Caliber Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg er skikkelig i villrede om hvor jeg evnt. skal kjøpe bf3 (origin/butikk) og hva jeg evnt. skal kjøpe (limited/ikke), hva er deres tanker om dette? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Jeg kjører Limited Edition, men ikke fra Origin. Forhånsbestiller sikkert fra spaceworld, siden jeg fikk Black Ops 3 dager før release sist! Endret 14. august 2011 av Karmany. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Kan man kjøpe fra Origin, og ikke velge at man er norsk? Slik at man slipper den dyre momsen. Bruke Proxy eller noe kanskje? Dog, er jo kanskje ikke så lurt å betale noe via proxy?! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Sånn som jeg har forstått det: hvis du forhåndsbestiller får du Limited uansett, men hvis du kjøper etter release er det "vanlig". Men tviler på det, da de sannsynligvis ikke blir utsolgt for Limited med en gang. Endret 14. august 2011 av chairgame Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Kan man kjøpe fra Origin, og ikke velge at man er norsk? Slik at man slipper den dyre momsen. Bruke Proxy eller noe kanskje? Dog, er jo kanskje ikke så lurt å betale noe via proxy?! Blir vel litt rotete om du må få noen i feks USA til og sende deg spillet etter at du har kjøpt det. Blir fort noen dager ekstra da=p Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Kan man kjøpe fra Origin, og ikke velge at man er norsk? Slik at man slipper den dyre momsen. Bruke Proxy eller noe kanskje? Dog, er jo kanskje ikke så lurt å betale noe via proxy?! Blir vel litt rotete om du må få noen i feks USA til og sende deg spillet etter at du har kjøpt det. Blir fort noen dager ekstra da=p Er ikke noe av greia med Origin at det er digitalt? Altså at man ikke får en kopi av spillet, med cover og manual. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Kan man kjøpe fra Origin, og ikke velge at man er norsk? Slik at man slipper den dyre momsen. Bruke Proxy eller noe kanskje? Dog, er jo kanskje ikke så lurt å betale noe via proxy?! Blir vel litt rotete om du må få noen i feks USA til og sende deg spillet etter at du har kjøpt det. Blir fort noen dager ekstra da=p Er ikke noe av greia med Origin at det er digitalt? Altså at man ikke får en kopi av spillet, med cover og manual. Jo godt poeng der. Jeg som ikke tenkte Men usikker på om det lar seg gjøre om du allerede har opprettet en konto i norsk navn osv. Du kan jo alltids prøve. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Kjipe folk kan være.. haha Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Får bare håpe at ikke BF3 blir så j.... ubalansert som BC2 e. Det e bare å kopiere stilen fra BF2 så unngår man det i 3'a. BC er ikke Battlefield i sin rette forstand. BC er mer alternativ underholdning når det gjelder serien, ikke noe mer. At de tar erfaringer og ideer fra BC2 er uungåelig. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Får bare håpe at ikke BF3 blir så j.... ubalansert som BC2 e. Det e bare å kopiere stilen fra BF2 så unngår man det i 3'a. BF2 har også problemer med ubalanse på noen områder. 2142 der i mot rettet opp mye av dette. Men regner med (håper i alle fall at) Dice tar lærdom av sine tidligere titler når de utvikler nye. Men de har vist at de må patche inn ting i en ny tittel som ble patchet inn i ett tidligere spill, da lurer jeg på hva de tenker med, for hvis spillere har etterlyst noe tidligere, så er det vel trolig at de ønsker dette i neste tittel også... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Det tok dem utrolig lenge å lære det dog. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Man burde egentlig lage en ny tråd. Skal du kjøpe BF3? Digital nøkkel eller fra butikk? omglol Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 http://www.pressfire.no/nyheter/PC/3807/kun-n-profil-per-battlefield-3 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 http://www.pressfire.no/nyheter/PC/3807/kun-n-profil-per-battlefield-3 Pressfire :sick: :sick: :sick: :sick: Helt greit med en profil. Det kjipe er at jeg har liten "k" i master IDen... Lenke til kommentar
Armador Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ikke et problem for min del, så lenge det finnes en prefix som kan endres Dog liker jeg ikke retningen mange nye spill tar. Alt skal liksom begrenses og stenges istedenfor at det blir mer åpent... Lenke til kommentar
eveant Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Har det kommet trailer/video med sniping ennå? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ikke et stort problem for meg, gadd ikke å spille med mer en 1 "soldier" uansett. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Har det kommet trailer/video med sniping ennå? Tror det er en del videoer av alpha footage ute. Du finner det nok. 1 Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 http://www.pressfire.no/nyheter/PC/3807/kun-n-profil-per-battlefield-3 Pressfire :sick: :sick: :sick: :sick: Helt greit med en profil. Det kjipe er at jeg har liten "k" i master IDen... Håper virkelig man kan endre nickname... Har ikke noe ønske om å løpe rundt med simen550 som nickname : p Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Tomorrow (August 16), we kickstart one of the largest game shows in the world with an action-packed EA press conference that is sure to please any fans of Battlefield. After that, five glorious days of gaming ensue. Starting Wednesday at 09:00AM, the floodgates open and our fans will be able to play Battlefield 3 in one of the largest setups we have ever taken to the road. http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2011/08/15/battlefield-3-ready-to-rock-gamescom.aspx## Heftig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå