Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som forhåndsbestilte Battlefield 3 og fikk Mass Effect 2 dealen idag? Bestilt 10 min etter, fikk ingen ting, andre som bestilte opp mot 44 minutter etter fikk Mass Effect. Når jeg snakker med EA så requeuer de meg i en samtale med en "higher-tier" service man, og jeg havner på 20-24 plass i en kø som ikke går fremover.

 

Bullshit av EA å publisere en slik avtale, så klarer de ikke å stå for det.

 

Åpenbart et lokketilbud hvor EA tjente drøssevis av spenatos og fikk gav salget gjennom Origin en god økning. Nå er også folk som har prøvd å få gevinst gjennom dette "bundet" til å bruke Origin. Det er sikkert 200 stk eller hva det var som har fått ME2 - så desverre er det nok du som sitter igjen som den store taperen :S Og skal du kontakte EA, bruk live chat support.

Lenke til kommentar

Betalte 333 kr på lefdal.com for ps3 versjonen jeg:)

:ler: Så mye du går glipp av

 

Hvorfor lage unødvendig stemning og ikke minst starte en useriøs konsoll krig som gang på gang har vist spill samfunnent på Internett at man kommer ingen vei med hva som er ''best''?

 

Egentlig så ville jeg bare frem med at den kommentaren kunne du ha spart deg. Er det ikke mulig og prøve å holde en voksen og småseriøs diskusjon om Battlefield 3 uten å blande inn dritt?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Betalte 333 kr på lefdal.com for ps3 versjonen jeg:)

:ler: Så mye du går glipp av

 

Hvorfor lage unødvendig stemning og ikke minst starte en useriøs konsoll krig som gang på gang har vist spill samfunnent på Internett at man kommer ingen vei med hva som er ''best''?

 

Egentlig så ville jeg bare frem med at den kommentaren kunne du ha spart deg. Er det ikke mulig og prøve å holde en voksen og småseriøs diskusjon om Battlefield 3 uten å blande inn dritt?

 

64 > 24 nuff said.

 

Når det er sagt, og ferdig med det, så var det ingen upris på lefdal nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan fikk du det for 300,- hos gamestop? Jeg forhørte meg selv om denne kampanjen, men det viste seg at jeg måtte betale 400,- for BF3 og etter dette fikk jeg 100,- i "store kreditt".

 

Edit: Var på Gamestop Karl johan nå, viste seg at beskjeden jg fikk tidligere var feil, og dette gjalt konsoll vers. der man fikk 100 kr i kreditt.

 

Bestilte BF3 LE på PC for 300,- hos Gamestop nå. Må avbestille bestillingen min hos Elkjøp for 250,-. Betaler gjerne 50,- mer for å forsikre meg at jeg får den på dagen. Hatt dårlig erfaring med Elkjøp der de ikke har klart å levere på dagen.

Endret av Deosl
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Elendig låt lagt oppå klipp vi alle har sett flere ganger?

Ja, alle har rett til sin mening.

Syns den passet bra til klipp vi har sett flere ganger, pustet litt nytt liv i sakene mens vi venter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...