Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greia er at PC folka har sett fokus skifte mot konsoller ganske lenge nå, Til vår store forergelse ettersom de fleste spillene blir dummet ned for å passe konsollens begrensede muligheter (i forhold til PC). Med BF3 ser endelig ut til å gå andre veien. Man struper ikke ned til minste fellesnevner, men tar i bruk mulighetene som finnes på PC. (som vi PC gamere var kjent med fra spill 2 generasjoner tilbake og som først nå er tilbake igjen... "2 steg frem, 1 tilbake")

men BF3 har vært i utvikling lenge + teamet hos DICE er dobbelt så stort som BC2-teamet, så jeg tror ikke vi PC-gamere kommer til å merke så veldig mye til konsoll :)

Derav min kommentar. :)

Lenke til kommentar

MAG fekk inn 256 spelarar, og dersom bf3 for konsoll kun vert 24 spelarar, er jo det heilt latterleg! sjølv om eg kan skjøne at sidan dei brukar destruction 3.0 vil det ta ein del maskin-kapasitet.. men uansett.. 256 spelarar vs 24 spelarar??

og då er jo sannsynlegheita for at jets ikkje heller kjem med endå større.... F***! trur ikkje det før har frista så mykje med å kjøpe in ny pc.. :(

Endret av asmund93
Lenke til kommentar

MAG fekk inn 256 spelarar, og dersom bf3 for konsoll kun vert 24, er jo det heilt latterleg! sjølv om eg kan skjøne at sidan dei brukar destruction 3.0 vil ta ein del maskin-kapasitet.. men uansett.. 256 spelarar vs 24 spelarar??

og då er jo sannsynlegheita for at jets ikkje heller kjem med endå større.... F***! trur ikkje det før har frista så mykje med å kjøpe in ny pc.. :(

MAG ser ikke akkurat imponerende ut da, BF er 10000000 ganger mer avansert enn floppen MAG.

Lenke til kommentar

Endelig antall spillere er vel ikke 100% fastslått enda, finner desverre ikke det intrevjuet der dette ble sagt :p Håper i det minste at de greier 32 spillere ;) Når det er sagt er det likevel ganske kaotisk med 24 spillere i BC2 slik det er i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...