MrLee Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Tror ikke noen trodde det ikke ble dedis. med 64 spillere Spørsmålet er om de kommer til å frigi dedi server filene slik at alle kan bruke dem, eller om de kommer til å køre på videre som med BC2. Jeg tipper det siste, men håper på det første selvsagt. Lenke til kommentar
asmund93 Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Eg trudde konsollene fekk 48, altså 24 på kvart lag eller er det feil? Endret 11. februar 2011 av asmund93 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Alle kilder jeg har sett på snakker om totalt antall spillere, så da er det vel 24 totalt, som i dag på BC2. At konsollene da får mindre versjoner av maps, slik det var i BF2 på servere med lavere player cap enn 64, er da meget trolig, også grunnet ytelsesbegrensninger på konsollene kontra PC. Og da kommer spørsmålet om de får fly inn i bildet, for det var ofte det ikke var fly på de mindre maps i BF2, av åpenbare grunner. edit: og ikke ta det for seriøst når jeg sier det, men "up yours consolegamers, PC rulez!!!!11111" Endret 11. februar 2011 av MrLee 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 I hvilket univers har 24/36/64 spillere betydd 24/36/64 på hvert lag? I'm just sayin. Lenke til kommentar
asmund93 Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 woot.. oioi.. EDIT! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 PS: Hvis admin leser dette, kan du slette post 592? Hvorfor? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Tror jeg var ganske opplagt. edit: Var til duden som sa det ble dedikerte servere. Endret 11. februar 2011 av Skrujernet Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Fort, quote den posten slik at han ikke slipper unna den dumme, dumme posten sin om han redigerer eller får den slettet /sillymode ontopic: Hvilke kjøretøy håper/antar vi kommer? og er det sagt noe hvem USA sloss mot? (jeg bare antar at det blir USA vs [insert enemy]... Ser for meg på Amerikansk side: Kjøretøy M1 Abrams MBT Enten M2 Bradley eller Stryker i en eller annen utforming. Diverse lette kjøretøy, HMMWV (forskjellige typer hadde vært genialt. F.eks. med Stinger launcher på toppen. Eller TOW, og den klassiske .50cal'en selvsagt), quads og buggys er obligatoriske. Dare we hope for Vespa? Fly: F/A 18E/F Superhornet eller F35 med eller uten VTOL om de drar inn carriers/US Marines som i BF2. Tipper F35 siden det er nyere (men det ble jo brukt i BF2, så det spørs om de vil "fornye" seg) Og/eller F22 om det blir landbaserte fly. Håper de drar inn A-10. Helikopter: UH-60 Blackhawk og AH64-D Apache eller AH-1Z Viper(igjen, om de har med hangaskip/us marines) Spillerkontrollerbart mobilt Artilleri er det vel en ønskedrøm å se i ett slikt spill Når det gjelder våpen: The usual suspects++ Håper på man packed AA raketter ala Stinger som valg for enig. Så kan vi glemme traceren helt og holdent. Eller iallefall stationary eller vehicle mounted AA skyts i litt mer utstrekning enn rett rundt basene. Med fly inne i bildet blir det litt mer kritisk. Om det er koalisjoner som strides, så hadde det vært morsomt å se Svenskenes egen Hagglunds BV206 ingame Andre ting som hadde vært gøy: Snøscooter? Motorsykkel med sidevogn med MG? Endret 11. februar 2011 av MrLee Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 edit: og ikke ta det for seriøst når jeg sier det, men "up yours consolegamers, PC rulez!!!!11111" Forstår at du sier dette for å kile noen på pungen, men skjønner ikke greia med det... Spiller selv på ps3, og synes BC2 har fungert topp på den måten. Hvis det er sånn at maps blir mindre og ingen fly på konsoll (som det nok kanskje blir), så er det kjipt, men gleder meg likevel sykt til BF3 på konsoll! Å spille på PC er sikkert drit fett, men for min del blir det ikke riktig at et spill skal koste meg over 10000,-. Når det er sagt, så har tanken om pc kjøp streifet meg... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Greia er at PC folka har sett fokus skifte mot konsoller ganske lenge nå, Til vår store forergelse ettersom de fleste spillene blir dummet ned for å passe konsollens begrensede muligheter (i forhold til PC). Med BF3 ser endelig ut til å gå andre veien. Man struper ikke ned til minste fellesnevner, men tar i bruk mulighetene som finnes på PC. (som vi PC gamere var kjent med fra spill 2 generasjoner tilbake og som først nå er tilbake igjen... "2 steg frem, 1 tilbake") Endret 11. februar 2011 av MrLee Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 En gaming pc for BC2 på fullt betalte jeg 8000 kroner for. En konsoll koster i gjennomsnitt 2200 kroner. Et spill på pc koster 350 kroner nytt. Et spill på konsoll koster 500-600 kroner nytt. (Om man tar med Live medlemskap på xbox koster det 500 kroner i året). Man velger selv hvor man vil ha utgiftene. 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) refsa: for ikke å snakke om at PC utgiftene ikke er rene "spilleutgifter". En kraftigere PC er tross alt bedre til bl.a. bildebehandling og videoredigering enn en treig PC også. Men akkurat det er en diskusjon som ikke hører hjemme i denne tråden. Battlefield 3 yo! Endret 11. februar 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Hvilke kjøretøy håper/antar vi kommer? og er det sagt noe hvem USA sloss mot? (jeg bare antar at det blir USA vs [insert enemy]... Kjøretøyer: M1A1 Abrams, M2 Bradley, HUMMVEE Flytøyer: F35, F22, V-22 (lite sannsynlig), Viper, Apache, UH-60 Våpen: HK 416, ACR, M4 (MWS), M249, M110, M107, M82/95, 1911, M9, M29, .50 (mounted), AT4, SMAW, M200, Javelin, SCAR. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 PS: Hvis admin leser dette, kan du slette post 592? Hvorfor? Fordi jeg dobbeltpostet. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Greia er at PC folka har sett fokus skifte mot konsoller ganske lenge nå, Til vår store forergelse ettersom de fleste spillene blir dummet ned for å passe konsollens begrensede muligheter (i forhold til PC). Med BF3 ser endelig ut til å gå andre veien. Man struper ikke ned til minste fellesnevner, men tar i bruk mulighetene som finnes på PC. (som vi PC gamere var kjent med fra spill 2 generasjoner tilbake og som først nå er tilbake igjen... "2 steg frem, 1 tilbake") men BF3 har vært i utvikling lenge + teamet hos DICE er dobbelt så stort som BC2-teamet, så jeg tror ikke vi PC-gamere kommer til å merke så veldig mye til konsoll Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 BF3 blir awesome! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 BF3 blir awesome! Lol, blir det vel ikke Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 BF3 blir awesome! Lol, blir det vel ikke Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/02/11/dice-interview-building-battlefield-3.aspx Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 BF3 blir awesome! Lol, blir det vel ikke Hvorfor ikke? Fordi refsa er en anusbasert jøde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå