Solid Snail Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Masseselvmord med en gang spillet begynner for å vente i kø? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Ja, det spørs vel. Kan vel løses med en countdown timer som gjør at du må spawne på noe innen 20sec, eller bli auto-spawn på homebase elns. Men kjekt er det hvertfall. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Force spawn løser det problemet. Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Kjekt å spawne mens man holder på å velge stæsj til våpenet... Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Ja, har en uvane med å trykke spawn før jeg er ferdig, sånn att jeg skal spawne med en gang jeg har fiksa våpenet ferdig. Er ikke få gangene att jeg bare blir halvferdig. Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Jada, skjer også regelrett at jeg vil bytte noe, men så glemmer jeg det og spawner, og kommer selvfølgelig på det med en gang etter jeg har spawnet. Slikt skjer i kampens hete Men om det hadde skjedd pga. forced respawn, hadde det vært dobbelt irriterede.. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 vel vel, kan ikke få alt her i verden. Config utenfor server, gjør kjappe endringer ingame før force-spawn. Men nå må vi ikke ta sorgene på forskudd før dette faktisk blir et problem Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Server med admins så er vel problemet ute av verden. Lenke til kommentar
Frgr Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Traileren så evig fet ut... selv om jeg spilte alpha ganske mye, så virker conquest som et helt annent spill... Gleder meg som et lite barn til å få klørna i denne godbiten om noen uker (satser på caspian border @ beta ) Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Noen som ser på live chat? Poste headlines plz? Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Caspian Border i BETA hadde vært awesome! Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Noen som ser på live chat? Poste headlines plz? Live chat? Hvor? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Caspian Border i BETA hadde vært awesome! Da hadde jeg faktisk kvelva helt om Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg vil anta at det blir casp border fordi de bruker den på gamescom/trailer... Vi fikk se MP footage fra metro -> alpha.. Caspian Border -> Beta...simples. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 http://bf-games.net/readnews/10253/page/2/bf_games_gamescom_team_deatmatch_punkbuster_rcon_tools.html Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg vil anta at det blir casp border fordi de bruker den på gamescom/trailer... Vi fikk se MP footage fra metro -> alpha.. Caspian Border -> Beta...simples. Samtidig får vi jo testet ut egentlig hele BF-oppskriften på ett map av denne dimensjonen her. Infanteri,kjøretøy(bakke/luft) Så ja, det er nok ganske sansynlig Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hvis man kjøper det retail fra butikken, må man fremdeles installere Origin da? Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hvis man kjøper det retail fra butikken, må man fremdeles installere Origin da? Ja. Når kommer demoen? Demoen? Tenker du på beta? Det kommer en gang i september, men ingen fast dato er gitt enda. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Er ganske sikker på at vi får Caspian Border i betaen, hvis de følger oppskriften som de gjorde med Operation metro, der de reklamerte for mappet, folk fikk spille det på E3, og de lot oss spille det i alphaen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå