Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Du skjønner ikke. BF3 er virkelig grafikk med en moderne stil. BaFr3 blir et fantasy spill med falske omgivelser og falske våpen/materialer på våpen.

 

Begger er FPS spill, med våpen. Våpen type har ingenting å si, det forandrer bare mekkanikken litt. Husk at i spill, er ikke en AK en AK, men en settingsAK.settings fil med verdier. Akkuratt slik kan Supersoniclasergun fra ett sci-fi har en SettingsSSlasergun.settings fil tilsvarende den av en AK i ett moderne FPS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal vi bare kverulere og ikke klare å fatte hva folk prøver å få fram med sine meninger? Er det virkelig nødvendig å være så jævlig tunggrodde at man ser forbi alt? Jeg tror jeg må begynne og skrive 1000ord isteden for 50ord for at folk skal skjønne det jeg vil frem til...

 

i rest my case.

 

Battlefront og Battlefield vil konkurere i samme liga. FPS ligaen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Det var mange som mente at Crysis 1 grafikken var sååå EKTE. Men du mente vel fotorealistisk?

 

Det er ikke umulig at Battlefront 3 kan bli fotorealistisk. De fleste AAA spill har muligheten til å bli noe stort :)

 

Jeg husker jeg var så stolt av grafikken til GTA IV. Det var såå realistisk.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Jeg er ikke slem eller noe for jeg elsker Battlefield serien. Men det vil alltid komme nye spill som har utrolig grafisk stil og en slags ekthetsfølelse.

Det er jo å bare huske tilbake til hvor fantastisk Counter strike var grafisk og senere Crysis 1, Mass Effect, Bioshock. Nå Crysis 2 og snart Battlefield 3. Det jeg mener er at det hele tiden vil komme spill som har bedre og bedre grafikk.

Eksempel: La oss si om ti år hvis Battlefield 4 eksisterer, vil du nok le av Battlefield 3 grafikken.

 

Ville selvfølgelig blitt fra meg av glede hvis Lucasarts hyrte DICE til å lage Battlefront 3.

Jeg ler ikke av BF2 eller 1942 grafikken :) Selvom dem er noen år gamle. BF2 sin grafikk er jo enda bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Jeg var hekta på 1942 da det kom ut og imponert over grafikken det hadde, fikk ikke til å spille battlefield 2 med en gang det kom ut pga for dårlig computer. Så omtrent et år etterpå fikk jeg det til med ny computer.

Tror jeg har svidd av noen titusner på nye pcer og hardware oppgraderinger. Jeg blir så lett hekta på ett nytt stort spill.

 

Men siden jeg har sett så mye av Battlefield 3 så må jeg lette på smilebåndet når jeg spiller Battlefield 2 eller Battlefront 2.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...