Skrujernet Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Elsker å leke pro ved å ta en liten squad, og kontre hele laget deres. Gjerne gå så langt på siden av mappet som over hodet mulig for så å starte med backstabbig når de prøver å ta over sine nærmeste baser. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Enig i det du skriver Snorre, og det gjelder ikke bare for BF-serien. TF2 er jo et annet eksempel. Men det er i hvert fall blitt bedre fra i gamledager da det var kill/death ratio som alltid var det viktigste. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Ingen BF3 alpha/beta test på gang no vel? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Ingen BF3 alpha/beta test på gang no vel? Nope, alfa var ferdig mandag 1. august. Beta blir en gang i september, nærmere dato er ikke offentlig enda. Selv om endel rykter sier det bli 11. september (ja jeg vet hvilken dato det er, derfor mener jeg det er høyst usansynlig) Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Ja, var med på alpha... fikk epost om beta også! Skulle berre vere sikker på at ingenting hadde gått forbi meg. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 snip Ja, for jeg var jo blodig seriøs når jeg sa "Jeg går rundt". Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Umulig å vite, det er alt for mange som gjør det. Det som virkelig irriterer meg i BC2 f.esk. er at det ikke er visuell forskjell på minene. Vet aldri om det er FI eller våre. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Gjør ikke meg stort at minene ser like ut. 99 av 100 ganger kan man jo "vite" hvem sine det er ved å se på hvor de faktisk ligger i forhold til objectives. I rush er det aldri et problem. I conquest må man huske hvem som har hatt hvilke områder. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Umulig å vite, det er alt for mange som gjør det. Det som virkelig irriterer meg i BC2 f.esk. er at det ikke er visuell forskjell på minene. Vet aldri om det er FI eller våre. Jeg prøver meg med en sarkasme til: Kjør over den, da finner du ut hvem den tilhører. Men ja, det burde være en måte å se forskjell på dem på - sånn bortsett fra at egne miner vel kommer opp på minimap? Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Du kan vel spotte fiendens miner, mens egne ikke kan spottes. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Gjør ikke meg stort at minene ser like ut. 99 av 100 ganger kan man jo "vite" hvem sine det er ved å se på hvor de faktisk ligger i forhold til objectives. I rush er det aldri et problem. I conquest må man huske hvem som har hatt hvilke områder. I CQ byttes det som regel så mye på dem at man aldri kan vite det... Spotting føler jeg er veldig ustabilt. (enten det eller så støter jeg på våre egne miner overalt ) Ofte registerer ikke spotten eller så..ja...visuell forskjell hadde vært bedre. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Vet ikke helt om jeg er enig i det. Kommer helt ann på hvor stor den visuelle forskjellen ville vært. Miner er jo forholdsvis like. Runde og flate. Og spottingen av dem føler jeg er like stabil som spottingen ellers i bc2 (Mao noe ustabil ). Men over til BF3, noen som har sett/lest noe om miner i BF3? Kan jo hende de er visuelt forskjellige der. Kan jo hende det er forskjellige typer også (Oooohhhh!) Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 http://www.xboxdailynews.com/2011/08/23/battlefield-3-confirmed-equipment-and-gadgets/#en CLAYMORES ARE BACK! Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Dette er vel gammelt nytt? 1 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Det er jo litt rart siden det ble postet i dag.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Confirmed equipmed, etc. ble releaset for lenge siden. Uansett om en random side postet det i dag eller ikke. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Random ja. Uansett, jeg så det i dag og bestemte meg for å poste det. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Er uansett ikke alle som får med seg alle nyheter, poster osv om spillet så litt repetering skader ikke. 4 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Official Battlefield: First 2000 #BF3 PC download pre-orders on Origin through this link get Mass Effect 2 free. Today only bit.ly/qMe8P9 Var jævlig kjapp på å bestille, ikke noe Mass Effect 2 for meg. Ossen avbestiller man fra Origin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå