Daxen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Battleblog #5: Years worth of unlocks and rewards in Battlefield 3 Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) New blog is up. Ang. unlocks og rewards: http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2011/08/05/bb.aspx EDIT: I just got NINJAed Endret 5. august 2011 av Frode99 Lenke til kommentar
pxK Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 "With your Engineer, do you bring your anti-tank or your anti-air RPG launcher?" Bra, nå får vi raske fly og helikoptere. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Håper de tar med Purple Heart medaljen fra BF2! Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 "With your Engineer, do you bring your anti-tank or your anti-air RPG launcher?" Bra, nå får vi raske fly og helikoptere. For jets, do you go with Maverick ATG missiles to take out tanks or AA missiles to dogfight airborne threats? nomnomnom Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Using gun X will give you more upgrades specifically for that gun. Playing with a kit and vehicle earns more upgrades for that kit and that vehicle. In addition, all XP gained also goes towards your overall rank, which in turn unlocks new weapons, specializations, and camouflages usable by any class. Close enough.. Regner med jeg kan velge hva som skal unlockes når jeg når en ny rank. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Close enough.. Regner med jeg kan velge hva som skal unlockes når jeg når en ny rank. Tror ikke du kan velge. Endret 5. august 2011 av N1ko Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Close enough.. Regner med jeg kan velge hva som skal unlockes når jeg når en ny rank. Tror ikke du kan velge. Var ikke slik i Alfaen, desverre. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Idioti. Veldig mye taktikk når jeg må skaffe X antall poeng og gå igjennom Y antall unlocks for å være "taktisk og strategisk". Taktisk og strategisk ville det være om jeg kunne velge å gå til anskaffelse av sniper som kan skyte igjennom glass (M95 i BF2) og ikke tvinges til å få en dårligere assault-gunner først. meget lite tiltro DICE skulle ha til meg og mine valg . Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Idioti. Veldig mye taktikk når jeg må skaffe X antall poeng og gå igjennom Y antall unlocks for å være "taktisk og strategisk". Taktisk og strategisk ville det være om jeg kunne velge å gå til anskaffelse av sniper som kan skyte igjennom glass (M95 i BF2) og ikke tvinges til å få en dårligere assault-gunner først. meget lite tiltro DICE skulle ha til meg og mine valg . Det er greia. Spiller du som Recon vil du få nye reconvåpen, ikke ny assaultrifle. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Idioti. Veldig mye taktikk når jeg må skaffe X antall poeng og gå igjennom Y antall unlocks for å være "taktisk og strategisk". Taktisk og strategisk ville det være om jeg kunne velge å gå til anskaffelse av sniper som kan skyte igjennom glass (M95 i BF2) og ikke tvinges til å få en dårligere assault-gunner først. meget lite tiltro DICE skulle ha til meg og mine valg . Spill med recon, få recon våpen. Spill som assault få assault våpen. Er ikke slik at man spiller som recon, men får våpen for andre klasser. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Haha slang ut en ide på twitter. Gøy med respons fra gutta som jobber med spillet https://twitter.com/#!/Demize99/status/99545233372618752 https://twitter.com/#!/zh1nt0/status/99546062209036288 https://twitter.com/#!/DICEfigge/status/99757203073925120 Endret 6. august 2011 av Daxen Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 De har sagt de legger veldig stor vekt på klaner i BF3, og bra er det. Gleder meg stort til å spille i TWL igjen.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ser for meg 3d spotting i klankamp Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Haha, nei det går ikke... Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Håper de tar med Purple Heart medaljen fra BF2! Husker jeg ble så glad når jeg fikk den... Var 10 år gammel da Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Håper de tar med Purple Heart medaljen fra BF2! Husker jeg ble så glad når jeg fikk den... Var 10 år gammel da Haha, jeg også! Skrøt til alle kompisene mine, og alle trudde den var dritbra osv. Hadde jo hvert morro med en medalje for shitty k/d. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Alfa'n er slutt right? Sida fungerer nemlig ikkje lengre her... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Alfa'n er slutt right? Sida fungerer nemlig ikkje lengre her... Korrekt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Purple heart er cred ja... 11 dager til GC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå