Karmany. Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Jupp, men att det går via EA viser hvem som er sjefen. Spillstudioer har vanligvis lite å si i forhold til utgivere. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Noen som vil spille/noen som trenger en til? Endret 1. august 2011 av N1ko 7 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Da var det over? Får vi bare håpe diverse ting forsvinner og noen blir lagt til... Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Da var det over? Det ser slik ut ja Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Kan folk gi en oppsummering? Hva var bra, og hva kunne være bedre? Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det er ikke lov å gi oppsummeringer uten å bryte med NDA. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=YGxrsUA5wrM Lenke til kommentar
daruu Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Var litt lenge til det ja kjenner jeg! Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 1 mnd går jo forsvinnende fort Kan jo terpe chopperskills osv i BC2 så lenge! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 September Ha, da kommer jo GTX 590 inn til Norge igjen, det blir saker det Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 1 mnd går jo forsvinnende fort Kan jo terpe chopperskills osv i BC2 så lenge! BF2 3 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Sitter å lurer på om jeg skal gidde å kjøpe en ny pc til flere tusen bare pga BF3. Kommer ikke til å spille så mange andre spill enn det. Kanskje litt Wow og FSX. Har jo ps3, men det blir jo ikke det samme. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Sitter å lurer på om jeg skal gidde å kjøpe en ny pc til flere tusen bare pga BF3. Kommer ikke til å spille så mange andre spill enn det. Kanskje litt Wow og FSX. Har jo ps3, men det blir jo ikke det samme. Jeg kjøper meg ny pc kun for det. 3 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Spillet i Alpha var jo drittkjedelig. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Sitter å lurer på om jeg skal gidde å kjøpe en ny pc til flere tusen bare pga BF3. Kommer ikke til å spille så mange andre spill enn det. Kanskje litt Wow og FSX. Har jo ps3, men det blir jo ikke det samme. Jeg kjøper meg ny pc kun for det. Kjøpte meg akkurat ny pc pga BF3 eg også. Spillet i Alpha var jo drittkjedelig. Nå var det vel heller ikkje meningen at du skulle spille alpha for og ha det gøy? Alpha ble lagt ut for at vi skulle finne bugs, og si hva vi mente om spillet til DICE. Men uansett, synes det var gøy også eg, ble noe lei samme banen men. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Syns det var dritt fett jeg, men kom meg aldri bak metroen. Og skal love dere jeg prøvde å ødelegge litt slik at det gikk an Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Syns det var dritt fett jeg, men kom meg aldri bak metroen. Og skal love dere jeg prøvde å ødelegge litt slik at det gikk an Hmm, ja hadde samme problemet selv.. med 12 timer (tror eg) gameplay, så vant eg som attacker 2 ganger.. Var alt for lett og være defender på den banen der, så får håpe de gjør noe med det.. Flere tickets til angriperene ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå