Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bryr meg egentlig lite om origin. At man må bruke det gjør meg ikke noe, og det er bare fint at steam får litt konkurranse.

De har jo stor konkuranse fra d2d, gamersgate, greenman gaming osv osv som tilbyr gode nok produkter.

EA derimot, ser på oss som klienter fremfor kunder og at det er vår jobb å kjøpe det de måtte finne på å spy ut. Se bare på begrensningene Origin allerede har. De ønsker ikke å konkurere mot Steam, de ønsker å utestenge Steam fra sin konkuranse-liste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slik steam gjorde med lanseringen av Black Ops blant annet?

Du mener Activision og ikke Valve altså?

Det er ikke Valve som setter det kravet, de gir kun verktøy utviklere kan bruke og det er utgiver som bestemmer.

 

Om du skal bruke noe, bruk Valve sine titler. Nå gir ikke Valve ut særlig mange titler iforhold til EA slik at det blir like stort problem. For meg personlig, er jeg meget glad for Steam og dets tjenester og ønsker at EA sine spill er tilgjengelige der, men det ser dårlig ut med tanke på utgivelsen av DLC fra EA sin side og Valve ønsker (såklart) at folk bruker deres tjenester og vil ha sin del av kaka ved å tilby spill digitalt.

Sier ikke at Valve kan sitte på sin høye hest og slenge dritt om konkurentene, men for min del tilbyr de en mye, mye bedre tjeneste enn EA og jeg kommer derfor til å fortsette å bruke den.

Hadde Valve sletta de spillene jeg har på min bruker av ingen annen grunn en "fordi..." så hadde jeg slutta å bruke Steam, men jeg har ikke ahtt særlig problemer de senere åra og det er den tjenesten EA må sloss mot. Argumenter om at Steam når det kom hadde store problemer hjelper ingen, fordi det er ikke Steam pre 2007 de konkurerer mot og må ha et likeverdig produkt som. Det er Steam 2011 de må ta opp kampen mot, og den tjenesten er for tiden bedre enn Origin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Får bare håpe at ikke BF3 blir så j.... ubalansert som BC2 e. Det e bare å kopiere stilen fra BF2 så unngår man det i 3'a.

 

BC er ikke Battlefield i sin rette forstand. BC er mer alternativ underholdning når det gjelder serien, ikke noe mer.

 

 

BF3 er ikke BC, det er helt sikkert. Mange godsaker i vente nå.. kan nesten ikke vente :D

Er det noen som vet hvilken dato beta kommer ?

 

BTW.. battle.no har fått nytt forum i anledning :)

 

Welcome ! Velkommen !

by cri74 » 01 Aug 2011 22:05

 

Velkommen til nytt forum !

 

TV2 og ledergruppen vil at battle.no skal fornye seg og i den siste tiden har dere kanskje sett at vi har søkt om medarbeidere i Web-Utviklings avdelingen. Forumet og portalen slik den var ble laget av Borgso og har tjent oss vel i tiden som har vært, men av praktiske årsaker har det vært vanskelig å fornye den. I og med at det skjer interne forandringer hos våre samarbeidspartnere har vi benyttet muligheten til å lage helt nye nettsider, det er litt arbeid som gjenstår, men vi mener det er godt nok til å ta i bruk. Web-Utviklings avdelingen ble tatt over at L44-Operator i februar 2011 og tidlige ide'er ble presentert på møter mellom medlemmer og ledergruppen på TS3. Statistikker fra januar og februar måned viser at vi har ca 20 000 visninger av battle.no hvorav halvparten er unike visninger(28 januar 2010 var det 4,840 online), med dette som grunnlag var det riktig å fortsette arbeidet med battle.no. Siden den tid har det også vært interne forandringer og nye ildsjeler som har tatt i bruk battle.no, det kan bare bli bedre!

 

Fra februar og frem til dags dato har det blitt lagt ned mye arbeid, tanker, ide'er og forslag om hvordan det praktiske skulle la seg gjennomføre. Gruppen som er ledet av L44-Operator har vokst og med seg har han (ksunmn i start perioden) Daxmann og Knutlb, og det ser ut til at fler har meldt sin interesse for å hjelpe battle.no på vei - en positiv utvikling. Sammen med ledergruppen og våre kontakter har de utformet det nye forumet, og portalen står for tur. Alt arbeid i battle.no er gjort på dugnad og frivillighet arbeide, uten økonomiske forbindelser eller salgs inntekter. Vi er virkelig stolte av battle.no og hva vi kan tilby spillere på multiplayer PC plattformen. Nå er altså grunnlaget lagt slik at alle de som leser og bruker battle.no kan ha et nytt sted å være med gode spill servere, nytt forum og en organisasjon for å støtte opp om alt sammen. Vi ønsker dere velkommen til det nye battle.no og ser frem til enda bedre drift på nye nettsider, og håper du følger oss videre.

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...