Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Umulig å vite, det er alt for mange som gjør det.

 

Det som virkelig irriterer meg i BC2 f.esk. er at det ikke er visuell forskjell på minene. Vet aldri om det er FI eller våre.

 

Jeg prøver meg med en sarkasme til:

 

Kjør over den, da finner du ut hvem den tilhører.

 

;)

 

Men ja, det burde være en måte å se forskjell på dem på - sånn bortsett fra at egne miner vel kommer opp på minimap?

Lenke til kommentar

Gjør ikke meg stort at minene ser like ut. 99 av 100 ganger kan man jo "vite" hvem sine det er ved å se på hvor de faktisk ligger i forhold til objectives. I rush er det aldri et problem. I conquest må man huske hvem som har hatt hvilke områder.

 

I CQ byttes det som regel så mye på dem at man aldri kan vite det...

 

Spotting føler jeg er veldig ustabilt. (enten det eller så støter jeg på våre egne miner overalt :p) Ofte registerer ikke spotten eller så..ja...visuell forskjell hadde vært bedre.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om jeg er enig i det. Kommer helt ann på hvor stor den visuelle forskjellen ville vært. Miner er jo forholdsvis like. Runde og flate. Og spottingen av dem føler jeg er like stabil som spottingen ellers i bc2 (Mao noe ustabil :p).

 

Men over til BF3, noen som har sett/lest noe om miner i BF3? Kan jo hende de er visuelt forskjellige der. Kan jo hende det er forskjellige typer også (Oooohhhh!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...