Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

evenandreas: Ønsker du det, burde du spille single player sniper spill. 99% av alle som spiller slik hjelper ikke laget i det heletatt.

 

Alt for mange som har sett filmer som skal leke kule. Det er tragisk.

 

Nå tror jeg ikke de som spiller som Skarpskytter på Battlefield seriøst prøver å etterligne filmer. Det er nok ''noobs'' og folk som bare tuller.

 

Kan du ligge endten bakerst eller et stykke unna der det skjer mest action og faktisk hjelpe til da er du god. Får du ikke dette til og bommer på stort sett alle skuddene du skyter, da har du ingen verdens ting å gjøre akkurat der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper de gjør det mere realistisk i BF3 for snipere sånn at de gode kan ligge på VELDIG lange avstander og få kills. Sånn som ekte snikskyttere gjør.

I BC2 satt stort sett alle snipere bakerst på mappet og bare et fåtall var så gode at de kunne plukke ut og drepe de som F.EKS aktiverte eller deaktiverte MCOM stasjonene.

 

Dette handler om balanse i spillet.

 

Edit : Jeg har selv snipet i Battlefield og Call of duty spill og jeg liker best å ligge langt unna hovedfronten og hjelpe til. Jeg er ikke noe stor fan av snipere som springer ilag med Assault og medic.

Små pirking, men så er ikke recon klassen i BC2 berenget i det hele tatt for og sitte langt bak frontlinjen og sitte der stille og fyre av ett par skudd når du kan. Du skal holde deg i midtlinjen og supporte laget med motion sensors, spotting og drepe/skade viktige spillere på det andre laget, så drive dem tilbake.

 

Personlig så elsker jeg absolutt recon klassen og jeg tør å si at jeg er en god recon spiller. At du mener recon klassen skal brukes langt borte fra frontlinjen synes jeg bare det er teit. (no offence)

 

Så til BF3 snipingen, kan hende jeg bryter NDA litt men det eneste problemet jeg hadde i BF3 snipingen var kikkersiktene. De var veldig unøyaktige, og hold shift to steady var bare en utrolig unødvendig "feature".

Lenke til kommentar

og hold shift to steady var bare en utrolig unødvendig "feature".

Unødvendig? Den er lagt til fordi det å treffe med sniper rifle skal kreve litt mer skill.

Assault riflene med acog knuste sniper riflene i alphan. Med semi auto assault rifle, uten sway, 31 kuler vs en bolt action rifle, med mye sway og 11 kuler. Så ble dessverre sniper riflene ubrukelige.

 

Men siden det bare var på alphan så har det nok blitt fikset på en eller annen måte allerede. Vi får bare vente og se.

Lenke til kommentar

Nye changes til betaen (med tanke på recon) er følgende:

 

- Lens glare effekten er tonet ned endel, men er der fortsatt (husk at kun spillere som blir siktet på ser denne, så er man god rekker ikke vedkommende å reagere).

- Sway er fjernet dersom du bruker bipod.

- Hold breath funksjonen er der for de situasjoner hvor du ikke bruker bipod.

- Suppressive fire mot en sniper skaper sway hos han uansett.

- Suppressive fire hindrer også health regen med mindre man har med kits tilgjengelig.

 

Ser nå bra ut dette. :)

Endret av MadHawke
Lenke til kommentar

Nye changes til betaen (med tanke på recon) er følgende:

 

- Lens glare effekten er tonet ned endel, men er der fortsatt (husk at kun spillere som blir siktet på ser denne, så er man god rekker ikke vedkommende å reagere).

- Sway er fjernet dersom du bruker bipod.

...

 

Saus?

Dev tweets, så kan forandre seg selvsagt, men dette er noe av det siste jeg har lest fra de. :thumbup:

Endret av MadHawke
Lenke til kommentar

den glinsingen fra siktet i prone må vekk. Snipere er snipere, greier du ikke å ta dem så stfu. Og de fleste snipere som ligger langt bak i skråninga er så dårlige at de ikke merker om du kniver dem forfra,

 

Enig. I det minste må lyset være mye svakere.

 

Er jo faktisk sånn på virkelig.

Selvsagt om man da får direkte sollys i siktet.

Liker faktisk godt at de har det til sånn.

 

Spilte du alphaen?

 

Ja. Kommer ikke med uttalelser uten og ha spilt alphaen.

Har du ikke spilt alphaen så kan man ikke uttale seg heller.

Lenke til kommentar

Ikke crossfire heller?

 

Er det da mulig at mitt 4870x2 var kunstig dårlig i Alpha? (håper det!)

spilte på lav setting med mitt 4870 X2 kort, men kunne ikke se noen vesentlig forskjell på medium og high settingen.

 

på oppløsning prøve jeg nesten alle, men holdt jeg meg unna 1920X1080 var det nokk futt i kortet.

 

Lyssettingen var imidlertid snål i alphaen.

Lenke til kommentar

Om BF3 blir lik BC2 (esktrem bloom når en sikter med snikskyter rifle), så blir jeg nok å droppe MP'en i spillet og hoppe videre til MW3.

 

Personlig, så burde Battlefield serien hadt Modern Warfare navnet, for det er ikke noe moderne med QS og tubing.

Lenke til kommentar

Om BF3 blir lik BC2 (esktrem bloom når en sikter med snikskyter rifle), så blir jeg nok å droppe MP'en i spillet og hoppe videre til MW3.

 

Personlig, så burde Battlefield serien hadt Modern Warfare navnet, for det er ikke noe moderne med QS og tubing.

 

Trur ikkje noen kommer til å merke om det er en sniper mindre, men alle monner drar. Spel MW3 du :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Om BF3 blir lik BC2 (esktrem bloom når en sikter med snikskyter rifle), så blir jeg nok å droppe MP'en i spillet og hoppe videre til MW3.

 

Personlig, så burde Battlefield serien hadt Modern Warfare navnet, for det er ikke noe moderne med QS og tubing.

 

Nice trolling.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om BF3 blir lik BC2 (esktrem bloom når en sikter med snikskyter rifle), så blir jeg nok å droppe MP'en i spillet og hoppe videre til MW3.

 

Personlig, så burde Battlefield serien hadt Modern Warfare navnet, for det er ikke noe moderne med QS og tubing.

 

Nice trolling.

 

jeg 'trolla' ikke.

synest ikke det er kjekt med bloom som redusrer scope-sikt med 80% (ish, på x-baner).

Lenke til kommentar

Om BF3 blir lik BC2 (esktrem bloom når en sikter med snikskyter rifle), så blir jeg nok å droppe MP'en i spillet og hoppe videre til MW3.

 

Personlig, så burde Battlefield serien hadt Modern Warfare navnet, for det er ikke noe moderne med QS og tubing.

 

 

MW3 kommer til å være 10 ganger værre enn bf3. Hvis du ikke troller må du rett og slett bare være velidg dum.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

jeg 'trolla' ikke.

synest ikke det er kjekt med bloom som redusrer scope-sikt med 80% (ish, på x-baner).

Så derfor går du til et spill hvor 95% av de som ser i siktet mer enn et halv sekund blir banna fra servern?

Heh..

 

Uansett, om sniper blir som i BF2, så har jeg ingen problemer med det. Det er et irriterende element å spille mot, men det gjør mer for laget enn hva en spiller gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...