Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Isåfall må man få mangen flere tickets!

Ikkje skyt meg nå, men eg er jo helt ny i BF serien, har kun testet BFBC2 i en times tid før.. Hva går dette ticket greiene ut på? :)

Som angriper har man 100 tickets. Hver gang en person fra det angripende laget dør, så mister man én ticket. Dvs når folka på defender laget har drept 100stk, så vinner dem.

Man får ticketen tilbake om man blit revivet av en medic.

Ticketen blir også satt til 75 hver gang man får bombet A og B-stasjonene.

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Isåfall må man få mangen flere tickets!

Ikkje skyt meg nå, men eg er jo helt ny i BF serien, har kun testet BFBC2 i en times tid før.. Hva går dette ticket greiene ut på? :)

Som angriper har man 100 tickets. Hver gang en person fra det angripende laget dør, så mister man én ticket. Dvs når folka på defender laget har drept 100stk, så vinner dem.

Man får ticketen tilbake om man blit revivet av en medic.

Ticketen blir også satt til 75 hver gang man får bombet A og B-stasjonene.

Aah, skjønner! new_woot.gif

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Det ville blitt mindre populært å snipe om de skrudde av den hersens 3d spottingen. Problem solved. bytt det ut med UAV spotting.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Det ville blitt mindre populært å snipe om de skrudde av den hersens 3d spottingen. Problem solved. bytt det ut med UAV spotting.

Her må vi ihvertfall sikte over personen iforhold til hvor langt ifra vi er da, hadde dette vært CoD så hadde problemet vært MYE større. Dessuten så er nok 3D spottinga et valg du kan fjærne om du vil på serveren.

Lenke til kommentar

Det med sniping innen spill er ett ganske vanskelig tema, siden det er en helt ulik måte å kjempe på enn folk i frontlinja med en M4. Det finnes minst 3 ulike "typer" for snipere, og det gjør det bare enda værre.

Sharpshooter - Sitter ofte langt borte med f.eks en 50. cal rifle. Opererer ofte i lag på to; skytter og spotter. 1km-ish.

Sniper - Har på seg en ghillie suite, og er ofte bak fienden's linjer. Har en litt lettere rifle som f.eks M40. 5-100m-ish. Opererer alene.

Markstman - Infanterisoldat med bedre trening og utstyr. Har en standard rifle eller ofte en semi-rifle som f.eks M14/SVD. Opererer sammen med laget sitt, for han er en vanlig soldat. 1-300m-ish.

Skjønner godt att det er vanskelig å få til en skikkelig sniperklasse i noe spill. Vi har jo f.eks MW2 der man løper rundt med M82 og "quickscoper". :roll:

Endret av Karmany1234
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har egentlig kun spilt på SP, begynte for noen dager siden å bevege meg over på MP og er utrolig gøyt.

Er level 2 nå (woohoo).

Fant også ut at jeg ikke skal ta kontroll av spaken på et helikopter ;P

Snakker du om samme spill som vi gjør nå da? whistle.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...