The Doctor Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 CPU har stor del å si når det kommer til å kjøre spillet. Iallefall BC2, krever veldig mye CPU. Så man kan ikke regne med å kjøre BF3 plettfritt bare man har ett heidundrandes skjermkort. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Imponerende at du klarte å glemme Call of Duty 3. Dessuten så er det en generell forståelse når vi sier Cod, BF, Unreal osv. så mener vi det siste spillet i serien. Ikke for å være krass her nå, men hadde noen sagt "BF" til meg eller "CoD", så hadde jeg spurt med en gang hvilket spill det var snakk om. Derimot, BF2, 1942, Black Ops og MW1 forstår jeg. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Imponerende at du klarte å glemme Call of Duty 3. Dessuten så er det en generell forståelse når vi sier Cod, BF, Unreal osv. så mener vi det siste spillet i serien. Ikke for å være krass her nå, men hadde noen sagt "BF" til meg eller "CoD", så hadde jeg spurt med en gang hvilket spill det var snakk om. Derimot, BF2, 1942, Black Ops og MW1 forstår jeg. Ja okei, ser den, men jeg tenker på at det som regel er det nyeste spillet de fleste spiller og snakker om. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 JEG VIL HA NÅ! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 For helvete da! "COD" er er serie med spill. Ikke ett bestemt spill. Call of Duty Call of Duty 2 Call of Duty 4 Call of Duty Waw Call of Duty MW2 Call of Duty BO Balli, spesifiser! Imponerende at du klarte å glemme Call of Duty 3. Dessuten så er det en generell forståelse når vi sier Cod, BF, Unreal osv. så mener vi det siste spillet i serien. Call of Duty 3 er ikke til PC, så droppa den. Egentlig ikke, "CoD", burde heller referere til "Call of Duty", som er det første spillet i den til slutt for lange serien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Duty Calls er så mye bedre. Men Battlefield spilla vinner. Mye mer fleksible enn cod. Cod er mer som filmer. Endret 10. februar 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 CPU har stor del å si når det kommer til å kjøre spillet. Iallefall BC2, krever veldig mye CPU. Så man kan ikke regne med å kjøre BF3 plettfritt bare man har ett heidundrandes skjermkort. AMD Phenom II x6 1055t @ 4Ghz pluss 2x GTX560ti tror jeg vil gjøre susen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) AMD Phenom II x6 1100T @ 1x Zotac GTX580 @ 8 gb RAM @1600mhz @ SSD 270/270Har muligheten for et Gtx 580 kort til men de er så helsikkes dyre. Tror at det må komme ett nytt og enormt strategispill for å utnytte ny hardware skikkelig. FPS spill er som regel ikke vanskelig å kjøre. Selv ikke Battlefield. Endret 10. februar 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 CPU har stor del å si når det kommer til å kjøre spillet. Iallefall BC2, krever veldig mye CPU. Så man kan ikke regne med å kjøre BF3 plettfritt bare man har ett heidundrandes skjermkort. På laptoper er det nesten bare GPU som avgjør hvor bra et spill vil kjøre. På stasjonære er det mer balansen mellom minne, GPU og CPU. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det har ikke noe med maskinen, men spillmotoren (frostbite). Så det blir det samme for stasjonære og bærbare, Erratum Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg håper de lager et slags kø system, for fly og helikopter. Gud så irriterende det var da jeg sto i kø i 10 min for et fly, så kommer en eller annen retard 5 sek før det spawner, tar det og krasjer det 1 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Gud så irriterende det var å se på folk som heller sto 10 minutter i kø for å skaffe et fly, enn å hjelpe laget å vinne... Endret 10. februar 2011 av bruno99 3 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 skulle blitt kicka isteden ja. leke med heli kan vel gjøres i private game. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Å herregud, håper det ikke blir noe kø system. Det blir bare idiotisk. 2 Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg håper de finner en genial måte å unngå spawnraping i main på da. men den skal være _veldig_ genial for jeg gidder ikke noe som kan utnyttes motsatt vei :> kanskje noe som om at death ikke teller hvis det er i hovedbasen og er 5 sek etter man spawner osv.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg har en ypperlig løsning på begge de problemene. Spill på servere med aktive admins og modne spillere. Bare så synd at det er mindre og mindre av dem etter at de innførte systemet med at man må betale for å hoste servere hos utvalgte medarbeidere. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Spill på servere med aktive admins og modne spillere. De uranka serverne mao. Ikke bare holder statshorene seg unna, men nivået var generelt høyere på bf2 serverne uten rank. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg håper de finner en genial måte å unngå spawnraping i main på da. men den skal være _veldig_ genial for jeg gidder ikke noe som kan utnyttes motsatt vei :> kanskje noe som om at death ikke teller hvis det er i hovedbasen og er 5 sek etter man spawner osv.. Dette er det allerede en løsning på. Spill på servere som har fungerede regler og admins. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg håper de finner en genial måte å unngå spawnraping i main på da. men den skal være _veldig_ genial for jeg gidder ikke noe som kan utnyttes motsatt vei :> kanskje noe som om at death ikke teller hvis det er i hovedbasen og er 5 sek etter man spawner osv.. Er noen svenske servere som har anti spawnraping. Man blir autokicka når man spawnraper . Altså om man dreper innen en gitt sone ved spawn. Husker ikkje helt hva de heter da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Gotland min gode mann de dreper deg også om du er inni spawnrape-sonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå