Rudde Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Fuck TV2 server adminsa makan til noobs har jeg faen meg aldri sett. Uansett konsollfolket kommer til å rocke oss når de kjører kjøretøy om du ikke har ekstrautstyr til PC'en for å kjøre det, noe jeg har men uansett, standard så rocker de oss :-P Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Mætt ræva fullt av pros og cons med begge sidene. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Endret 24. august 2011 av N1ko Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Kunne vært morsomt om han ikke hørtes så jævla tam ut. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Kunne vært morsomt om han ikke hørtes så jævla tam ut. Nei, kunne ikke blitt morsomt... 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jo. Fremføring har mye å si. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Haters gon hate, Shibby er awesome! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Uansett konsollfolket kommer til å rocke oss når de kjører kjøretøy om du ikke har ekstrautstyr til PC'en for å kjøre det, noe jeg har men uansett, standard så rocker de oss :-P Får vel koble til FPS-joysticken min da Endret 24. august 2011 av Merko. 3 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 stilig konsept, men blir det ikke vondt i lengden? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 stilig konsept, men blir det ikke vondt i lengden? Hehe, er vel over 1 år siden jeg kjøpte den. Har ikke brukt den så veldig mye (mest pga BC2 ikke var støttet i starten). Kan bli tungt i lengden om man ikke har ei pute eller noe slikt man kan vile armen på. Men ellers er det veldig moro, iallefall med recoil osv Men igjen, så tar det en liten stund før man er vandt med den :!: Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Bf3 Pre order i boks! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Kunne vært morsomt om han ikke hørtes så jævla tam ut. Ble bare flaut hele greia spør du meg. 5 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg kommer hvertfall til å kose meg stort med fly og helikopter der jeg sitter med Saitek-joysticken min. Den har riktignok ikke rumble, men er ellers relativt behagelig og konfigurerbar. Den er til og med pre-"Mad Catz buyout", så den er faktisk litt ok. ^^ Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 stilig konsept, men blir det ikke vondt i lengden? Hehe, er vel over 1 år siden jeg kjøpte den. Har ikke brukt den så veldig mye (mest pga BC2 ikke var støttet i starten). Kan bli tungt i lengden om man ikke har ei pute eller noe slikt man kan vile armen på. Men ellers er det veldig moro, iallefall med recoil osv Men igjen, så tar det en liten stund før man er vandt med den :!: Hva bruker du som høyre musknapp, f.eks aim/ironsight ? Reagerer den på at du "sikter" med pistolen? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Hva bruker du som høyre musknapp, f.eks aim/ironsight ? Reagerer den på at du "sikter" med pistolen? Kommer litt dårlig frem på bildet over, men det er 3-knapper som du kan enkelt komme til med tommelen som kan programmeres til hva som helst. Men ja, man kan fint sikte\180 grader osv, med "FPS Joysticken". Veldig presist også. Endret 24. august 2011 av Merko. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Er det noe særlig å fly Helis med Xbox kontroller på pc? Har et Logitech Extreme 3D pro fra mine tidligere dager som Flight Sim 2004 kaptein, vurderer også å bruke det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 jeg skal i alle fall bruke saitek joystick'en min. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 X52 Pro til fly, tastatur og mus til heli Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Har et Logitech Extreme 3D pro fra mine tidligere dager som Flight Sim 2004 kaptein Da er vi to! Den fungerte som en drøm når jeg fløy gunships i BF2142 i hvert fall, forhåpentligvis går det like bra med jets i BF3. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Haters gon hate, Shibby er awesome! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå