Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Imponerende at du klarte å glemme Call of Duty 3. Dessuten så er det en generell forståelse når vi sier Cod, BF, Unreal osv. så mener vi det siste spillet i serien.

Ikke for å være krass her nå, men hadde noen sagt "BF" til meg eller "CoD", så hadde jeg spurt med en gang hvilket spill det var snakk om. Derimot, BF2, 1942, Black Ops og MW1 forstår jeg. :wee:

Lenke til kommentar

Imponerende at du klarte å glemme Call of Duty 3. Dessuten så er det en generell forståelse når vi sier Cod, BF, Unreal osv. så mener vi det siste spillet i serien.

Ikke for å være krass her nå, men hadde noen sagt "BF" til meg eller "CoD", så hadde jeg spurt med en gang hvilket spill det var snakk om. Derimot, BF2, 1942, Black Ops og MW1 forstår jeg. :wee:

Ja okei, ser den, men jeg tenker på at det som regel er det nyeste spillet de fleste spiller og snakker om.

Lenke til kommentar

For helvete da! "COD" er er serie med spill. Ikke ett bestemt spill.

Call of Duty

Call of Duty 2

Call of Duty 4

Call of Duty Waw

Call of Duty MW2

Call of Duty BO

Balli, spesifiser!

Call of Duty 3 er ikke til PC, så droppa den.

Egentlig ikke, "CoD", burde heller referere til "Call of Duty", som er det første spillet i den til slutt for lange serien.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Duty Calls er mye bedre. :thumbup:

Men Battlefield spilla vinner. Mye mer fleksible enn cod. Cod er mer som filmer.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

AMD Phenom II x6 1100T @ 1x Zotac GTX580 @ 8 gb RAM @1600mhz @ SSD 270/270Har muligheten for et Gtx 580 kort til men de er så helsikkes dyre.

Tror at det må komme ett nytt og enormt strategispill for å utnytte ny hardware skikkelig. FPS spill er som regel ikke vanskelig å kjøre. Selv ikke Battlefield.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

CPU har stor del å si når det kommer til å kjøre spillet. Iallefall BC2, krever veldig mye CPU. Så man kan ikke regne med å kjøre BF3 plettfritt bare man har ett heidundrandes skjermkort.

På laptoper er det nesten bare GPU som avgjør hvor bra et spill vil kjøre. På stasjonære er det mer balansen mellom minne, GPU og CPU.

Lenke til kommentar

Jeg har en ypperlig løsning på begge de problemene. Spill på servere med aktive admins og modne spillere. ;)

Bare så synd at det er mindre og mindre av dem etter at de innførte systemet med at man må betale for å hoste servere hos utvalgte medarbeidere.

Lenke til kommentar

Jeg håper de finner en genial måte å unngå spawnraping i main på da. men den skal være _veldig_ genial for jeg gidder ikke noe som kan utnyttes motsatt vei :> kanskje noe som om at death ikke teller hvis det er i hovedbasen og er 5 sek etter man spawner osv..

Dette er det allerede en løsning på. Spill på servere som har fungerede regler og admins.

Lenke til kommentar

Jeg håper de finner en genial måte å unngå spawnraping i main på da. men den skal være _veldig_ genial for jeg gidder ikke noe som kan utnyttes motsatt vei :> kanskje noe som om at death ikke teller hvis det er i hovedbasen og er 5 sek etter man spawner osv..

Er noen svenske servere som har anti spawnraping. Man blir autokicka når man spawnraper :thumbup:. Altså om man dreper innen en gitt sone ved spawn.

Husker ikkje helt hva de heter da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...