svelemoe Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Eg får beklage, dette spørsmålet har sikkert dukka opp ofte her i tråden. Men om eg forhandsbestiller det fysiske spelet frå cdon.no, får eg physicalwarfare og back to karkand gratis? Sist gong eg las om pre-order var på reddit, det var eit styr fordi EA kun godkjente visse kjeder for pre-order. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Eg får beklage, dette spørsmålet har sikkert dukka opp ofte her i tråden. Men om eg forhandsbestiller det fysiske spelet frå cdon.no, får eg physicalwarfare og back to karkand gratis? Sist gong eg las om pre-order var på reddit, det var eit styr fordi EA kun godkjente visse kjeder for pre-order. Vet ikke med Cdon, men Elkjøp som er forøvrig rimeligere så får du med back to karkand. http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/spill-pc-mac/PCCDBF3/battlefield-3-limited-edition-pc Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 @ElderScrollsinisten Ja, det var sarkasme. Jeg har ikke forhåndsbestillt enda, venter enda på å se hva som er det beste tilbudet, og om det evt kommer flere versioner. Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg kjøpte Medal of Honor Tier 1 Edition, og synes jeg kunne huske noe lovnader om tidlig tilgang til beta da. Noe mer informasjon ute om dette? Gjelder forøvrig Xbox 360. Gleder meg altfor mye til BF3 nå! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Jeg kjøpte Medal of Honor Tier 1 Edition, og synes jeg kunne huske noe lovnader om tidlig tilgang til beta da. Noe mer informasjon ute om dette? Gjelder forøvrig Xbox 360. Gleder meg altfor mye til BF3 nå! Ikke noe info om når lukket beta begynner nei.. Kan være noen dager før åpen beta, eller noen uker før. Det står jo bare "early access", så sannsynligvis noen dager før. Endret 31. juli 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Takk EA, det var akkurat den mailen jeg ventet på: Endret 31. juli 2011 av Daxen Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Limited editin har vel back to karkan mens phisical warfear er detmnoen kjeder som får gi med men denne pakken kommer gratis senere i år til alle Lenke til kommentar
claes Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Legg merke til på siden som Daxen linker til. ETA: 2011-10-27 Sjokk at vi i norden får det 2 dager etter alle andre Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Legg merke til på siden som Daxen linker til. ETA: 2011-10-27 Sjokk at vi i norden får det 2 dager etter alle andre Hvor ser du at alle andre får det to dager før oss da? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Legg merke til på siden som Daxen linker til. ETA: 2011-10-27 Sjokk at vi i norden får det 2 dager etter alle andre Du kan trøste deg med at dei får det den 28. i Storbritannia. Lenke til kommentar
claes Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Datoen for Nord Amerika er 25-10-11 ihvertfall Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Hva faen? DICE holder til i Sverige, nabolandet vårt og vi får det nest sist? GTFO EA... Endret 31. juli 2011 av Nightmare1518 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Hva faen? DICE holder til i Sverige, nabolandet vårt og vi får det nest sist? GTFO EA... EA holder vel til i USA. De som selger. Uansett, ikke uvanlig at vi i norden får ting sist Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Hva faen? DICE holder til i Sverige, nabolandet vårt og vi får det nest sist? GTFO EA... EA holder vel til i USA. De som selger. Uansett, ikke uvanlig at vi i norden får ting sist 1) EA er i Europa også. (kontorer etc) 2) Hele Europa får nå det, ikke bare vi i norden Lenke til kommentar
Merko Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Hva faen? DICE holder til i Sverige, nabolandet vårt og vi får det nest sist? GTFO EA... EA holder vel til i USA. De som selger. Uansett, ikke uvanlig at vi i norden får ting sist 1) EA er i Europa også. (kontorer etc) 2) Hele Europa får nå det, ikke bare vi i norden Ja, såklart har EA kontorer over hele verden, men det er i USA "HQ" ligger, om jeg ikke bommer helt. Tipper uansett vi nordmenn kan laste ned BF3 fra andre steder, så lenge man har en gyldig EA konto man kan spille med. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Hva faen? DICE holder til i Sverige, nabolandet vårt og vi får det nest sist? GTFO EA... EA holder vel til i USA. De som selger. Uansett, ikke uvanlig at vi i norden får ting sist 1) EA er i Europa også. (kontorer etc) 2) Hele Europa får nå det, ikke bare vi i norden Ja, såklart har EA kontorer over hele verden, men det er i USA "HQ" ligger, om jeg ikke bommer helt. Tipper uansett vi nordmenn kan laste ned BF3 fra andre steder, så lenge man har en gyldig EA konto man kan spille med. Det ligger i Redwood City, California, USA ^^ Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 At USA får spille før er så idiotisk!! Spesielt når det bare er en knapp å trykke på for EA, så kan vi begynne nedlasting/spilling. Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Har sjekket litt rundt og dette er prisene til PC. Nettsidene i fet tekst er de billigste Norske kjeder: Cdon.no: 400 kr + frakt Elkjøp.no: 350 kr (gratis frakt) Game.no: 350 kr (gratis frakt) Absoluttspill.no: 350 kr + frakt Lefdal.com: 350kr + frakt Utenlandske kjeder: Play.com: 255 kr (gratis frakt) TheHut.com: 230 kr (gratis frakt) Amazon.co.uk: 230 kr + frakt Play-asia.com: 300 kr + frakt Digital nedlasting: store.origin.com: 450 kr direct2drive.co.uk: 270 kr På alle de utenlandske må du regne med at prisen er -VAT og +Toll. Det får du regne ut selv Edit: Det er kanskje ikke alle som er limited edition. Hva er forskjellen? Edit2: Orket ikke å sjekke alle men Thehut.com, amazon.co.uk, direct2drive.co.uk og play.com er i alle fall limited edition. Endret 31. juli 2011 av Error 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) http://www.prisjakt.no/product.php?p=487330 Limited ed: http://www.prisjakt.no/product.php?p=824234 Endret 31. juli 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 du glemte game.no, der ligger det til 349kr med gratis frakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå