Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Eneste verdige konkurrenten er ArmA III.

Battlefront er/var utrolig morsomt (husker jeg runda det på en lang natt), men om man ser på de senere SW-spillene ser det ikke lovende ut.

Jedi Outcast II var råbra, Academy var greit.

Uansett, det kan sikkert bli et kjempespill, men at det kan slå BF3 tror jeg nok ikke før jeg får se det/spille det.

 

/Off topic: off

 

BF3 til iPhone: http://planetbattlefield.gamespy.com/fullstory.php?id=165295

Ny video + QA i dag: http://live-event.ea.com/gamescom/battlefield-3-live-broadcast/

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var hekta på 1942 da det kom ut og imponert over grafikken det hadde, fikk ikke til å spille battlefield 2 med en gang det kom ut pga for dårlig computer. Så omtrent et år etterpå fikk jeg det til med ny computer.

Tror jeg har svidd av noen titusner på nye pcer og hardware oppgraderinger. Jeg blir så lett hekta på ett nytt stort spill.

 

Men siden jeg har sett så mye av Battlefield 3 så må jeg lette på smilebåndet når jeg spiller Battlefield 2 eller Battlefront 2.

 

Husker jeg bladde opp 13 tusen for en maskin som maxed settings i BF2 når det kom. For ikke å glemme at pappa dro frem 20 lapper for 1942. Har vel kanskje totalt 2000 timer på begge spillene tilsammen. 50-50 fordelt

 

edit: faktisk, var BF2 så sinnsykt bra husker jeg. Mye bedre overgang fra 1942 til BF2, enn det som nå skjer fra BF2 til BF3. Mulig jeg husker feil, men følelsen er sånn. :p

Endret av The_Tom
Lenke til kommentar

EOD robåten reparerer kjøretøy og kan brukes til rekognisering.

 

Killcam i Noobmode.

 

3D spotting blir mye endret fra den i alphaen, skrevet på nytt.

 

There are TV missiles, and they are just as awesome as before.

 

Du må treffe veldig nære for å drepe med tuben.

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Kun én profil per «Battlefield 3»

 

 

http://battle.no/forum/viewtopic.php?f=35&t=267#p1021

 

 

Your name will be linked to your Origin account - What Zh1nt0(Daniel Matros) says seems fair.

 

1 Origin account, but it does not say anything about how many soldiers you can have linked to the Origin account ? So.. you can have many soldiers on battlelog, which is your server browser and your profiles ingame. If you look at this video at 1.13 you will see "active soldier" in profile - if there was only 1 profile, why would there be a option to "active soldier" ? at 1.40 you can see in the top right corner of the profile "playd by" - this relates to your Origin account. In other words there will be only 1 Origin account, but possibly multiple profiles in battlelog. at 2.33 at the top of the picture its all piced toghether. You see what account is logged in and which profile is active. The game is not launched yet so this might be guesses, but it would seem strange if these options are in the battlelog and not for any particular use. Even more strange if DICE would only open for 1 soldier profile, would'nt you say? They only want you to play 1 soldier and not experiment with the game or play it more than once?

 

Pressfire needs to do some more research before they write such outrageous claims

 

 

Endret av Cri
Lenke til kommentar

9 maps ved release + 4 i Karkand pakka!

Da har vi altså følgende maps som vi kjenner til;

 

Paris/Operation metro. (alpha testing)

Bagdad/Baghdad burning. (trailer+co-op)

New York.

Caspian Border. (awesome trailer)

Ørken? (Gameplay video, svært map)

 

Strike at Karkand

Gulf of Oman

Wake Island

Sharqi Peninsula

 

:cool:

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...