Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skuffa over Razer sin BF3 produktlinje... :( Er jo bare standard gear de har printa BF3 logo på, og bytta farge på lysene... Hadde likt å se mere i retningen SW:TOR eller Starcraft produktene... Blir nok standard versjonen av det tastaturet istedenfor da. Hva skjedde med headset forresten?

 

Uansett, så fikk vi en annen gladnyhet mtp spottinga da, så får håpe at det er sant, og ikke noe hc feilinformasjon piss... :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Det svirrer rykter om at Battlefront 3 er under utvikling og at Lucasarts vil annonsere det i løpet av de kommende månedene. De jobber med ett såkalt uannonsert AAA spill. Det er den eneste EKTE konkurrenten til Battlefield etter min mening.

 

1600x1200_hoth.jpg

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Mange som spiller battlefield har også spillt battlefront spillene + counter strike + call of duty. Jeg er en av dem.

Battlefront har også luftfartøy, bakkefartøy og high tech våpen. Kanskje ikke samme stilen som Battlefield. Men husk at call of duty har ikke store slagmarker i det hele tatt. Man har omtrent ingen fartøy i det hele tatt i call of duty black ops eller modern warfare.

 

Så jeg ser på Battlefront som det mest lignende spillet selv om det er mest laser istedenfor kuler.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

AAA er en klassifisering for høybudsjett-spill med høye produksjonsverdier.

 

De forrige spillene fra Lucasarts var Force Unleashed 2 spillet. Det er naturlig at denne gangen så kommer Battlefront 3 sin tur. Battlefront 2 var ett AAA spill. Naturlig også siden Battlefront var det mest populære Star Wars spillet.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Hæ? ingen spill er ekte. Husk at Battlefield 3 også har mye arcade. Skal du ha en slags ekte følelse må du spille Arma 2 spill. De spillene er laget for å føles mer ekte.

 

Men skal du ha ekte grafikk må du se ut av vinduet. Men så klart Battlefield 3 våpnene er kopier av ekte våpen med grom lyd og spillet har ødeleggbare omgivelser. Der stopper det som er realistisk også.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Jeg er ikke slem eller noe for jeg elsker Battlefield serien. Men det vil alltid komme nye spill som har utrolig grafisk stil og en slags ekthetsfølelse.

Det er jo å bare huske tilbake til hvor fantastisk Counter strike var grafisk og senere Crysis 1, Mass Effect, Bioshock. Nå Crysis 2 og snart Battlefield 3. Det jeg mener er at det hele tiden vil komme spill som har bedre og bedre grafikk.

Eksempel: La oss si om ti år hvis Battlefield 4 eksisterer, vil du nok le av Battlefield 3 grafikken.

 

Ville selvfølgelig blitt fra meg av glede hvis Lucasarts hyrte DICE til å lage Battlefront 3.

 

 

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Jeg er ikke slem eller noe for jeg elsker Battlefield serien. Men det vil alltid komme nye spill som har utrolig grafisk stil og en slags ekthetsfølelse.

Det er jo å bare huske tilbake til hvor fantastisk Counter strike var grafisk og senere Crysis 1, Mass Effect, Bioshock. Nå Crysis 2 og snart Battlefield 3. Det jeg mener er at det hele tiden vil komme spill som har bedre og bedre grafikk.

 

Eksempel: La oss si om ti år hvis Battlefield 4 eksisterer, vil du nok le av Battlefield 3 grafikken.

Greia er at for mange er det ikke mulig å leve seg inn i spill som Mass effect og Bioshock uansett hvor god grafikken muligens er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Det er den eneste EKTE konkurrenten til Battlefield etter min mening.

 

hahah, dette er en spøk ikke sant? laugh.giflaugh.gif

 

Nei det er forbaska få konkurrenter til Battlefield at det var det nærmeste jeg tenkte på :) Store slag og mye bruk av terreng og kjøretøy osv. Cod ligner mest på counter strike etter min mening.

 

Battlefront 2 var nærmest Lucasarts svar på Battlefield 2. Vet at de brukte en gammel grafikkmotor ja og at DICE ler og sier at alle andre utviklere er for late til å utvikle nye grafikkmotorer.

 

 

Men jeg krysser fingrene for Battlefront 3.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...