Zacher Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Satt ikke noen på E3 med xbox kontroller? Og det var før noen hadde vist konsollversjon av BF3. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Det kommer helt sikkert støtte til kontroll i spillet. Hvis ikke finnes det program som overstyrer alle programmer. Jeg har hvertfall sett det på mac Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 En positiv ting jeg har merket er at man nå slipper folk som hopper rundt deg i sirkel. Har spilt litt BF2 i nyere tid, og da hoppet nesten alle rundt som kaniner på steroider dersom man møtte på dem. Var nesten dømt til å dø da med mindre man gjorde det samme. Lenke til kommentar
anonymous32000 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 En positiv ting jeg har merket er at man nå slipper folk som hopper rundt deg i sirkel. Har spilt litt BF2 i nyere tid, og da hoppet nesten alle rundt som kaniner på steroider dersom man møtte på dem. Var nesten dømt til å dø da med mindre man gjorde det samme. ja, de fikset det i bad company 2 , men det er veldigt effektivt når 50% bruker recon/sniper jeg er redd for at flere kommer til å snipe siden de legger til prone. sniping var et stort problem i bad company 2 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Hvordan er sniping et problem i BC2? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Det er for lett? Det er for mange som spiller Recon- klassen feil? Det er for mange som spiller Recon? Det er noen av problemene med Recon på 360- versjonen av BC2, hvertfall. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Hvordan er sniping et problem i BC2? Iallefall på HC servere er 50% av laget snipere, de hjelper ikke til med å plante bombe eller å ta flagget. Alt de bryr seg om er å ha en veldig "fin" KPD. Dette gjør at laget ikke kommer seg videre eller taper. Dette blir ett problem. Du kan også løpe rundt med SSV special uten sikte, snipe med hagle med slug. Det er mange problemer i BC2. Endret 30. juli 2011 av PoWerFeeD Lenke til kommentar
Athey Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Har ikke sett noe til den nye fysikkmotoren ennå, men hitreg har blitt mye bedre. Recoil og våpenfølelsen er også helt topp Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Har ikke sett noe til den nye fysikkmotoren ennå, men hitreg har blitt mye bedre. Recoil og våpenfølelsen er også helt topp Kan egentlig ikke si meg enig. Hitreg er blitt så |-| mye bedre. Recoil er jo total mangelvare, utenom hvis du skyter enkelskudd med automatvåpen i Family mode. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Satt ikke noen på E3 med xbox kontroller? Og det var før noen hadde vist konsollversjon av BF3. Han brukte en XboX kontroller på en PC og spilte med de andre som brukte PC. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Har ikke sett noe til den nye fysikkmotoren ennå, men hitreg har blitt mye bedre. Recoil og våpenfølelsen er også helt topp Kan egentlig ikke si meg enig. Hitreg er blitt så |-| mye bedre. Recoil er jo total mangelvare, utenom hvis du skyter enkelskudd med automatvåpen i Family mode. Nå får du gi deg. Hit reg er helt topp. Hvis det lagger blir det derimot verre. Men det går ikke på hit reg igjen. Recoil finnes også. Du kan jo prøve å spamme kuler mot en som burster og se hvordan det går Hvordan er sniping et problem i BC2? Iallefall på HC servere er 50% av laget snipere, de hjelper ikke til med å plante bombe eller å ta flagget. Alt de bryr seg om er å ha en veldig "fin" KPD. Dette gjør at laget ikke kommer seg videre eller taper. Dette blir ett problem. Du kan også løpe rundt med SSV special uten sikte, snipe med hagle med slug. Det er mange problemer i BC2. Er ikke snipingen sin feil at folk er campere. Det er folkene sin feil. Med en aktiv admin er det problemet løst. Ingen admin tillater derimot det problemet du beskriver. Og kan si meg enig i 12gauge slugs. De burde vært slik Neostead Shotgunen er med 12gauge. Endret 30. juli 2011 av bandreas Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Satt ikke noen på E3 med xbox kontroller? Og det var før noen hadde vist konsollversjon av BF3. Han brukte en XboX kontroller på en PC og spilte med de andre som brukte PC. Hvorfor skulle det ikke være mulig? det er jo fullt mulig å styre med 360 kontroller i andre spill. Kan se at det kan være en viss fordel hvis man flyr heli og slikt (transport primært), gjerne jets også. Jeg har i alle fall tenkt å dra fram stikka til jets.. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Det går nå også, bare sensen er helt skrudd. Blir nok fikset når vi kan få options selv Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Etter å ha spillc BF3A noen dager er jeg usikker på om det vil være mulig å få et godt teamplay. Nå ble det mye camping på både angriper og forsvarer. Interfacet for start a game og ingame synes jeg er ganske rotete. et bedre alternativ kan sees på Battlefield p4F. https://battlefield.play4free.com/en/playnow Dette er riktignok et svært enkelt spill iforhold til BF3, men likevel er ting ryddig i interfacet. Men tros alt tror jeg mnge kommer til å like spiller og svært mange kommer til å kjøpe det. Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 ' timestamp='1312023776' post='18090429']Etter å ha spillc BF3A noen dager er jeg usikker på om det vil være mulig å få et godt teamplay. Nå ble det mye camping på både angriper og forsvarer. Interfacet for start a game og ingame synes jeg er ganske rotete. et bedre alternativ kan sees på Battlefield p4F. https://battlefield.play4free.com/en/playnow Dette er riktignok et svært enkelt spill iforhold til BF3, men likevel er ting ryddig i interfacet. Men tros alt tror jeg mnge kommer til å like spiller og svært mange kommer til å kjøpe det. nick battlelog: max_nor_06 legg meg til hvis du vil Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Montro om det blir mye kaos på det mappet som er nå med 64 spillere. Regner med det blir mulig når spillet er lansert? :!: Borbra: hehe ja, kjente det var noen som dytta i meg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Å herre det hadde vert helt texas med 64 spillere her ja Kunne blitt en sinnsyk intens stillingskrig ihvertfall! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Meh, ble drept av Merko. Da forsvant lufta ut av ballen.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 ' timestamp='1312023776' post='18090429']Etter å ha spillc BF3A noen dager er jeg usikker på om det vil være mulig å få et godt teamplay. Nå ble det mye camping på både angriper og forsvarer. Interfacet for start a game og ingame synes jeg er ganske rotete. et bedre alternativ kan sees på Battlefield p4F. https://battlefield.play4free.com/en/playnow Dette er riktignok et svært enkelt spill iforhold til BF3, men likevel er ting ryddig i interfacet. Men tros alt tror jeg mnge kommer til å like spiller og svært mange kommer til å kjøpe det. Interfacen blir annerledes. Det vil 99% sikkert bli en ingame browser også. Og dermed mer ryddigere start. Vil tippe de bare bruker battlelog for å minimere pakken som distribueres i alpha. (samt at det sikkert blir ett alternativ å launche fra battlelog også da). Husk at dette bare er Rush. Med conquest og andre maps blir det annerledes. Dette er tross alt det første og eneste mappet vi ser. Det er selvsagt gode og dårlige maps i alle spill. 1 Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Synes 16vs16 er nok, kanskje 20vs20 hadde gått men deffo IKKE 32vs32... På Metro that is. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå