Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint med god support på live chat. 1min ventetid og 5 etter på så har dama skifta EA-ID nicket mitt. Hater å må finne opp nick på stedet.

Hvem var det som ikke fikk skiftet det lengre bak i tråden?

 

Takk for tipset, det funker.

 

Men uheldigvis var navnet jeg bruker Battlefield allerede brukt. :(

Lenke til kommentar

Håper det kommer egen fly modus der man kun har fly mot fly slik som i battlefield 1943 på konsoll. Hadde vært fett!

 

Gruer meg til caspian order der alle skyter hverandre for å få flyet....

 

Caspian Border :)

 

Får håpe de har tatt knekken på teamkilling for å fly, ved å la oss spawne direkte i flyet.

Lenke til kommentar

Hvis det er claymores i spillet, hadde det vært greit om man kunne "marke" dem med Commo Rose, evt. desarmert dem.

Noen som vet noe om dette?

 

I BF2 kunne vel engineers disarme dem? Eller husker jeg feil?

 

evt. kunne man skyte dem for å sprenge dem på avstand, på samme måte som AT miner.

Lenke til kommentar

Fint med god support på live chat. 1min ventetid og 5 etter på så har dama skifta EA-ID nicket mitt. Hater å må finne opp nick på stedet.

Hvem var det som ikke fikk skiftet det lengre bak i tråden?

 

Hvor kan jeg finne denne live chatten? Er på jobben så finner ingenting :p

 

Jeg måtte ha EA-konto der jeg het Argoniel_1 fordi Argoniel brukte jeg en gang på Spore på mobilen.... Så da kunne jeg tydeligvis ikke hete det :S selv om den er koblet opp mot Argoniel_1 -_-

 

Hvis det er claymores i spillet, hadde det vært greit om man kunne "marke" dem med Commo Rose, evt. desarmert dem.

Noen som vet noe om dette?

 

I BF2 kunne vel engineers disarme dem? Eller husker jeg feil?

 

evt. kunne man skyte dem for å sprenge dem på avstand, på samme måte som AT miner.

 

Mulig jeg blander spill nå :p Men jeg trur prone og crouch gjorde så den ikke utløste seg.

Lenke til kommentar

Jeg liker tankegangen din der Nerowulf. Hvis man vil at laget skal vinne, nytter det ikke å kun tenke på seg selv. Nå husker jeg ikke om man fikk poeng for å desarmere miner i Battlefield 2, men slike laghandlinger var uansett verdt en del for laget. Joda, men kan sikkert snike seg rett forbi dem. Men så kommer man plutselig under tung fiendtlig skyts noen sekunder senere, og tanksen som kunne kommet til ens unnsetning har sprengt over minene man lot ligge. Da hjelper det lite at man sparte noen sekunder på å snike seg rundt.

 

Jeg tror laghandlinger i Battlefield-spillene går litt dypere enn å revive og resupply'e lagkameratene. Lagsammarbeid burde gå på et mye dypere nivå enn det. Det å koordinere angrep, hjelpe lagkamerater på flere ulike måter, og ikke minst alltid tenke på teamwork over poeng, kan gi et veldig belønnende lagspill, selv om man ikke nødvendigvis får poeng igjen for det. Kanskje kan helikopter-duoen droppe de ekstra poengene, og heller hjelpe et listig squad med å ta over et flagg slik at laget som helhet får en strategisk fordel. Jeg forstår jo at folk vil ha mest mulig poeng. Men noen ganger ødelegger det litt for et godt lagspill. Dette gjelder da selvfølgelig på offentlige (public) servere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...