Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser på det sånn at det er sååå mye enklere å kommunisere med laget!

Det gjør vel også at du ikke kan spot-spamme på samme måte. Dermed blir ikke 3d spotting et like stort problem, som når man kan spamme Q, uten at man egentlig ser noen. Dog håper jeg at de fjerner 3d spottinga uansett..

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Hva betyr dette i praktis egentlig? Hvis du er tom for ammo, kommer virkelig lagkameratene dine til å gi deg det? Får de noe for det?

 

Så klart. Bare det å kunne si takk for hva det måtte være er digg.

Ellers kan du rope på medic, ammo, spotte osv i commo rosen.

Jepp, helt enig.

 

I BFBC2 for eksempel er det umulig å rope på f. eks. medic eller mer ammo. Da må de gjøre det på eget initiativ, og det fungerer ikke alltid.

 

---

 

Commo-rose.

Herlig trailer.

 

Dette begynner å bli en fin dag!

 

Og til deg som lurte på hvorfor RU-rullebanen er så "kort", så betyr ikke dette noe da jeg regner med at fly kan fly utenfor disse strekene. Noe som i Battlefield 2. I Battlefield 1943 kan man fly langt utenfor, hvor langt vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Commo-rose is back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

http://twitter.com/#!/L_Twin/status/103497957541806083

 

Det begynner å bli altfor mange awesome nyheter i dag.

Hva betyr dette i praktis egentlig? Hvis du er tom for ammo, kommer virkelig lagkameratene dine til å gi deg det? Får de noe for det?

 

Jeg ser på det sånn at det er sååå mye enklere å kommunisere med laget!

Selvfølgelig er det det, men jeg bare lurer på om det vil funke i praksis. Noen som har noen erfaringer med det fra tidligere spill med denne funksjonen?

Lenke til kommentar

Commo-rose is back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

http://twitter.com/#!/L_Twin/status/103497957541806083

 

Det begynner å bli altfor mange awesome nyheter i dag.

Hva betyr dette i praktis egentlig? Hvis du er tom for ammo, kommer virkelig lagkameratene dine til å gi deg det? Får de noe for det?

 

Jeg ser på det sånn at det er sååå mye enklere å kommunisere med laget!

Selvfølgelig er det det, men jeg bare lurer på om det vil funke i praksis. Noen som har noen erfaringer med det fra tidligere spill med denne funksjonen?

 

Americas Army 2 og 3 (gratis spill utviklet av USAs forsvar) har dette med at du rope på medic ved å trykke på M, samt spotting og andre callsigns. Funker fett!

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det det, men jeg bare lurer på om det vil funke i praksis. Noen som har noen erfaringer med det fra tidligere spill med denne funksjonen?

 

Det er en grunn til av vi har mast om det helt siden DICE sa de ikke var sikre på om de skulle ha med commo rose.

Det var i BF2, det var genialt.

 

btw: Week just started, we have some more BF3 bombs to drop. Stay Tuned :D

Endret av Kakeshoma
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Selvfølgelig er det det, men jeg bare lurer på om det vil funke i praksis. Noen som har noen erfaringer med det fra tidligere spill med denne funksjonen?

Ja, det fungerte strålende i BF2. I BC gadd jeg aldri kaste ut medic supplies fordi jeg visste det bare var automatisk når de var skadde. Ble bare falskt.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

I BFBC2 for eksempel er det umulig å rope på f. eks. medic eller mer ammo. Da må de gjøre det på eget initiativ, og det fungerer ikke alltid.

Bare sikte på en Assault eller Medic, så trykke Q?

Problemet med den måten å gjøre det på er jo at man er nødt til å bruke verdifull tid på å prøve å spotte en vennlig lagkamerat som spiller som riktig klasse. Den tiden kunne man istedet brukt på å se etter fiendtlige soldater/enheter. Halve poenget med "communications" er jo at det foregår over radio-kommunikasjon, og dermed ikke trenger å måtte stå å peke geværet sitt på en medic for å gjøre vedkommende oppmerksom på at man kanskje trenger litt healing. Nå vet jeg ikke hvordan dette fungerte i BC2, men gikk "healing"-beskjeden ut til alle medics, eller kun den medicen man pekte på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...