TheKims Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Betalte 333 kr på lefdal.com for ps3 versjonen jeg:) :ler: Så mye du går glipp av Hva er det man går glipp av? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Litt lei av PC vs konsoll diskusjon nå.. Endret 23. august 2011 av chairgame 5 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Skjønner ikke at det er vits å diskutere i det hele tatt. Noen foretrekker Konsoll andre PC, sånn er det bare... Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Kan nevne at g2play.net har deal på BF3 LE key til 226kr for tiden, jeg har iallefall skaffet meg en! Endret 23. august 2011 av Caliber 1 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Noen som forhåndsbestilte Battlefield 3 og fikk Mass Effect 2 dealen idag? Bestilt 10 min etter, fikk ingen ting, andre som bestilte opp mot 44 minutter etter fikk Mass Effect. Når jeg snakker med EA så requeuer de meg i en samtale med en "higher-tier" service man, og jeg havner på 20-24 plass i en kø som ikke går fremover. Bullshit av EA å publisere en slik avtale, så klarer de ikke å stå for det. Åpenbart et lokketilbud hvor EA tjente drøssevis av spenatos og fikk gav salget gjennom Origin en god økning. Nå er også folk som har prøvd å få gevinst gjennom dette "bundet" til å bruke Origin. Det er sikkert 200 stk eller hva det var som har fått ME2 - så desverre er det nok du som sitter igjen som den store taperen :S Og skal du kontakte EA, bruk live chat support. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Betalte 333 kr på lefdal.com for ps3 versjonen jeg:) :ler: Så mye du går glipp av Hvorfor lage unødvendig stemning og ikke minst starte en useriøs konsoll krig som gang på gang har vist spill samfunnent på Internett at man kommer ingen vei med hva som er ''best''? Egentlig så ville jeg bare frem med at den kommentaren kunne du ha spart deg. Er det ikke mulig og prøve å holde en voksen og småseriøs diskusjon om Battlefield 3 uten å blande inn dritt? 4 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Såpass ja, da får jeg forhåndsbestille det når jeg har penger igjen. Kostet meg 50kr og forhåndsbestille, resten betaler du ved release og DET burde du ha råd til Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Betalte 333 kr på lefdal.com for ps3 versjonen jeg:) :ler: Så mye du går glipp av Hvorfor lage unødvendig stemning og ikke minst starte en useriøs konsoll krig som gang på gang har vist spill samfunnent på Internett at man kommer ingen vei med hva som er ''best''? Egentlig så ville jeg bare frem med at den kommentaren kunne du ha spart deg. Er det ikke mulig og prøve å holde en voksen og småseriøs diskusjon om Battlefield 3 uten å blande inn dritt? 64 > 24 nuff said. Når det er sagt, og ferdig med det, så var det ingen upris på lefdal nei. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg kjøper på konsoll pga jeg ikke gamer så mye og ikke gidder å bruke masse penger på pc:). Konsollversjonene har altid holdt for meg:) Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Hvordan fikk du det for 300,- hos gamestop? Jeg forhørte meg selv om denne kampanjen, men det viste seg at jeg måtte betale 400,- for BF3 og etter dette fikk jeg 100,- i "store kreditt". Edit: Var på Gamestop Karl johan nå, viste seg at beskjeden jg fikk tidligere var feil, og dette gjalt konsoll vers. der man fikk 100 kr i kreditt. Bestilte BF3 LE på PC for 300,- hos Gamestop nå. Må avbestille bestillingen min hos Elkjøp for 250,-. Betaler gjerne 50,- mer for å forsikre meg at jeg får den på dagen. Hatt dårlig erfaring med Elkjøp der de ikke har klart å levere på dagen. Endret 24. august 2011 av Deosl Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Kom over denne på youtube: http://youtu.be/9UnvR_x7pRg?hd=1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Elendig låt lagt oppå klipp vi alle har sett flere ganger? 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Elendig låt lagt oppå klipp vi alle har sett flere ganger? Ja, alle har rett til sin mening. Syns den passet bra til klipp vi har sett flere ganger, pustet litt nytt liv i sakene mens vi venter Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Elendig låt lagt oppå klipp vi alle har sett flere ganger? Enig. Ser heller denne i 1080p og fullscrean flere ganger da. For den gir meg i det minste eregert penis. 1 Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Var det slik at "early access" til betaen bare dreide seg om 48 timer? Og at de som forhåndsbestilte BF3 via Origin får tilgang på betaen på samme tidspunkt som de som forhåndsbestilte MoH? Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Var det slik at "early access" til betaen bare dreide seg om 48 timer? Og at de som forhåndsbestilte BF3 via Origin får tilgang på betaen på samme tidspunkt som de som forhåndsbestilte MoH? Ja, det stemmer. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Såpass ja, da får jeg forhåndsbestille det når jeg har penger igjen. Kostet meg 50kr og forhåndsbestille, resten betaler du ved release og DET burde du ha råd til Student, og har allerede kjøpt masse spill Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 64 > 24 nuff said. Cheating fucks < no cheating fucks. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 64 > 24 nuff said. Cheating fucks < no cheating fucks. Server med aktive admins > alt anna 5 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Kan også være negativt, men det er bare å finne seg servere hvor man kjenner admins. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå