Merko Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 BF3 krevde overraskende lite. Ja, jeg vet at man ikke kunne spille med ultra high settings i alphaen, but still. Til release er det forhåpentligvis enda bedre optimalisering + drivere som gjør at ultra high vil bli spillbart. håper jeg. Uansett, så er grafikken man fikk i alphaen, god nok for meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) zhinito sa på TS en dag her at system-requirements kommer med betaen Endret 8. august 2011 av Slettet+8974354 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Men så får man jo utrolig mye fra Origin. Tidlig tilgang til betaen Physical Warfare Back to Karkand Play4Free DLC Bestite faktisk fra Origin for et par måneder siden, for 314 kr. Bleh . Regner med at denne eller denne er mulig for meg å bestille, eller unik for UK? 450 på Origin er jækla dyrt når fysisk utgave koster 350.. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Skal også investere i ny pc. Intel 2500K Hd Radeon 6970 2 GB 8 GB ram. Holder ikke dette er jeg så blakk at jeg ser ikke fordelene med livet Lenke til kommentar
hightow Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Det var da voldsomt... men samme her forsåvidt Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg forhåndsbestilte BF3 på spaceworld i dag, release 27 oktober, en dag før dagen den slippes for de som ikke forhåndsbestiller. Men det jeg lurer på, siden det er special edition... Får jeg closed beta invite? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Det var da voldsomt... men samme her forsåvidt Hva? Maskinen eller mitt syn på livet? Jeg forhåndsbestilte BF3 på spaceworld i dag, release 27 oktober, en dag før dagen den slippes for de som ikke forhåndsbestiller. Men det jeg lurer på, siden det er special edition... Får jeg closed beta invite? Jessduuuu! Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hvordan kan jeg bekrefte det da? Fikk ingen kode da jeg kjøpte det. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Du får ingen invite til "closed beta" ved å bestille gjennom Spaceworld, kun hos Origin. Denne "closed beta" varer kun i 48 timer, etter dette er det åpent for alle. Og release datoen i Norge er 27. 28 er UK. Så du får den ikke tidligere enn de som ikke forhåndsbestiller Endret 8. august 2011 av Deosl Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Er egentlig spent om maskinen min klarer Ultra uten noe som helst lagg. Spiller BC2 absolutt alt på Max med FPS på 60 hele tiden. Så eg er posetiv til at det skal fungere. Betaen funket ikke veldig bra på High, men den hadde ikke støtte for SLI, leste også at mange hadde lav FPS på relativt god maskin... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ikke crossfire heller? Er det da mulig at mitt 4870x2 var kunstig dårlig i Alpha? (håper det!) Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ikke crossfire heller? Er det da mulig at mitt 4870x2 var kunstig dårlig i Alpha? (håper det!) Eg leste litt på nettet og fikk opplyst at SLI var ikke støttet, mulig også dette gjaldt Crossfire også. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ikke crossfire heller? Er det da mulig at mitt 4870x2 var kunstig dårlig i Alpha? (håper det!) Eg leste litt på nettet og fikk opplyst at SLI var ikke støttet, mulig også dette gjaldt Crossfire også. Bare i Alpha da? Håper virkelig det Blir sikkert ikke allverdens krav til maskin for oss som ikke har dx11 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ikke crossfire heller? Er det da mulig at mitt 4870x2 var kunstig dårlig i Alpha? (håper det!) Eg leste litt på nettet og fikk opplyst at SLI var ikke støttet, mulig også dette gjaldt Crossfire også. Bare i Alpha da? Håper virkelig det Blir sikkert ikke allverdens krav til maskin for oss som ikke har dx11 Fullversjonen av BF3 støtter sikkert dette, men betaen gjorde det ikke. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Det va da ... kor lang den THEME songen va? Nothing beats the original, har den som ringetone =) Hva er egentlig den orginale? 1942 themet? Ja den helt originale er fra Battlefield 1942. Glemte faktisk at de originale også var så lange som 4 min. Litt avsporing: Omtrent det her som skjedde da de gikk fra BF2 til Bad Company http://www.youtube.com/watch?v=wNNAixJErEU&feature=related Feil! Denne her er orginalen http://www.youtube.com/watch?v=Tb8PQXPOkCc Soundtracken som var i menyen.... http://www.youtube.com/watch?v=vg0Tmydj29M Endret 8. august 2011 av Heradon 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) BF3 krevde overraskende lite. Ja, jeg vet at man ikke kunne spille med ultra high settings i alphaen, but still. Til release er det forhåpentligvis enda bedre optimalisering + drivere som gjør at ultra high vil bli spillbart. håper jeg. Uansett, så er grafikken man fikk i alphaen, god nok for meg Synes faktisk BF3 gikk penere enn BC2 på pcn min i hvertfall. Hadde 70 FPS på det laveste i BF3... Og i BC2 hender det at jeg er nede i 60. Som sagt var ikke ultra high aktivert i BF3 da, men så var heller ikke alphaen fulstendig optimalisert Da BF3 alphaen slet med memory leak. Endret 8. august 2011 av Heradon Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Battlefield theme er så fette nais. Jeg elsker den låta, i alle inkarnasjoner. Bad Company 1 sin versjon var tøffest, dog. Edit: Her! Selve BF-theme kommer etter ca 1 minutt. Endret 8. august 2011 av Leo_Khenir 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå