenet Endret 26. august 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Who the fuck cares? 3 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Omg.. det er en simulering! Skulle det vært dønn ekte skulle du ha dødd kun 1 gang i spillet så måtte du kjøpe det på nytt! Eller værre, du får ikke lov fordi du har dødd! Eller hva med om du kobler en chip i hjertet så du dør IRL? Et spill har en grense uansett på hvor nærme det kommer tittelen "ekte". Kunne vært i framtia for min del. Digger spillet uansett. At en fireswitch sitter på feil side eller er ambidextrous, det bryr meg langt oppi der sola aldri skinner. Får da søren meg finnes grenser på småpjukling! Strikk dere en genser med masse detaljer, høres ut som kvinnfolk uansett.. RAGE!!! Men ja, den sig versionen der er venstrehendt.. 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Eller...... så er bildet speilvendt. Tror Våpen-designerne hos Dice, som har en fysisk kopi av samtlige våpen på kontoret, har voldsomt mye mer peiling på våpen enn samtlige her inne. Lenke til kommentar
August. Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Sig SG 552 er jo "ambidextrous", så våpenet i spillet er verken speilvendt, venstrehendt eller feildesignet. Endret 27. august 2011 av Jottnegen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hvilket betyr at man kan bytte hvilken side man skal ha bryteren på. Ergo står min første kommentar om links skyttere fremdeles... Men jøss da, var bare ment som en morsom kommentar.. 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Man skal ei snakke skjit om profetene. Så lyder ordene i det første DICEtamentet. Endret 27. august 2011 av Villanden 1 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Omg.. det er en simulering! Skulle det vært dønn ekte skulle du ha dødd kun 1 gang i spillet så måtte du kjøpe det på nytt! Eller værre, du får ikke lov fordi du har dødd! Eller hva med om du kobler en chip i hjertet så du dør IRL? Et spill har en grense uansett på hvor nærme det kommer tittelen "ekte". Kunne vært i framtia for min del. Digger spillet uansett. At en fireswitch sitter på feil side eller er ambidextrous, det bryr meg langt oppi der sola aldri skinner. Får da søren meg finnes grenser på småpjukling! Strikk dere en genser med masse detaljer, høres ut som kvinnfolk uansett.. RAGE!!! Men ja, den sig versionen der er venstrehendt.. Hoho, ser for meg 2 lag med snipere som kamper i hver sin base og sende kulene over haugene i midten med bulletdrop og satser på å treffe noen på den andre siden i blinde. :!: Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Omg.. det er en simulering! Skulle det vært dønn ekte skulle du ha dødd kun 1 gang i spillet så måtte du kjøpe det på nytt! Eller værre, du får ikke lov fordi du har dødd! Eller hva med om du kobler en chip i hjertet så du dør IRL? Et spill har en grense uansett på hvor nærme det kommer tittelen "ekte". RAGE!!! Forresten ser noen av ripene litt uekte ut... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1370747&st=20&gopid=18226876entry18226876 A may gad.... Endret 27. august 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg synes det er dårlig at ingen faktisk heiser flagget i conquest. Det går liksom bare opp av seg selv... 2 Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Det har nok noe med balansering å gjøre. Er veldig, veldig kjipt å bli skutt på når du holder på å heise opp ett flagg som tar i virkeligheten alt fra 30 sekund til 5 minutt. PS: Siden du skulle ha det så himla realistisk så ville jeg bare skrive at det faktisk tar god tid å heise opp ett flagg IRL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå