Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

DICE klarer det meste men å legge ved SP trening gidder de ikke å putte inn. Gleder meg vilt til å sitte på med piloter som aldri har rørt kontrollerne.

Håper de lager en ekspansjon eller patch som inkluderer SP modus med boter senere.

Så regner med at flygingen de første ukene i spillet vil være ganske amatørmessig fordi de må trene flyging i MP.

Håper det er noen heli-missions i SP...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først fikk jeg vite at det blir Commo-rose i Bf3 :grin:

http://twitter.com/#!/d1ApRiL/status/103756942308155392

Les

LES FOR SVARTE FAEN! LEES DET!!! :love: :love:

Og så dette, det blir nesten for mye på en dag !

Når jeg åpna linken reiste jeg meg opp forran pcskjermen, tok opp BF2-coveret som lå på pulten og kyssa DICE logoen, :love: sikkert en slags automatisk refleks eller noe sånt...

• Liker 2
Lenke til kommentar

ASSAULT RIFLES

M16A4, M416, G3, Ak74M, AN94, KH2002, AEK971

F2000, ASVAL

CARBINES

M4A1, G36C, AKS74U, SCAR H

A-91, SG553LB

LIGHT MACHINE GUNS

M249, M60, M27 IAR, M40

RPK, Pecheneg, Type88

SNIPER RIFLES

MK11, SVD, SV98

M98B, M40A5, M82A3

M39, SKS

SUB MACHINE GUNS

P90,P90TR, MP7

UMP-45, PDR, PP2000

SHOTGUNS

870 MCS, M1014, USAS-12

Saiga 20K ,DAO-12

ROCKET LAUNCHERS

AT4, SMAW, RPG-7, Javelin

FIM-92 Stinger, SA-18 IGLA

PISTOLS

M9, M93R, MP443, MP412

Glock 17, Glock 18, M1911, T44

M16A3 mangler, Scar-H er en AR/BR & M40 er vel en sniperrifle.

Hva Saiga er kan vel diskuteres om man tenker på BC2. :!:

Lenke til kommentar

Ingen auto-stabilizer på heli som i BC2 (YES!)

Jeg har ikke sett noen bekrefte dette, så kan du linke den?

Twitter til Demize.

@c0xr004 c0xr004

@Demize99 auto-stabilization for hellicopter .... we want BF2 Hellicopters

replies ↓

Demize99 Alan Kertz

@c0xr004 There is no auto-stabilization on helicopters.

Endret av Frode99
Lenke til kommentar

Først fikk jeg vite at det blir Commo-rose i Bf3 :grin:

http://twitter.com/#!/d1ApRiL/status/103756942308155392

Les

LES FOR SVARTE FAEN! LEES DET!!! :love: :love:

Og så dette, det blir nesten for mye på en dag !

Når jeg åpna linken reiste jeg meg opp forran pcskjermen, tok opp BF2-coveret som lå på pulten og kyssa DICE logoen, :love: sikkert en slags automatisk refleks eller noe sånt...

Dette er feil Dette ble sagt idag:

3d spotting info from yesterday is wrong. It is still there for infantry but it is tweaked. The symbols are alot smaller and only are there as long as the spotted soldier is in sight. If he runs to cover the spot is gone (no more wallhack spotting that is).

The tester thinks its a good compromise from what he saw. Its not unfair but promotes teamplay in a hectic enviroment where u cant watch the minimap every second.

All in all, mye bedre enn hvordan det var i Alpha. Og så kan man jo spille uten 3D spottingen i Hardcore mode.

EDIT: Flere som har prøvd BF3 og som deler sine tanker om 3D spottingen nå:

So, a soldier in direct Line of Sight that is spotted will have a 3d red marker. If he moves behind cover or concealment, including vegetation, the 3d red marker will disappear. He will always be on the minimap. Vehicles are always fully 3D spotted, and LOS does not apply since they are larger more important targets with less threats (and it plain did not work to have jets flying around who couldn't see the tank you spotted for him to take out).

This lets you essentially "nudge" your buddy to tell him about a target, or point out a sniper on a hill you see but cannot engage (with your shotgun for example). But it prevents players from using 3D spotting as a wall hack.

Additionally, the primary motivator for the change is that 3D spots that you cannot see are not threats. We noticed that players would focus on 3D spots over everything else, meaning they would ignore people in line of sight. It's far less confusing when the 3D spot on a soldier can only be seen if you can see the soldier.

Endret av Frode99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...