Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk klare å fly heli, switche til gunner, fyre av TV missile og drepe motstanders heli, og så bytte til pilot seat for å fly videre.

Håper det ikke går ann i 3'ern. Det blir for teit.

Det er maks episk, det må jo gå an... Ellers er det helt greit om det ikke blir det.

Lenke til kommentar

Folk som er "egne" om å ha et heli irriterer. Får utrettet mye mer om man samarbeider. Hvis både pilot og gunner har litt erfaring, kan man lett få opp en del poeng. Bra for begge, bra for laget.

Det som igjen er irriterende er når piloten er helt elendig. Burde heller gi heliet til en annen, også trene i SP. (Tenker på BF2).

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Folk som er "egne" om å ha et heli irriterer. Får utrettet mye mer om man samarbeider.

Ja, problemet er når du er den beste i heli og det ikke er noen habile gunnere eller piloter på laget. Da er det fint å ta begge rollene og eie det andre laget og ta over en base med heli så resten kan spawne der ;)

Aaah, minner...

Men så langt det lar seg gjøre er jeg for samarbeid ja :) Er ofte morsomst det.

Lenke til kommentar

Noen som har datakunnskaper nok til å fortelle meg om eg har god nok Pc til å kjøre spillet på Ultra når det kommer i hyllene, specs: Intel Core i5 2500k prossesor, Geforce GTX 560 Ti SLI, 16 GB RAM. Noe annet den person som svarer trenger å vite er det bare å spørre. Spiller en del BC2 nå, der kjører eg alt på MAX med FPS på 60 hele tiden.

Lenke til kommentar

Aha, eg pleier selvsagt å kjøre på 1920*1080 som er det høyeste eg kan velge. Grafikken var jo mer enn bra nok på High også for min del, men FPS var helt elendig på Betaen. Vet ikke om det var maskinen eller dårlig beta men fikk den aldri høyere enn 40 FPS. Nå skal det vel sies at den støttet vel ikke SLI så forvente og håpe at 60 Hele veien på High, er vel egentlig fornøyd med det.

Lenke til kommentar

Aha, eg pleier selvsagt å kjøre på 1920*1080 som er det høyeste eg kan velge. Grafikken var jo mer enn bra nok på High også for min del, men FPS var helt elendig på Betaen. Vet ikke om det var maskinen eller dårlig beta men fikk den aldri høyere enn 40 FPS. Nå skal det vel sies at den støttet vel ikke SLI så forvente og håpe at 60 Hele veien på High, er vel egentlig fornøyd med det.

Mest sannsynlig er det bare dårlig optimalisert, evt dårlige drivere.

Jeg har Radeon 5970, men hadde 20-35fps i starten, helt til jeg bytta drivere, da lå jeg på 70-120 uten problemer. Krever sikkert litt mer på Ultra, men blir nok spillbart. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...