Chad Thundercock Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Noen som kan oversette hva dette handler om? Tror de snakka noe om hva de betalte eller noe, men mine tyskegenskaper er ikke akkuratt utrolige. De betalte en femsifret sum for transporteringen av jetflyet som skal brukes til reklamering av spillet. 1 Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Fikk bekreftet igår at jeg får tilgang til betaen :-) Yeah Lenke til kommentar
claes Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hvis du fikk den mailen, som alle andre fikk, så betyr den ingenting Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hvordan det? Fikk mail fra de angående alphaen og den fikk jeg tilgang til. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg fikk mail hvor de takket for mitt bidrag i alpha, og deretter skrev de at jeg kunne forhåndsbestille for å få 48-timers tidligere inngang til Betaen. Lenke til kommentar
claes Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Det står jo bare at du vil få 48 timers forsprang med forhåndsbestilling, og eventuelt hva annet du vil få ved forhåndsbestilling. Beta får jo alle uansett. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Neeei, slugs+neostead er retard. Fixed Tror neppe vi kommer til å få dette problemet i BF3 though. De er temmelig klar over slug snipingen. De har jo f. eks fjernet n0-sc0p3/quick-sc0p3 pr0z problemet ganske bra med de endringene som ble gjort i alpha. (håper bare de ikke gir etter for wookie gråtingen som fulgte pga. det..) Endret 9. august 2011 av Frode99 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Fikk bekreftet igår at jeg får tilgang til betaen :-) Yeah Hvis du fikk den mailen, som alle andre fikk, så betyr den ingenting Alle som var med fikk den mailen, og jeg er sikker på at alle som er på mailinglisten som ikke fikk alpha tilgang fikk en tilsvarende der de ikke takker dem for alpha deltakelsen. Den betyr ingenting. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Var vel denne folk fikk, men ja, man må nok forhåndsbestille BF3 om man skal ha 48 timer tidlig tilgang. Evt MoH:LE Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 FIkk samme mail, men hos meg sto deg: "Vær klar for kampen med DIN tidlige tilgang til betaen". Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 FIkk samme mail, men hos meg sto deg: "Vær klar for kampen med DIN tidlige tilgang til betaen". Om man har pre-ordera spillet eller MoH så får man tidlig tilgang til betaen. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 For å være ærlig. 2 dager med beta-testing før andre er jo ikke akkurat noe å hoppe i taket for. Vet vi hvor lenge Betaen varer? Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Vet vi hvor lenge Betaen varer? Nopes, ingen vet. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 For å være ærlig. 2 dager med beta-testing før andre er jo ikke akkurat noe å hoppe i taket for. Vet vi hvor lenge Betaen varer? Kan jo håpe på at det er like lenge som BC2 betaen var. 1 måned eller noe Blir nok ikke så lenge men ;p Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Håper de bruker det som en Beta, og ikke bare et markedsførings-verktøy for å få flere interessert. Hvordan er det med Beta og Alpha. Hvor lang tid i forveien er det normalt å ha disse stadiene? Endret 9. august 2011 av Nerowulf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Synes ikke BF 3 har noen gjenspillingsverdi offline hvis de ikke putter i boter og skirmish. En lame campaign man kommer til å bli lei av etter første gjennomspilling. JA greit nok at det er online slik som i BF 2, det er gøy. Men synes det var gøy i BF 2 å ha 255 boter på ett 64 spiller kart. Det burde være en grense på 1-3 snipere pr. lag i BF 3 så det skaper bedre balanse. Når det flommer over av snipere skaper det en unaturlig balanse i spillet og ingen får heist de jævla flagga. LAtterlig at ett halvt lag kan være snipere. Blir bare camping. Endret 9. august 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 En lame campaign man kommer til å bli lei av etter første gjennomspilling. On the subject of lame: Den setningen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 hah tror ikke det var mange som spillte igjennom BC 2 kampanjen mer enn 1 gang. BF 3 kommer ikke til å bli noe bedre på SP. Det er bare hype. Det skjer for hver gang det kommer ett nytt spill hvert eneste år. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Synes ikke BF 3 har noen gjenspillingsverdi offline hvis de ikke putter i boter og skirmish. En lame campaign man kommer til å bli lei av etter første gjennomspilling. JA greit nok at det er online slik som i BF 2, det er gøy. Men synes det var gøy i BF 2 å ha 255 boter på ett 64 spiller kart. Det burde være en grense på 1-3 snipere pr. lag i BF 3 så det skaper bedre balanse. Når det flommer over av snipere skaper det en unaturlig balanse i spillet og ingen får heist de jævla flagga. LAtterlig at ett halvt lag kan være snipere. Blir bare camping. Jeg er i prinsippet enig med deg. Men på en annen side så HATER HATER HATER jeg servere i BC2 der de har idiotiske begrensninger på antallet Recons. Begrens gjerne antallet sniper rifles i bruk, men for fffs ikke begrens klassen! Springer OFTE rundt med G3, C4 og motionmines som Recon i BC2. Og jeg tror ikke det er noen som ville finne på å anklage meg for å campe eller å ikke hjelpe laget til seier hvis de spiller på samme server som meg. Endret 9. august 2011 av MrLee Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Synes ikke BF 3 har noen gjenspillingsverdi offline hvis de ikke putter i boter og skirmish. En lame campaign man kommer til å bli lei av etter første gjennomspilling. JA greit nok at det er online slik som i BF 2, det er gøy. Men synes det var gøy i BF 2 å ha 255 boter på ett 64 spiller kart. Det burde være en grense på 1-3 snipere pr. lag i BF 3 så det skaper bedre balanse. Når det flommer over av snipere skaper det en unaturlig balanse i spillet og ingen får heist de jævla flagga. LAtterlig at ett halvt lag kan være snipere. Blir bare camping. Er ikke sniper mye vanskeligere i BF3 da? Sånn sammenlignet med BC2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå