Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir visst mulig å spawne på alle squad-members, ikke bare squadleaderen :hm:

 

Det er jo egentlig dumt. Jeg synes det ligner nokså mye på Bad Company 2. Dessverre. BC2 er ikke noe dårlig spill for all del, men det virker å være veldig "konsollvennlig". Om noen forstår hva jeg mener da?

 

Blir det commander i BF 3??

Endret av oOF
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om noen forstår hva jeg mener da?

Ser ikke helt hvordan det skal være vanskelig å legge inn det på konsoll, at man bare kan spawne på squadleader. Er vel i så fall bare det at ingen konsollspillere ville forstå meningen med det.. Men det er utrolig kjipt, det har en veldig viktig taktisk funksjon, spesielt i klankamper.

Lenke til kommentar

Om noen forstår hva jeg mener da?

Ser ikke helt hvordan det skal være vanskelig å legge inn det på konsoll, at man bare kan spawne på squadleader. Er vel i så fall bare det at ingen konsollspillere ville forstå meningen med det.. Men det er utrolig kjipt, det har en veldig viktig taktisk funksjon, spesielt i klankamper.

 

Jepp. no more leave/join squad for å få riktig leader ^^

Lenke til kommentar

Om noen forstår hva jeg mener da?

Ser ikke helt hvordan det skal være vanskelig å legge inn det på konsoll, at man bare kan spawne på squadleader. Er vel i så fall bare det at ingen konsollspillere ville forstå meningen med det.. Men det er utrolig kjipt, det har en veldig viktig taktisk funksjon, spesielt i klankamper.

 

trololol?

 

Uansett, på konsoll er det færre spelarar, og karta er jo som regel små nok. Dermed er vår venn Tactical spawnpoint like nyttig som unge herr xXx13375n1p3zxXx når flagg skal cappes. Akkurat dette er kanskje vanskelig for pc-spelarar å forstå. ;)

Lenke til kommentar

Problemet da er at mange vil kjøre med default... om da squad spawn var standard.

 

Ideelt sett skulle SL spawn, 3d spotting=off og FF=ON vært default server settings og man kunne skru dem på om man ville...

Gud så mye mindre 'pineapple spam det hadde vært om FF hadde vært på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...